حبیب نورماگومدوف مقابل کورمیر ؛ روزی که پای حرکات کشتی‌ کج به UFC کشیده شد + ویدیو

حبیب نورماگومدوف به همراه پسر عموی خود عمر نورماگومدوف، مبارزه ای دوستانه و عجیب با دنیل کورمیر ترتیب دادند.
کدخبر (130195) 02 بهمن 1401 | ساعت 19:54
0 211
حبیب نورماگومدوف به همراه پسر عموی خود عمر نورماگومدوف، مبارزه ای دوستانه و عجیب با دنیل کورمیر ترتیب دادند.

به گزارش سرخ نیوز، حبیب نورماگومدوف حتی پس از بازنشستگی به عنوان یک مبارز UFC بر دنیای هنرهای رزمی ترکیبی تسلط داشت. مبارز داغستانی پس از پایان دوران رزمی خود وارد دنیای مربیگری شد و توانست شاگرد بر حقش اسلام ماخاچف را به عنوان قهرمانی سبک وزن دنیا برساند. او اطمینان پیدا کرده که ماخاچف همه دستاوردهای خودش را به ارث برده است. علاوه بر این پسر عموی او، عمر نورماگومدوف قبل از ورود به مسابقات UFC به عنوان یک مبارز سبک وزن، در عرصه رقابت‌های Bellator MMA فعالیت داشته است. با این حال همچنان این واقعیت پابرجاست مبارزان داغستانی کشتی‌گیرانی قابل احترام هستند. این مساله را حبیب نورماگومدوف بارها و بارها ثابت کرده است. پیش از این در سال 2021، مفسر UFC و مبارز سابق دنیل کورمیر، خود را در چنگال نورماگومدوف در رقابت‌های AKA گرفتار یافته است. در آن مبارزه کورمیر نمی‌توانست کاری بکند جز فریاد زدن و فرار کردن!

حبیب نورماگومدوف مقابل کورمیر ؛ روزی که پای حرکات کشتی‌ کج به UFC کشیده شد + ویدیو

مبارزه دنیل کورمیر و حبیب نورماگومدوف

کورمیر چند بار در مسابقات AKA با نورماگومدوف مبارزه کرده است. حتی در رقابتی قهرمان اسبق سنگین وزن جهان، حبیب نورماگومدوف را با مجموعه‌ای از حرکات کشتی‌ کج به بند خود کشید. او با این حرکات نفس‌گیر توانست همه بینندگان تلویزیونی و آنلاین را تحت تاثیر مبارزه‌اش قرار دهد. همچنین پیش از این، خاویر مندز ویدیویی را در کانال یوتیوب خود به نام "پادکست خاویر مندز" منتشر کرده که نشان می‌دهد کورمیر در حال مبارزه با عمر نورماگومدوف، تاگیر اولان بکوف و حبیب نورماگومدوف است. مفسر این رقابت با دیدن مبارزه این افراد از خود بیخود شده بود و دائما مجبور بود به همه چیز ضربه بزند.
  اگرچه این مسابقه دوستانه بود، اما کورمیر با سه مبارز یک تنه جنگید. حبیب نورماگومدوف ملقب به عقاب و پسر عمویش هر کدام یکی از بازوهای کورمیر را گرفتند و آنها را ثابت نگه داشتند. پای چپ کورمیر توسط اولانبکوف با قلاب پاشنه کنترل می‌شد. او که جای دیگری برای فرار کردن نداشت، مدام فریاد می‌زد:

"این چه کاریه؟"

علاوه بر این، کورمیر مدام از مربی خود مندز درخواست کمک می‌کرد که البته همه این درخواست‌ها از سوی مندز رد می‌شد. با این وجود رقابت آنها با خنده و خوشحالی به پایان رسید. اما این اولین باری نبود که کورمیر با نورماگومدوف درگیر یک مبارزه می‌شد.
حبیب نورماگومدوف مقابل کورمیر ؛ روزی که پای حرکات کشتی‌ کج به UFC کشیده شد + ویدیو آکادمی کیک بوکسینگ آمریکا شاهد لحظات سرگرم کننده زیادی توسط نورماگومدوف و کورمیر بوده است. یکی از این لحظات زمانی بود که کورمیر موفق شد قهرمان سابق سبک وزن جهان را با حرکات ویژه WWE شکست دهد در ویدیویی که مربوط به سه سال پیش است، کورمیر ماسک زده است و طوری رفتار می‌کند که انگار به حبیب نورماگومدوف مشت می‌زند. با این حال مبارزه به شکل خنده‌داری با بیرون راندن مفسر از سالن مسابقه و خنده هواداران به پایان رسید. درباره UFC بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...