عجیب اما واقعی ؛ پرسپولیس مهاجم می سازد در حد لالیگا ! 

در صورت پیوستن یورگن لوکادیا به بارسلونا و شکایت پرسپولیس از این بازیکن باید شاهد کشمکش این دو باشگاه در فیفا بود.
کدخبر (129967) | 02 بهمن 1401 | ساعت 13:30
0 55
عجیب اما واقعی ؛ پرسپولیس مهاجم می سازد در حد لالیگا ! 
در صورت پیوستن یورگن لوکادیا به بارسلونا و شکایت پرسپولیس از این بازیکن باید شاهد کشمکش این دو باشگاه در فیفا بود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در حالی که پرسپولیس با جدایی یورگن لوکادیا رفته رفته کنار می آید و خاطرات این مهاجم گلزن را به بایگانی سپرده است، اما از یک طرف نام این هلندی همچنان در صدر جدول گلزنان لیگ می درخشد و از سوی دیگر نشریه اسپورت وی را گزینه جانشینی ممفیس دیپای در بارسلونا معرفی کرده! حتی اگر این پیشنهاد به واسطه مشکلات مالی کاتالان ها و دستمزد پایین لوکادیا به این باشگاه مطرح شده باشد، اما شکی در آن نیست که عملکرد خوب وی در پرسپولیس در این ماجرا بی تاثیر نبوده است.

گرچه که یورگن لوکادیا بازیکنی شناخته شده در فوتبال هلند و اروپا محسوب شد، اما زمانی که به فوتبال ایران آمد از روزهای اوج خود فاصله داشت و به نظر می رسید قدری اضافه وزن دارد. او در تیم اسبق خود که بوخوم باشد ۲ گل و یک پاس گل را در مجموع ۱۳ مسابقه ای که در بوندسلیگا و جام حذفی آلمان بازی کرد به جای گذاشته بود. اما طی مدتی کوتاهی پس از ورودش به پرسپولیس توانست بدرخشد و برای این تیم گلزنی کند. به طوری که تبدیل به پنالتی زن اول این تیم شد و توانست۶ گل را در ۹ بازی بزند. حتی با گذشت ۵ هفته از جدایی لوکادیا او همچنان به همراه عباس زاده بهترین گلزن لیگ برتر است که این هم از عجایب فوتبال ایران است؛ عجیب‌تر این که پرسپولیس حالا بازیکنی در حد لالیگا ساخته است! 

عجیب اما واقعی ؛ پرسپولیس مهاجم می سازد در حد لالیگا ! 

بهرحال همین که نام این بازیکن کنار ستاره های نظیر اولیویه ژیرو، موسی دمبله، الکسیس سانچز، روبرتو فیرمینو و ... برای یکی از بزرگترین باشگاه های اسپانیایی مطرح می شود یعنی کادرفنی پرسپولیس در این فصل کارش را خوب انجام داده. حتی اگر پیوستن لوکادیا به بارسلونا جدی نشود، همین خبر هم می تواند توجه باشگاه اروپایی را به این بازیکن جلب کند.

در واقع حضور در پرسپولیس از هر لحاظ به سود این مهاجم هلندی تمام شد، گرچه او آن طور که باید حق مطلب را برای این تیم ادا نکرد و با ناسپاسی فوتبال ایران را ترک گفت تا کار به شکایت از این بازیکن بکشد. البته این موضوعی است که هنوز به مرحله عمل در نیامده و فقط حرفش زده می شود! ظاهراً مدیران پرسپولیس منتظر هستند این بازیکن تیم بعدی خود را انتخاب کند و سپس از وی به فیفا شکایت کنند.

با فرض پیوستن لوکادیا به بارسلونا و شکایت سرخ ها از این بازیکن، به گفته کارشناسان حقوقی فوتبال تیم پرسپولیس می تواند از این مهاجم بابت فسخ یک طرفه قراردادش غرامت بگیرد و چه بسا حتی از تیم جدیدش که در آن صورت باید شاهد کشمکش پرسپولیس و بارسلونا در فیفا بود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...