سیاوش یزدانی از استقلال اخراج شد

سرمربی استقلال سیاوش یزدانی را به تمرین راه نداد.
کدخبر (129905) | 02 بهمن 1401 | ساعت 10:58
0 116
سیاوش یزدانی از استقلال اخراج شد
سرمربی استقلال سیاوش یزدانی را به تمرین راه نداد.

به گزارش سرخ نیوز، سیاوش یزدانی در بازی استقلال مقابل سپاهان، بازوبند کاپیتانی را بر دستانش بسته بود، روز خوبی را در ورزشگاه نقش جهان سپری نکرد و با توجه به پنالتی‌ای که به سپاهان داد، یکی از مقصران اصلی باخت تیمش مقابل شاگردان ژوزه مورایس محسوب می‌شود.

یزدانی که پیش از این، شایعه کم‌کاری بازیکنان استقلال را رد کرده بود، طی چند روز اخیر، بیشتر از گذشته در فضای مجازی نقد شده است. در چنین شرایطی و طبق اطلاعات فوتبالی، ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال، امروز از حضور یزدانی در تمرین امروز تیمش جلوگیر کرده و حتی در تصاویری که روی کانال باشگاه استقلال منتشر شده، خبری از مدافع وسط آبی‌ها نیست.

شنیده ها حاکی از آن است که ساپینتو به نزدیکانش اعلام کرده که به این بازیکن اعتماد ندارد و به همین دلیل دیگر او را نمی‌خواهد و البته همین امروز به یزدانی گفته است که می تواند از استقلال برود و تیم جدیدش را در مهلت نقل و انتقالات نیم فصل انتخاب کند.

پیش از این و قبل از آنکه یزدانی دوباره برای تیم فوتبال استقلال بازی کند، شایعاتی درباره جدایی او این تیم در نیم‌فصل منتشر شده بود و حالا باید دید تکلیف بازیکن سابق تیم ملی چه خواهد شد و آیا او دوباره مجوز حضور در تمرین تیمش را پیدا خواهد کرد یا نه.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...