کانر مک گرگور به لیگ سیلی زنی می رود ؛ تاثیر دانا وایت بر ستاره UFC !

کانر مک گرگور که از ثروتمندترین ورزشکاران دنیاست، حالا ممکن است بخشی از ثروت خود را در لیگ سیلی زنی سرمایه‌گذاری خواهد کرد.
کدخبر (129746) | 01 بهمن 1401 | ساعت 20:53
0 174
کانر مک گرگور به لیگ سیلی زنی می رود ؛ تاثیر دانا وایت بر ستاره UFC !
کانر مک گرگور که از ثروتمندترین ورزشکاران دنیاست، حالا ممکن است بخشی از ثروت خود را در لیگ سیلی زنی سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

به گزارش سرخ نیوز، کانر مک گرگور ادعا می‌کند که می‌تواند روی لیگ «سیلی‌زنی یا مبارزه با سیلی» سرمایه‌گذاری کند چراکه او به شدت تحت تاثیر اتفاقات افتاده در MMA قرار گرفته است.

لیگ مبارزه با سیلی چیست؟

مبارزه با سیلی در رومانی به شهرت رسید؛ مسابقه‌ای که در آن رقبا به نوبت به صورت وحشیانه با دست باز به صورت یکدیگر ضربه می‌زدند. برنده این رقابت کسی است که ضربه نهایی را به صورت حریفش بزند و به نوعی او را ناک اوت کند. در لحظات پایانی این رقابت دو طرف دیگر نایی برای دفاع از خود ندارند و ویدیوهای این مسابقات در فضای مجازی نشان می‌دهد که فرد بازنده بیهوش و در میان خون و کف روی زمین افتاده است.

کانر مک گرگور به لیگ سیلی زنی می رود ؛ تاثیر دانا وایت بر ستاره UFC !

لیگ مبارزه با سیلی زیر نظر دانا وایت، رئیس UFC اداره و توسط کمیسیون ورزش ایالت نوادا تنظیم می‌شود. البته این لیگ به دلیل نگرانی‌های امنیتی و آسیب‌های جسمانی وارد شده به شرکت‌کنندگان علی رغم حضور دانا وایت در تبلیغ جدید این مسابقات، با انتقادات گسترده‌ای مواجه شده است.

ماجرای کانر مک گرگور و لیگ سیلی زنی

نظر می‌رسد کانر مک گرگور، پادشاه سابق دو وزن UFC، از طرفداران پدیده جدید ورزش رزمی است. او پیشنهاد کرده است که می‌تواند مانند جو روگان مفسر رقابت‌های UFC، لیگ سیلی‌زنی را گزارش کند. او در توییتی نوشت:

"من به طور بالقوه می‌توانم جو روگان لیگ مبارزه با سیلی باشم"

سپس کانر مک گرگور کنجکاو به یکی از طرفداران که پرسیده بود تکنیک او در دریافت سیلی چگونه خواهد بود؟ پاسخ داد:

"سوالی جالبی است. بهتر است این کار را با آرامش انجام دهیم. با این حال کاملا چشم به ضربات سیلی بدوزید. آگاهی کامل با دستانی آرام بهتر است. سپس تنها کاری که می‌توانید انجام دهید این است که دعا کنید سرعت دست و نیروی حریف کمتر از حد نیاز باشد"

کانر مک گرگور در واکنش به انتشار یک کلیپ وحشیانه از سری جدید مسابقات نوشت:

"سیلی قدرتی نشان دهنده اهمیت برگرداندن شانه و چرخاندن نیم تنه در رقابت است"

این ستاره دنیای UFC در حالی برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده که همین هفته پیش دانا وایت رئیس UFC در یک مهمانی شبانه در حالیکه بیش از اندازه مشروبات الکلی مصرف کرده و مست بود، با همسرش درگیر شد و مطابق تصاویر ویدیویی با سیلی به صورت وی زد. وایت اگرچه پس از این اتفاق بخاطر رفتارش از هواداران UFC عذرخواهی کرد اما همچنان حواشی این اتفاق ادامه دارد.

در این باره بیشتر بخوانید؛

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...