جهانبخش: به دنبال پیروزی مقابل آژاکس هستیم

کاپیتان تیم فوتبال فاینورد گفت: تلاش می کنیم مقابل آژاکس به پیروزی دست پیدا کنیم.
کدخبر (129780) | 02 بهمن 1401 | ساعت 07:06
0 70
جهانبخش: به دنبال پیروزی مقابل آژاکس هستیم
کاپیتان تیم فوتبال فاینورد گفت: تلاش می کنیم مقابل آژاکس به پیروزی دست پیدا کنیم.

به گزارش سرخ نیوز، تیم فوتبال فاینورد امشب (یکشنبه) مقابل آژاکس در هفته هفدهم اردویژه هلند قرار می گیرد.

درهمین رابطه "علیرضا جهانبخش" درباره این بازی حساس، گفت: وضعیت تیم ما خوب است. ما در 3 بازی اخیر عملکرد خوبی داشتیم. آماده سازی ویژه‌ای برای دیدار با آژاکس داشتیم.

ستاره ایرانی درباره بیشتر بودن تعداد فالوورهایش نسبت به صفحه باشگاه فاینورد این طور واکنش نشان داد: من به این چیزها عادت دارم. تعداد دنبال کننده های زیاد هم خوبی دارد هم بدی. وقتی سنم پایین تر بود نسبت به انتقادها در فضای مجازی ناراحت می‌شدم ولی الان با این قضایا راحت‌تر کنار می آیم.

جهانبخش درباره زندگی در هلند و ایران این طور گفت: من هر دو کشور را دوست دارم. ایران همیشه پشتیبانم بوده و هست. همیشه وقتی برای خرید در ایران بیرون می روم همه مردم ایران  به من لطف دارند و نمی‌خواهند از من پولی بگیرند. من آدم آرامی هستم و آرامش را دوست دارم.

زندگی در هر دو کشور را دوست‌ دارم. ایران همیشه حامی من بوده و هست. در ایران وقتی برای غذا خوردن یا خرید به بیرون از خانه می‌روم، همه دوست دارند که بابت خریدهایم پولی از من نگیرند. من اما آدم آرامی هستم. دوست دارم در محیط آرامی باشم و برای خودم وقت بگذارم.

کاپیتان تیم ملی در پیش بینی نتیجه بازی حساس امشب این طور گفت: نمی توانم پیش بینی کنم ولی ما به دنبال کسب 3 امتیاز بازی هستیم.

فاینورد اکنون با 37 امتیاز صدرنشین لیگ هلند است. آلکمار 33 امتیازی و آژاکس 32 امتیازی به ترتیب در رده دوم و سوم قرار دارند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...