جنجال بعدی در راه است ؛ آهنگ جدید شکیرا باز هم بر علیه پیکه؟

بعد از حنجال های آهنگ شکیرا برای پیکه ، خواننده کلمبیایی در اندیشه آن است که یک آهنگ با پیغامی جدید علیه جرارد پیکه منتشر کند.
کدخبر (129579) | 01 بهمن 1401 | ساعت 15:12
1 221
جنجال بعدی در راه است ؛ آهنگ جدید شکیرا باز هم بر علیه پیکه؟
بعد از حنجال های آهنگ شکیرا برای پیکه ، خواننده کلمبیایی در اندیشه آن است که یک آهنگ با پیغامی جدید علیه جرارد پیکه منتشر کند.

به گزارش سرخ نیوز، همین هفته گذشته بود که شکیرا و دی جی Bizarrap آهنگی را تحت عنوان آهنگ شکیرا برای پیکه منتشر کردند که جدا از جنجال ایجاد شده درباره زندگی عاشقانه این خواننده کلمبیایی و جرارد پیکه، جلسه موسیقی شماره 53 این دی‌جی فعال در یوتیوب، به یکی از پرمخاطب‌ترین آهنگ‌های دنیا تبدیل شد. اما به نظر می‌رسد ستاره موسیقی آمریکای لاتین به دردسرهای بوجود آمده از این آهنگ برای همسر سابقش راضی نیست و در حال آماده سازی آهنگ بعدی خود در همکاری با هموطنش کارول جی است.

جنجال جدید در راه است ؛ منتظر آهنگ جدید شکیرا برای پیکه باشید!

آهنگ شکیرا برای پیکه که در آن شکیرا به همسر سابقش جرارد پیکه و دوست دختر فعلی‌اش کلارا چیا اشاره می‌کند، تنها در 8 روز پس از انتشارش بیش از 150 میلیون بازدید در یوتیوب داشته است. اما چندین رسانه اسپانیایی در گزارش‌هایی اعلام کرده‌اند که این خواننده کلمبیایی به همراه هموطنش در حال آماده‌سازی دیگری هستند که در آن گویا مجددا به پیکه حمله شده است. به نظر می‌رسد شکیرا یک پیام جدید برای ستاره سابق بارسلونا دارد و باید منتظر جنجال دیگری از این زوج سابق باشیم. به گفته لورنا وازکز روزنامه‌نگاه محلی، آهنگ جدید شکیرا ، آهنگ بسیار قدرتمندی است که در آن او در مورد شرایط فعلی زندگی خود صحبت خواهد کرد. به گفته این روزنامه‌نگار شکیرا و هموطنش چند روز پیش در بارسلونا در حال ضبط ویدیو این موسیقی طی جلسات کاری فشرده دیده شدند.

منفعت مالی پیکه از درگیری با شکیرا !زمان انتشار آهنگ جدید شکیرا مشخص شد

با این حال هیچ یک از دو خواننده کلمبیایی در مورد انتشار آهنگ جدید خود اظهار نظری نکرده اما با توجه به مشغله کاری‌شان، هواداران هر دو با اشتیاق منتظر پخش شدن این آهنگ هستند. آهنگ جدید شکیرا تلفیقی کامل از دو خواننده است و او احتمالا آن را طی هفته‌های آینده منتشر خواهد کرد. شکیرا به دنبال جدایی از پیکه یک سال پیچیده و سخت را سپری کرده اما همچنان به ولخرجی‌ها و لذت بردن از زندگی و موسیقی خود ادامه می دهد. در عین حال او به رویای کارول جی جامه عمل پوشانده و قرار است آهنگ جدیدش را با این خواننده به بازار ارائه دهد. سال گذشته کارول جی علاقه داشت تا با شکیرا آهنگ مشترکی بیرون بدهد که ستاره 45 ساله به دلیل مسائل و مشکلات خانوادگی آن را نپذیرفت. اما او دوباره تلاش خود را انجام داده و گویا این بار به هدفش رسیده است. کارول جی ماه‌ها قبل در مصاحبه‌ای با مولوسکو TV گفته بود:
"اگر باز هم آهنگ دیگری داشته باشم که احساس کنم می‌توانم قلبا با شکیرا همکاری داشته باشم، دوباره به سراغش خواهم رفت. من ناراحت نیستم یا احساسات منفی علیه شکیرا ندارم".

مخمصه کلارا چیا؛ پیکه و شکیرا چگونه دختر 19 ساله را زندانی کردند؟پیکه و نامزد جدیدش بسیار خوشحال هستند!

لورنا وازکز که به نوعی شکیرالوژیست هم بوده، اظهار داشت که پیکه و کلارا بسیار بی‌خیال در شهر قدم می‌زنند و علی‌رغم شایعه‌ چند هفته پیش که گفته می‌شد رابطه آنها بحرانی است، آنها بسیار خوشحال به نظر می‌رسند.
"آنها در ملاء عام همدیگر را می‌بوسیدند، در آغوش می‌گیرند و یکدیگر را نوازش می‌کنند و نشان می‌دهند که رابطه‌شان به قوت خود باقی مانده است".
بیشتر بخوانید:   

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
وای دمش گرم😂....سزای خائن خیلی بدتر از ایناس....فعلا شکی جون داره باهاش شوخی میکنه
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...