نتایج هفته بیستم لیگ برتر والیبال / تداوم صدرنشینی هراز آمل

هفته بیستم مسابقات لیگ برتر والیبال ایران با برتری لبنیات هراز آمل و تداوم صدرنشینی این تیم ادامه داد.
کدخبر (130096) | 02 بهمن 1401 | ساعت 17:20
0 75
نتایج هفته بیستم لیگ برتر والیبال / تداوم صدرنشینی هراز آمل
هفته بیستم مسابقات لیگ برتر والیبال ایران با برتری لبنیات هراز آمل و تداوم صدرنشینی این تیم ادامه داد.

به گزارش سرخ نیوز، هفته بیستم لیگ برتر والیبال امروز با هفت دیدار در شهرهای گنبد، ارومیه، اصفهان، آمل، رفسنجان، یزد و تهران پیگیری شد. تیم‌های والیبال شهرداری ارومیه، مس رفسنجان، نیان الکترونیک خراسان، ایفاسرام اردکان، لبنیات هراز آمل، شهداب یزد و شهرداری گنبد در دیدارهای این هفته مقابل حریفان به پیروزی رسیدند. لبنیات هراز آمل با شکست فولاد سیرجان به صدرنشینی خود در لیگ برتر مردان تداوم بخشید و به عنوان نخستین تیم، سهمیه مرحله پلی‌آف را قطعی کرد. تیم پیکان تهران نیز با شکست برابر شهرداری ارومیه رتبه دوم جدول را به شهداب یزد واگذار کرد. سایپا تهران با واگذاری نتیجه برابر نیان الکترونیک خراسان امیدش برای صعود به مرحله پلی‌آف را کاملا از دست داد و در ۶ هفته باقیمانده این رقابت‌ها برای حفظ سهمیه لیگ برتری باید تلاش کند.

نتایج کامل هفته بیستم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:

شهرداری ارومیه ۳ – پیکان تهران 1 (۱۹ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۸) مس رفسنجان ۳ – هورسان رامسر 0 (۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۳) سایپا تهران 1 – نیان الکترونیک خراسان ۳ (۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۲، ۲۱ بر ۲۵ و ۱۹ بر ۲۵) گیتی‌پسند اصفهان 0 – ایفاسرام اردکان ۳ (۲۰ بر ۲۵، ۲۲ بر ۲۵ و ۲۲ بر ۲۵) لبنیات هراز آمل ۳ – فولاد سیرجان ایرانیان 0 (۲۷ بر ۲۵، ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۱۵) شهداب یزد ۳ – راه‌یاب ملل مریوان 0 (۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۰) شهرداری گنبد ۳ – پاس گرگان ۲ (۲۸ بر ۲۶، ۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۳، ۲۲ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۱۳)

جدول لیگ برتر والیبال در پایان هفته بیستم بدین شکل است:

لبنیات هراز آمل ۱۶ برد و ۴۵ امتیاز شهداب یزد ۱۵ برد و ۴۲ امتیاز پیکان تهران ۱۴ برد و ۴۴ امتیاز هورسان رامسر ۱۲ برد و ۳۵ امتیاز نیان الکترونیک خراسان ۱۱ برد و ۳۵ امتیاز فولاد سیرجان ایرانیان ۱۱ برد و ۳۴ امتیاز پاس گرگان ۱۱ برد و ۳۳ امتیاز ایفاسرام اردکان ۱۰ برد و ۳۰ امتیاز گیتی‌پسند اصفهان ۹ برد و ۲۷ امتیاز شهرداری ارومیه ۹ برد و ۲۵ امتیاز راه‌یاب ملل مریوان هشت برد و ۲۱ امتیاز شهرداری گنبد هفت برد و ۲۰ امتیاز مس رفسنجان چهار برد و ۱۵ امتیاز سایپا تهران سه برد و ۱۴ امتیاز

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...