روابط چندگانه واندا نارا؛ ایکاردی، لوپز یا ال گانته؟

واندا نارا همسر پیشین مائورو ایکاردی علی رغم تمایل به بازگشت مجدد به زندگی با این بازیکن آرژانتینی، حواشی زیادی را درباره رابطه های جدید خود با مکسی لوپز و ال گانته ایجاد کرده است.
کدخبر (129986) | 02 بهمن 1401 | ساعت 14:41
0 811
روابط چندگانه واندا نارا؛ ایکاردی، لوپز یا ال گانته؟
واندا نارا همسر پیشین مائورو ایکاردی علی رغم تمایل به بازگشت مجدد به زندگی با این بازیکن آرژانتینی، حواشی زیادی را درباره رابطه های جدید خود با مکسی لوپز و ال گانته ایجاد کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، واندا نارا همسر سابق مائورو ایکاردی طی روزها گذشته بازگشت قدرتمندی به صحنه رسانه داشته و اخیرا در یک مصاحبه درباره جدایی‌اش از ستاره فوتبال آرژانتین صحبت کرده است. عکس این اینفلوئنسر سرشناس روی جلد مجله کاراس قرار گرفته و به نظر می‌رسد با این عکس تلاش دارد تا پیامی را به همسرش ارسال کند. او به این مجله گفته:

"مردها برای یک زن مستقل می میرند، آنها توسط یک زن قدرتمند تسخیر می‌شوند، اما تعداد کمی از آنها می‌تواند او را همراهی کنند و تعداد کمی می‌توانند آنها را بدون بریدن بال نگه دارند."
واندا نارا در طول این مصاحبه از بیان داشتن ارتباط با خواننده رپ ال گانته ابایی نداشته و تاکید کرده که:
"او احساس می‌کند عاشق شده است و اوقات خوبی را با این خواننده سپری می کند".
با این حال، مجریان برنامه "Gossip" معتقدند که این فقط رابطه‌ای بر مبنای محبت و دوست داشتن است نه چیزی بیشتر.

مکسی لوپز و وندا

واندا نارا همچنین در مورد همسر سابق خود ماکسی لوپز که او نیز پدر دو فرزندش است، صحبت کرده است. واندا و لوپز اخیراً به خاطر فرزندانشان با هم رابطه نزدیکی داشته‌اند. او اگرچه از تطیلات مجردی خود در بوئنوس آیرس لذت می‌برد اما به نظر می‌رسد همچنان به مائورو ایکاردی فکر می‌کند و بدش نمی‌آید دوباره رابطه‌اش با مهاجم تیم گالاتاسرای را شکل دهد. واندا نارا طی چند ساعت چندین پیام مختلف و مرموز را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده که گفته می‌شود پیام‌های غیرمستقیمی به همسر فعلی‌اش ایکاردی است. به نظر می‌رسد او درگیر احساسات مختلفی شده و تصمیم دارد به پدر دخترانش فرانچسکا و ایزابلا یک فرصت دیگر بدهد. خواهر بزرگ نارا در صفحه اینستاگرام خود پستی شگفت‌انگیز را با این مطلب منتشر کرده است.
"تو را برای هر چیزی می‌بخشم، جز آنچه می‌دانستی به من صدمه می‌زند و تو هم همین کار را کردی".
روابط چندگانه واندا نارا؛ ایکاردی، لوپز یا ال گانته؟ بسیاری از هواداران این زوج می‌گویند این متن به مهاجم گالاتاسرای اشاره دارد.

واندا نارا و مائورو ایکاردی آشتی می کنند؟

ظاهراً علیرغم تلاش‌های این فوتبالیست برای آشتی، واندا نارا هنوز نتوانسته خیانت ایکاردی را که به وانداگیت معروف شده، ببخشد. خیانتی که در آن ایکاردی وارد رابطه با یوجنیا سوارز بازیگر زن شد. در حال حاضر ایکاردی در استانبول و هزاران کیلومتر دورتر از واندا و دخترانش که در بوئنوس آیرس هستند، با گالاتاسرای تمرین می‌کند. او چند روز پیش عکسی از خود را بازنشر کرد که در آن خالکوبی ساعد خود که عبارت "واندا" روی آن نوشته شده بود، دیده می‌شد. رسانه‌ها هم حسابی به این موضوع پرداختند و در شبکه‌های اجتماعی مختلف، آن را مورد بحث قرار دادند. در همین حال نورا کولوسیمو، مادر واندا و وکیل او، آنا روزنفلد، با ایموجی‌های قلبی به این پست واکنش نشان دادند. روابط چندگانه واندا نارا؛ ایکاردی، لوپز یا ال گانته؟ در همین حال بندیکتو، پسر واندا نارا و ماکسی لوپز، تولد خود را در بوئنوس آیرس جشن گرفت. با این حال، پسر نارا و لوپز، هم‌تیمی سابق پدرش را که در ترکیه برای گالاتاسرای بازی می‌کند، فراموش نکرده است. او یک پرتره خانوادگی به اشتراک گذاشته که در آن ایکاردی نیز دیده می‌شود. بندیکتو در کپشن این تصویر نوشته است "دلمون برات تنگ شده" و مائورو هم با تعداد زیادی قلب کوچک به ابراز احساسات او پاسخ است. درباره واندا نارا و مائورو ایکاردی بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...