رقیب جدید حسن یزدانی و دیوید تیلور کیست ؟ + ویدیو

یک کشتی‌گیر آمریکایی دیگر در وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد در قامت یک مدعی ظاهر شده است.
کدخبر (129812) 02 بهمن 1401 | ساعت 08:02
2 295
یک کشتی‌گیر آمریکایی دیگر در وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد در قامت یک مدعی ظاهر شده است.

به گزارش سرخ نیوز، در جام جهانی ۲۰۲۲ کشتی آزاد و در فینال بین ایران و آمریکا یک نتیجه غیرمنتظره در وزن ۸۶ کیلوگرم رقم خورد و زاهید والنسیا مقابل علیرضا کریمی که از چهره مطرح ایران کشتی ایران محسوب شده و دارنده سه مدال جهانی است قرار گرفت و او را شکست داد تا در کنار دیوید تیلور، شاهد یک رقیب آمریکایی دیگر در وزن ۸۶ کیلوگرم خصوصا برای حسن یزدانی باشیم.

حسن یزدانی مقابل زاهید والنسیا قرار می گیرد

اولین تورنمنت رنکینگ سال ۲۰۲۳ کشتی جهان از ۱۲ تا ۱۶ بهمن در زاگرب کرواسی برگزار خواهد شد و قرار است در این جام حسن یزدانی و زاهید والنسیا به مصاف هم بروند. والنسیا با وجود اینکه ۲۶ سال سن دارد به تازگی به جمع مدعیان اضافه شده و در مسابقات انتخابی تیم ملی آمریکا موی دماغ دیوید تیلور شد و در یکی از دو کشتی خود با تیلور از او پیش افتاد اما در نهایت قهرمان آمریکایی جهان و المپیک توانست ۴-۲ والنسیا را مغلوب کند. حال نبرد احتمالی حسن یزدانی با زاهید والنسیا در تورنمنت زاگرب می‌تواند عیار این چهره جدید آمریکایی را مشخص کند؛ کشتی‌گیری که قدرت بدنی خوبی دارد و به سبک آمریکایی ها هم زیرگیری می‌کند اما در دفاع آسیب پذیر است.

خلاصه کشتی زاهید والنسیا با علیرضا کریمی

در سرخ نیوز ببینید: خلاصه کشتی زاهید والنسیا و دیوید تیلور در انتخابی تیم ملی کشتی آمریکا ۲۰۲۲

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
این کشتیگیر آمریکایی اگر بتونه زیرگیری کنه بسیار خطرناک میشه برای هر حریفی ،،تو زیرگیری نقص داشت و کمی ناشیانه کشتی میگرفت ،اما قدرت بدنی عالی و آمادگی بالا ،،امیدوارم موفق بشه ،و مسابقات کشتی جذابتر بشه
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...