مورایس : مقابل استقلال برای برد وارد زمین شدیم

ژوزه مورایس ، سرمربی تیم سپاهان بعد از برد مقابل استقلال گفت: به بازیکنان خودم برای این برد خیلی حائز اهمیت، تبریک می‌گویم.
کدخبر (128433) | 29 دی 1401 | ساعت 16:53
0 79
مورایس : مقابل استقلال برای برد وارد زمین شدیم
ژوزه مورایس ، سرمربی تیم سپاهان بعد از برد مقابل استقلال گفت: به بازیکنان خودم برای این برد خیلی حائز اهمیت، تبریک می‌گویم.

به گزارش سرخ نیوز، ژوزه مورایس پس از برتری دو بر یک سپاهان مقابل استقلال در نشست خبری، اظهار داشت:‌ خیلی خوشحالم خنده روی لب‌های شما (خبرنگاران اصفهانی) را می‌بینم. به ویژه افرادی که با روی خوش آمدند. امیدوارم بتوانیم نشست خوبی داشته باشیم و بیشتر شما را ببینیم. در خصوص بازی باید بگویم خیلی خوب بود که رقابتی انجام شد. نسبت به بازی رفت از لحاظ کیفیت، سطح بالاتری داشت. از لحاظ مدیریت و کنترل کردن بازی، کار برای ما سخت بود. استقلال نیز از لحاظ ترکیب و بازیکنان، قدرت مناسبی بود و توانست بازی خوبی مقابل ما ارائه بدهد.

ببینید: خلاصه بازی سپاهان ۲ استقلال ۱

وی افزود: امیدوارم اشتباه نکرده باشم اما اولین فرصت گلزنی را ما داشتیم. یادم هست موقعیتی که از سمت راست برای استقلالی‌ها ایجاد شد نیز خیلی حساس بود که خوشبختانه پیام نیازمند توانست آن را مهار کند در آن لحظه با خودم گفتم این بازی می‌تواند خوب از آب دربیاید و راحت نخواهد بود. از این بابت هم خیلی خوشحال می‌شوم که بتوانم در چنین دیدارهایی بازیکنانم را بسنجم تا متوجه شوم چگونه می‌توانند در چنین شرایط بازی را مدیریت کرده، سرعت خاصی را پیاده کنند، بازی را کنترل کنند و از شانس‌های خود برای ایجاد تغییرات لازم در بازی استفاده کنند.

سرمربی سپاهان عنوان کرد: یک خط پنج نفره و سه دفاع وسط در زمین داشتند. سعی کردند از داخل بازی را ببندند و فضا را برای ما تنگ کنند. با این حرکات می‌توانستند ضدحملات زیادی زده و خودشان را در شانس‌ها و موقعیت‌های خوبی قرار بدهند. ما هم به ویژه در نیمه دوم مجبور شدیم ساختار را عوض کنیم تا بتوانیم در ضد حملات خودی نشان بدهیم. استقلال هم توانست از طریق مدافعان کناری توپ را به وسط زمین انتقال بدهد تا ضد حمله بزند. بیشتر موقعیت‌های شان نیز از ارسال بلند و توپ سوم بود که توانستیم این روند را کنترل کنیم.

ژوزه مورایس

مورایس ادامه داد: درخصوص نیمه دوم باید بگویم برخی مواقع با خوش‌شانسی برای ما همراه بود اما نمی‌توانیم بگوییم همه موقعیت‌ها براساس شانس بود. شوتی که امید نورافکن به سمت دروازه‌ استقلال زد، مهارش خیلی سخت بود و خیلی خوب توانست با زدن آن ضربه ما را جلو اندازد. این گل سبب شد در نیمه دوم انرژی مضاعفی داشته باشیم و برای تیم ما انرژی مثبتی داشته باشیم. البته نتوانستیم در حفظ نتیجه دوام داشته باشیم و بازی مساوی شد. پس از گل استقلال بازی به تعادل رسید.

وی با اشاره به اینکه هر دو تیم دنبال پیروزی بودند، گفت: بازی احساسی نبود که دو تیم دنبال یک امتیاز باشند. برای همین بازی خوبی از آب درآمد و در نهایت توانستیم گل دوم را بزنیم. باید بگویم استقلال در میانه زمین، کنترل خیلی خوبی داشت. در وسط زمین توانست قدرت خوبی از خودش نشان بدهد و ما هم در ادامه کار توانستیم مجدد تعادل را به دست آوریم. همین باعث شد نتیجه در نیمه دوم تغییر کند. بازی خیلی خوبی بود. همین نگرش و فوتبالی که بازیکنان از خودشان نشان دادند، سبب شد بازی جذابی را شاهد باشیم.

سرمربی سپاهان گفت: به بازیکنان خودم برای این برد خیلی حائز اهمیت، تبریک می‌گویم. به استقلالی‌ها نیز بابت بازی خوب‌شان و اینکه نشان دادند هنوز هم می توانند مدعی قهرمانی باشند، تبریک می‌گویم. از لحاظ کیفیت و روندی که بازیکنان در زمین پیاده کردند، بازی خیلی خوبی بود. برای بردن آمده بودیم و با این وضعیت در مسیر خیلی خوبی پیش می‌رویم.

ژوزه مورایسمورایس درمورد صحنه پنالتی سپاهان مقابل استقلال، گفت: تصاویر ویدیوئی را دیدم. من داور نیستم و نمی‌توانم خود را جای داور بگذارم اما اگر جای داور بودم، می‌گفتم خطا درست و پنالتی بود زیرا لمس پای بازیکن حریف با بازیکن ما صورت گرفت. شاید برخی مواقع  نتایجی رقم بخورد و نبردن برای ما قابل قبول نباشد. به همین دلیل مربی تیم حریف می‌تواند نظر متفاوتی داشته باشد. من داور نیستم و وقتی او سوت می‌زند، همه باید به تصمیمش احترام بگذارند و آن را قبول کنند. من  و داور هم یک انسان هستیم و ممکن است اشتباه کنیم. نمی‌توانیم بگوییم تصمیم داور در این صحنه اشتباه بود زیرا خطا خیلی واضح بود.

وی افزود:  نیامده‌ایم درمورد برخی مسائل حاشیه‌ای بحث کنیم. می‌خواهم بگویم کیفیت بازی خوبی بود و حتی از بازیکنان استقلال نیز بازی خوبی را شاهد بودیم. ما هم دو موقعیت پنالتی را در این 16 بازی از دست داده‌ایم. نمی‌خواهیم بگوییم شک و شبهه بوده است. گذشته و درباره‌اش حرفی نمی‌زنیم. شاید اگر ما هم این فرصت را داشتیم، می‌توانستیم نتیجه  دیگری را رقم بزنیم. الان باید این تصمیم را بپذیریم.

نتایج سایر بازی های لیگ برتر:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...