شاون کلاریدا و درک لانسفورد زیر نظر نیک واکر؛ دوئل آرنولد کلاسیک 2023 از حالا آغاز شده!

نیک واکر برای قهرمانی در آرنولد کلاسیک 2023، رقبای اصلی خود یعنی شاون کلاریدا و درک لانسفورد را به خوبی زیر نظر گرفته است.
کدخبر (129099) | 30 دی 1401 | ساعت 16:30
0 145
شاون کلاریدا و درک لانسفورد زیر نظر نیک واکر؛ دوئل آرنولد کلاسیک 2023 از حالا آغاز شده!
نیک واکر برای قهرمانی در آرنولد کلاسیک 2023، رقبای اصلی خود یعنی شاون کلاریدا و درک لانسفورد را به خوبی زیر نظر گرفته است.

به گزارش سرخ نیوز، نیک واکر اخیراً پیش از برگزاری مسابقات آرنولد کلاسیک 2023، درباره دو تن از رقبای اصلی خود در بخش آزاد یعنی درک لانسفورد و شاون کلاریدا صحبت کرده است. در حالی که لانسفورد ممکن است در این نمایش شرکت نکند، واکر در مورد تهدید اصلی این رقیبش و همچنین آنچه که معتقد است درک در تعطیلات بین دو فصل انجام خواهد داد، اظهار نظر کرده است. واکر همچنین کلاریدا را به عنوان یک تهدید بزرگ در آرنولد کلاسیک امسال می‌بیند.

رقابت شاون کلاریدا، درک لانسفورد و نیک واکر

جالب است بدانید که سه تن از بااستعدادترین بدنسازان در دسته آزاد مردان این دوره مستر المپیا یعنی درک لانسفورد، نیک واکر و شاون کلاریدا کارشان را ابتدا در دسته 212 شروع کرده‌اند. درک لانسفورد اگرچه قهرمان مستر المپیا نشده، اما توانست مقام دوم را کسب کند. در حالی که شاون کلاریدا تصمیم گرفت در بخش 212 در المپیا شرکت کند، در بازگشت خود موفق شد به قهرمانی برسد.

درک لانسفورد تازه شروع کرده است

نیک واکر در یکی از قسمت‌های اخیر پادکست جدید خود در کنار گای سیسترنینو، درباره درک لانسفورد و آنچه که فکر می‌کند در تعطیلات بین فصل انجام خواهد داد، صحبت کرده است. در حالی که لانسفورد ممکن است در مسابقات آرنولد کلاسیک 2023 شرکت نکند، واکر رقیب خود را زیر نظر دارد. واکر معتقد است که ما هنوز بهترین‌ها را از لانسفورد ندیده‌ایم و عملکرد او در مستر المپیا 2022 صرفاً مقدمه‌ای برای اتفاقات آینده بود. واکر می‌گوید:
"لانسفورد از تعطیلات بین فصل خود نهایت استفاده را می‌برد تا در مسابقات المپیا 2023، شانس قهرمانی بیشتری را به خود اختصاص دهد. شنیده‌ام که او در آرنولد حضور نخواهد داشت. این جایی است که من می‌خواهم فصلم را از آن شروع کنم. آیا او به عضلات خود اضافه کرده یا فقط بدون از دست دادن عضله‌ای، سایر عضلات خود را حفظ کرده است؟ فکر می‌کنم او خودش را به تعطیلات بین فصلی محدود کرده است. بنابراین فکر می‌کنم چیزی که به دست آورده همان چیزی است که به طور معمول دارد. او حتی وزن زیادی هم نگرفت در حالیکه شما برای حضور در مسابقات 212 زجر زیادی می‌کشید و وزن زیادی از دست می‌دهید".
نیک واکر در ادامه درباره تعطیلات لانسفورد می‌گوید:
"این فصل خواهد بود که خواهیم دید لانسفورد چه مقدار به بافت عضلاتش اضافه کرده و چطور روی صحنه المپیای 2023 حضور پیدا خواهد کرد".

شاون کلاریدا یک تهدید بزرگ است

درک لانسفورد تنها بدنسازی نیست که نیک واکر به او توجه دارد. او همچنین نگاه دقیقی به قهرمان دو دوره المپیا 212 شاون کلاریدا داشته است. واکر با آگاهی از اینکه کلاریدا در آرنولد کلاسیک 2023 شرکت خواهد کرد، معتقد است که قهرمان المپیا 212 می‌تواند بزرگترین تهدید او در این رویداد باشد. او حتی معتقد است که کلاریدا می‌تواند پس از واکر در جایگاه دوم قرار گیرد.
"به دلیل اعتمادی که به خودم دارم، او را نایب قهرمان می‌دانم. او یک تهدید است. شاون کلاریدا بسیار خطرناک است. او ممکن است کوچک باشد اما یک بدنساز فوق‌العاده است. اگر او به درستی حرکت کند و اوج بگیرد، یک بدنساز موفق خواهد شد. با توجه به اینکه من و او مربی مشابهی داریم، هر دو به اوج خواهیم رسید. من اول خواهم شد و دوم شاون کلاریدا. مردم کلاریدا را دست کم می‌گیرند".
درباره بدنسازی بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...