غیبت های مشکوک پژمان نوری در ملوان!

پژمان نوری، مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی برای دومین بازی پیاپی است که این تیم را در مسابقات لیگ برتر خلیج فارس همراهی نمی‌کند.
کدخبر (128776) | 30 دی 1401 | ساعت 07:00
0 101
غیبت های مشکوک پژمان نوری در ملوان!
پژمان نوری، مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی برای دومین بازی پیاپی است که این تیم را در مسابقات لیگ برتر خلیج فارس همراهی نمی‌کند.

به گزارش سرخ نیوز، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دیروز (پنجشنبه) در حالی پیکان را در خانه شکست داد که برای دومین بازی پیاپی است که مدیرعامل خود را روی سکوها همراه تیم نمی‌بیند. پژمان نوری از زمانی که به عنوان مدیرعامل ملوان انتخاب شد، در اکثر بازی‌های این تیم در ورزشگاه حضور پیدا می‌کرد و بازی‌های ملوان را از نزدیک تماشا می‌کرد. گفته می‌شود، غیبت نوری به دلیل بدقولی‌های مسئولان شهری در قبال تیم‌های آکادمی و بانوان این باشگاه بوده و مدیرعامل ملوان از حضور در دفتر محل کارش و همچنین دیدن بازی‌های تیمش از روی سکوها ممانعت به عمل آورده است. پیش از این مسئولان رده‌بالای انزلی از جمله احمد دنیامالی نماینده مجلس قول‌هایی برای تأمین منابع مالی برای تیم‌های پایه و بانوان را داده‌ بودند که تا به امروز عملی نشده است. برهمین اساس عملی نشدن وعده‌های مسئولان باعث ناراحتی نوری به عنوان مدیرعامل ملوان شده و ممکن است حتی او در روزهای آتی تصمیم به استعفا از سمت خود هم بگیرد تا فرد دیگری جایگزین وی برای تأمین هزینه‌های تیم‌های پایه و بانوان شود؛ البته این تنها مشکل این روزهای ملوان نیست، چون اشکان پوررشید که تا امروز تمامی هزینه‌های تیم بزرگسالان ملوان را برعهده گرفته و تا نیم‌فصل تعهدات مالی ملوانی‌ها را پرداخت کرده است، اعلام کرده که در صورت ادامه غیبت پژمان نوری در ملوان و عدم تحقق وعده‌های مسئولان از حمایت خود از ملوان انصراف خواهد داد. ملوان بندرانزلی روز گذشته در خانه پیکان را یک بر صفر شکست داد و با 18 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفت، شاگردان مازیار زارع پس از اینکه در هفته دهم مقابل پرسپولیس یک بر صفر بازنده شدند، تا این هفته دیگر شکستی را تجربه نکردند و با جدایی از انتهای جدول با امیدواری بیشتری به مسابقات آینده نگاه می‌کنند و ممکن است غیبت پژمان نوری دوباره این تیم را وارد بحران کند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...