تنفر جی کاتلر از فست‌فود؛ از فقر غذایی دوران کودکی تا معده‌درد دوران بازنشستگی!

جی کاتلر قهرمان 4 دوره مستر المپیا نه تنها به دلیل رژیم غذایی سخت برای اندام تراش‌خورده‌اش، بلکه به خاطر مشکلات گوارشی اش نمی تواند غذاهای معروف زیادی را مصرف می کند.
کدخبر (129275) | 30 دی 1401 | ساعت 19:38
1 668
تنفر جی کاتلر از فست‌فود؛ از فقر غذایی دوران کودکی تا معده‌درد دوران بازنشستگی!
جی کاتلر قهرمان 4 دوره مستر المپیا نه تنها به دلیل رژیم غذایی سخت برای اندام تراش‌خورده‌اش، بلکه به خاطر مشکلات گوارشی اش نمی تواند غذاهای معروف زیادی را مصرف می کند.

به گزارش سرخ نیوز، به عنوان یکی از مصمم‌ترین و مبارزترین بدنسازان دنیا و قهرمان 4 دوره مستر المپیا، جی کاتلر بخاطر اندام تراش‌خورده‌اش مشهور شده است. به دلایل مشخصی، او مجبور بود از یک رژیم غذایی سخت پیروزی کند تا بتواند در حرفه بدنسازی به اوج برسد. جی کاتلر در مصاحبه‌ای اینکه چطور هوس غذای سالم نمی‌کند و چگونه یک بیماری بد معده، حس چشایی و طعم دهانش را به طور کامل عوض کرده، توضیح داده است. تنفر جی کاتلر از فست‌فود؛ از فقر غذایی دوران کودکی تا معده‌درد دوران بازنشستگی! او با اشاره با آن اتفاق که باعث شد دچار درد معده شود، عنوان کرد که مصرف فست فود عامل آن بوده است. ستاره اسبق فدراسیون جهانی وزنه‌برداری می‌گوید از غذاهای ناسالم بیزار است و این تنفر از دوران کودکی در ذهنش گنجانده شده است. حالا به نظر می‌رسد پس از معده دردی که به دنبال مصرف غذای فست فود نصیبش شده، این نفرت بیشتر هم شده است. تنفر جی کاتلر از فست‌فود؛ از فقر غذایی دوران کودکی تا معده‌درد دوران بازنشستگی!

عادات غذایی جی کاتلر

جی کاتلر با توجه به میزان کالری دریافتی خود، مصرف غذای اندازه‌گیری شده را ترجیح می‌دهد. علاوه بر این، او در گذشته اعتراف کرده است که از زنجیره‌های غذایی فرآوری‌شده معروف احساس ترس نمی‌کند. در مصاحبه ای با The Iced Coffee Hour، او می‌گوید:

"من هرگز مرغ سرخ شده کنتاکی نخوردم، هرگز تاکو بل نخوردم... در واقع برای اولین بار چند هفته قبل Chick-fil-A را امتحان کردن. راستش یه جورایی باعث درد معده‌ام شد".

تنفر جی کاتلر از فست‌فود؛ از فقر غذایی دوران کودکی تا معده‌درد دوران بازنشستگی! به عبارت دیگر، عادات غذایی محدود او اجازه نمی‌دهد عذاهایی مانند "ساندویچ مرغ تند" و "وافل سیب‌زمینی سرخ‌شده" برای دستگاه گوارش داخلی‌اش قابل هضم باشد. اگرچه جی آنها را دوست داشت، اما معده‌اش نمی‌توانست چنین مواد غذایی را تحمل کند. او می‌گوید از همان ابتدای شروع بدنسازی رابطه پرفراز و نشیبی با فست فود داشته است. جی کاتلر در ادامه دلایل شخصی خود برای اینکه چرا از لذت غذا خوردن در بیرون از خانه خودش را محروم کرده، فاش کرد. او می‌گوید از همان کودکی سبک تربیتی جداگانه و منزوی داشته است. تنفر جی کاتلر از فست‌فود؛ از فقر غذایی دوران کودکی تا معده‌درد دوران بازنشستگی!

دوران کودکی محدود جی کاتلر

وقتی از جی کاتلر پرسیده شد که آیا او خود را از کشف حس‌های چشایی جدید باز می‌دارد، نسبت به این موضوع سر تکان داد و دلیل آن را اعلام کرد. او با شش خواهر و برادرش بزرگ شده و پس از طلاق والدینش، آنها با پدرشان زندگی کرده‌اند. کاتلر فقط مجاز به خوردن غذای خانگی بود. خانواده جی کاتلر با منابع محدود غذایی و در دسترس نبودن فست فود زنجیره‌ای در محل خود، زندگی بسیار منزوی داشتند. تنفر جی کاتلر از فست‌فود؛ از فقر غذایی دوران کودکی تا معده‌درد دوران بازنشستگی! جی کاتلر در تمام دوران زندگی خود حلقه محدودی از دوستان داشته و دوران کودکی او به دلیل شرایط اقتصادی نامطلوب خانواده‌اش با سختی سپری شد. او وقتی هم که اوج دوران حرفه‌ای خود رسید، نسبت به شرایط گذشته خود آگاه بود و تجربیات خاصی از زندگی داشت که از نظر ذهنی باعث بازدارندگی در مورد بسیاری از انحرافات در مسیرش شد و به وی کمک کرد تا پس از آن زندگی سخت و طاقت‌فرسا، به بالاترین سطح دنیای بدنسازی و قهرمانی المپیا برسد. درباره جی کاتلر بیش تر بخوانید:

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
هادی چوپان گرگ ایرانی و افتخار ایرانی و بی خیال شدید همش از این غربی ها پست می‌دارید باید با شما غرب گراها برخورد بشه اگر هادی چوپان نبود شما اصلا میدونستید مستر المپیا چیه
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...