آرنولد کلاسیک 2023 ؛ بازگشت بیگ رامی برای جبران ناکامی مستر المپیا!

به نظر می‌رسد که بیگ رامی برای دستیابی به رستگاری دوباره و حضور در مسابقات آرنولد کلاسیک 2023 خود را آماده کرده است.
کدخبر (129562) | 01 بهمن 1401 | ساعت 14:28
1 248
آرنولد کلاسیک 2023 ؛ بازگشت بیگ رامی برای جبران ناکامی مستر المپیا!
به نظر می‌رسد که بیگ رامی برای دستیابی به رستگاری دوباره و حضور در مسابقات آرنولد کلاسیک 2023 خود را آماده کرده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، بیگ رامی تصمیم دارد تا در مسابقات آرنولد کلاسیک 2023 حضور پیدا کند؛ مسابقاتی که قرار است از 2 تا 5 مارس در کلمبوس اوهایو برگزار شود. این خبر توسط صفحه اینستاگرام فستیوال ورزشی آرنولد منتشر شده است. وقتی چند هفته پیش لیست رسمی شرکت کنندگان این دوره آرنولد کلاسیک توسط برگزارکنندگان رونمایی شد، واکنش‌های زیادی در دنیای بدنسازی به همراه داشت و جی کاتلر اسطوره این ورزش یکی از کسانی بود که نارضایتی خود را نسبت به لیست نفرات و پراکندگی نفرات اعلام کرد.

بیگ رامی در اندیشه رستگاری

به همین دلیل برگزارکنندگان آرنولد کلاسیک تصمیم به افزایش مبلغ پاداش ها گرفتند که مبلغ پاداش قهرمان مسابقات را از 200 به 300 هزار دلار افزایش یافت تا افراد بیشتری برای حضور در این رقابت ترغیب شوند. بدین ترتیب مبلغ جایزه تنها 100 هزار دلار کمتر از پاداشی است که به فرد قهرمان مستر المپیا اهدا می‌شود. اثر افزایش جایزه آرنولد کلاسیک را نشان داد و نیک واکر، اندرو جکد و پاتریک مور وارد صحنه رقابت شدند شدند. گمانه زنی‌هایی هم در مورد حضور درک لانسفورد در آرنولد کلاسیک وجود داشت، اما او و مربی‌اش یعنی هنی رامبد هنوز در مورد این موضوع به توافق نرسیده‌اند. علاوه بر نفراتی که نام برده شدند، کمال الگارگنی و شاون کلاریدا که چهره‌های برجسته رقابت دسته 212 المپیا بودند، در کمتر از ۶ هفته در اوهایو به رقابت خواهند پرداخت. سامسون دائودا، ویلیام بوناک و جاستین رودریگز نیز در لیست حضور دارند. اگرچه بسیاری از طرفداران فکر می‌کردند که بیگ رامی ممکن است برای بهبود مصدومیت‌هایش کمی استراحت به خود بدهد، اما حالا به نظر می‌رسد که قهرمان سابق برای دستیابی به رستگاری دوباره خود را آماده کرده است.

بیگ رامی انتقام مسترالمپیا را از هادی چوپان می گیرد؟خوشحالیم که بیگ رامی به آرنولد کلاسیک 2023 پیوست

در پستی که توسط صفحه اینستاگرامی فستیوال ورزشی آرنولد 2023 در 20 ژانویه 2023 به اشتراک گذاشته شد، بیگ رامی به عنوان یک ورزشکار جدید به فهرست آرنولد کلاسیک 2023 اضافه شده است. در این پست آمده:
"ما خوشحالیم که اعلام کنیم که قهرمان دو دوره مستر المپیا، بیگ رامی به صف رقبا برای آرنولد کلاسیک 2023 خواهد پیوست!"
رامی که اولین حضورش روی صحنه کلمبوس را در سال 2020 تجربه کرده، به دنبال بازیابی موقعیت خود به عنوان یکی از بزرگترین ورزشکاران حال حاضر دنیای بدنسازی است. رامی قصد دارد اولین عنوان آرنولد کلاسیک خود را در کمتر از دو ماه دیگر به دست آورد. ماه دسامبر گذشته، بخش آزاد مردان مستر المپیا 2022 دستخوش تغییرات بزرگی شد و در نهایت بیگ رامی به عنوان مدافع قهرمانی، به رده پنجم سقوط کرد. این در حالی بود که بسیاری از اعضای تیمش معتقد بودند که او در لاس وگاس در بهترین حالت خود خواهد بود. پس از این شکست، جامعه بدنسازی به سرعت درباره سقوط قهرمان دو دوره قبلی مستر المپیا صحبت کردند که یکی از آنها استیو واینبرگر، رئیس کمیته داوری مسابقات بود که به باور او مصدومیت رامی عامل ناکامی‌اش بود. در عوض هادی چوپان عنوان قهرمانی را از دستان رامی ربود و به دنبال وی، درک لانسفورد قهرمان سابق المپیا 212 نایب قهرمان شد. نیک واکر هم در رده سوم قرار گرفت.   بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
انصافا هیچ کدوم از بدنها خاص نبودن هادی هم چون کات بدنش بالاتر از بقیه بود حقش بود برنده بشه و اگر بتونه برای سال بعد حجم اضافه کنه بازم میتونه برنده بشه
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...