خیلی دور، خیلی نزدیک؛ رویارویی کریس بامستد با هادی چوپان و بیگ رامی!

کدخبر (130023) | 02 بهمن 1401 | ساعت 15:31
1 1002
خیلی دور، خیلی نزدیک؛ رویارویی کریس بامستد با هادی چوپان و بیگ رامی!
کریس بامستد می تواند با اضافه کردن 15 کیلوگرم به وزن خود، در بخش آزاد مستر المپیا 2023 رقیبی جدی برای غول هایی همچون هادی چوپان و بیگ رامی باشد.

گزارش زنده مستر المپیا ۲۰۲۳ بیشتر بخوانید

بیشتر بخوانید

به گزارش سرخ نیوز، پس از اینکه کریس بامستد چهارمین قهرمانی خود را در دسته فیزیک کلاسیک مستر المپیا تثبیت کرد، گمانه‌زنی‌ها در مورد پتانسیل او برای رقابت در خارج این بخش شنیده می‌شود. کریس بامستد که بدون توجه به دسته‌بندی‌های رشته بدنسازی اغلب به عنوان محبوب ترین ورزشکار این رشته شناخته می‌شود، به اعتقاد هوادارانش می‌تواند در دسته آزاد مردان هم به موفقیت‌های قابل توجهی دست پیدا کند. بامستد در گذشته هم در مصاحبه‌ای که با یک برنامه مستند تلویزیونی صورت گرفته بود، از علاقه خود برای حضور در بخش آزاد خبر داده بود اما او اخیراً در ویدیویی در یوتیوب جدی‌تر درباره این مساله صحبت کرده و گفته که علاقه مند است روزی در مسابقات آزاد مردان به طور تفریحی شرکت کند که احتمالاً این مسابقه مستر المپیا نخواهد بود. خیلی دور، خیلی نزدیک؛ رویارویی کریس بامستد با هادی چوپان و بیگ رامی! به همین دلیل ویکتور مارتینز و گروهش تصمیم گرفتند که پیش‌بینی جالبی انجام دهند و از نظر تئوری بررسی کنند که کریس بامستد با اضافه کردن حدود 15 کیلوگرم به وزنش، چه عملکردی در مسابقات بخش آزاد مردان خواهد داشت و کدام یک از رقبای سرشناس حاضر در این دسته را شکست دهد. طبق این فرضیه بامستد می‌تواند به راحتی بیگ رامی شکست دهد. احتمالا رویارویی کریس بامستد و بیگ رامی می‌تواند یکی از جذابترین تقابل‌های دنیای بدنسازی باشد. کریس بامستد علاقه‌مند است تا روزی در مسابقات آزاد مردان شرکت کند. اگرچه به نظر می‌رسد که این بیشتر یک آزمایش شخصی است و نه تلاشی برای رسیدن به قهرمانی مستر المپیا. بامستد درهایی را به سوی بخش‌های دیگر بدنسازی باز کرده تا بتواند با حضور در چندین رشته خود را به عنوان بزرگترین بدنساز تاریخ معرفی کند. او برای جاودانه شدن نیاز دارد تا به بخش آزاد مردان ورود کند. خیلی دور، خیلی نزدیک؛ رویارویی کریس بامستد با هادی چوپان و بیگ رامی!

کریس بامستد رقیب هادی چوپان می شود؟

اغلب می‌گویند کریس بامستد یکی از بهترین فیزیک‌های بدنی را در بدنسازی مدرن دارد. این بدون توجه به تقسیم‌بندی رشته‌ها در نظر گرفته شده است. بنابراین اگر بتواند بر محدودیت وزنی خود غلبه کند و حدود 15 کیلوگرم به وزن خودش بیفزاید، می‌تواند در بخش آزاد با بسیاری از غول‌های این دسته مواجه شود. شاید همین المپیای پیش رو شاهد تقابل کریس بامستد و هادی چوپان با یکدیگر باشیم. این بدنساز ایرانی توانست در مستر المپیا 2022 به قهرمانی برسد. هادی چوپان و بیگ رامی به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، در این دوره رقابت نزدیکی با یکدیگر داشتند. با دیدن اینکه هادی چوپان، قهرمان فعلی مستر المپیا در سال 2022، به عنوان یک ورزشکار 212 مردان شروع به کار کرده، آمدن کریس بامستد به بخش آزاد چندان دور از ذهن نیست. خیلی دور، خیلی نزدیک؛ رویارویی کریس بامستد با هادی چوپان و بیگ رامی! هنگامی که هادی چوپان برای اولین بار تصمیم گرفت به بخش آزاد مردان برود، بسیاری فکر کردند که این یک حرکت احمقانه است. پس پنج سال او به سرعت پیشرفت کرد و اکنون با یک قهرمانی مستر المپیا و جایزه‌ای هنگفت، بدنساز شماره یک جهان است. برخی از کارشناسان اعتقاد دارند که کریس بامستد به راحتی می‌تواند قهرمان سابق مستر المپیا، بیگ رامی را شکست دهد.

درباره بدنسازی بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
زررررررررت
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...