کریس بامستد و توصیف بازیگر میلیونر هالیوود به عنوان اولین فرد مورد علاقه‌اش

کدخبر (128090) | 28 دی 1401 | ساعت 22:29
0 2133
کریس بامستد و توصیف بازیگر میلیونر هالیوود به عنوان اولین فرد مورد علاقه‌اش
کریس بامستد یکی از پیشگامان ورزش بدنسازی که با خوشحالی نامزد کرده است، در حالی که بازیگر میلیونر هالیوود را به‌عنوان اولین فرد مورد علاقه‌اش توصیف می‌کند، از خجالت و هیجان سرخ می‌شود.

گزارش زنده مستر المپیا ۲۰۲۳ بیشتر بخوانید

بیشتر بخوانید

به گزارش سرخ نیوز، کریس بامستد که در مستر المپیا 2022 طوفانی به پا کرد، یکی از چهره‌های پیشگام در بدنسازی مدرن است. قهرمان مستر المپیا در یک نشست و برای یک ویدیوی پرسش و پاسخ نادر، وقت می‌گیرد تا درباره موضوعی جدا از بدنسازی صحبت کند. استاد بدنسازی با صراحت در مورد زندگی شخصی خود شروع به صحبت کرده و اکنون برای اولین بار در مورد "اولین زن مورد علاقه خود" صحبت می‌کند.

بدنساز کانادایی 186 سانتی متری که طبق معمول با بدن تکه تکه و کاملا آماده به نظر می رسید، در حالی که برای مصاحبه ای در مورد قسمت نهم سریال حقیقت خام نشسته بود، بسیار هیجان زده به نظر می رسید. بنابراین، با نگاهی نادر به زندگی شخصی خود، در حالی که از هیجان سرخ شده بود در مورد علایق شخصی اش حرف های زیادی برای گفتن داشت.

کریس بامستد و توصیف بازیگر میلیونر هالیوود به عنوان اولین فرد مورد علاقه‌اش

کریس بامستد همانطور که نشسته بود تا به برخی از سوالات متداول طرفدارانش پاسخ دهد، در مورد اولین عشق خود صحبت کرد. مشخصا طرفداران بامستد فقط علاقه‌مند به زندگی حرفه ای او نیستند. از میان سؤالات، اولین سؤالی که کریس بامستد باید صادقانه به آن پاسخ می داد این بود: "کراش اول شما چه کسی بود؟" کریس بامستد ابتدا صرفا به پاسخ کوتاهی اکتفا کرد و گفت: «یه شروع قدرتمند».

او سپس در پاسخ به این سوال، ادامه داد:

«احساس می‌کنم این موضوع قدیمی‌تر از اولین عشق من است، اما یادم می‌آید اولین فردی که واقعا موردعلاقه‌ام قرار گرفت، بعد از دیدن فیلم ترانسفورمرز بود. وقتی کلاس هفتم بودم، به مگان فاکس (بازیگر فیلم ترانسفورمز) علاقه داشتم.»

کریس بامستد هرگز از احساسات خود نسبت به مگان فاکس پرده برنداشته بود اما در ادامه، فرصت را از دست نداد تا به احساسات خود نسبت به کورتنی کینگ اعتراف کند. پس از سال‌ها دوستی، کریس بامستد و همسرش کورتنی کینگ قدمی فراتر در رابطه خود برداشتند.

کریس بامستد و توصیف بازیگر میلیونر هالیوود به عنوان اولین فرد مورد علاقه‌اش

قبل از فینال مستر المپیا 2022، بامستد یک وظیفه مهم دیگر برای انجام دادن داشت. با ملاقات در سال 2018، با گذشت هر روز، این دو روابط خود را قوی تر کردند. جالب اینجاست که کورتنی کینگ عاشق بامستد بود. با این حال، این کینگ بود که به عنوان یک زن اولین حرکت را انجام داد. برنده خانم المپیا با ورود به دایرکت مسیج‌های خود، باید مدت زیادی منتظر می ماند تا پاسخ مثبت دریافت کند. با این حال، بامستد از این فرصت استفاده کرد و از کورتنی کینگ خواستگاری کرد. قهرمان پرورش اندام زانو زد و این خبر خوش را در پروفایل رسمی اینستاگرامش با هوادارانش به اشتراک گذاشت. این زوج در روابط خود قوی هستند.

در این باره بیشتر بخوانید:

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...