جی کاتلر : هادی چوپان برای ادامه پادشاهی باید مراقب نیک واکر و درک لانسفورد باشد

جی کاتلر گفت: هادی چوپان برای تداوم پادشاهی در دسته آزاد مستر المپیا 2022 رقبای سرسختی چون نیک واکر و درک لانسفورد دارد.
کدخبر (130228) | 02 بهمن 1401 | ساعت 20:42
0 221
جی کاتلر : هادی چوپان برای ادامه پادشاهی باید مراقب نیک واکر و درک لانسفورد باشد
جی کاتلر گفت: هادی چوپان برای تداوم پادشاهی در دسته آزاد مستر المپیا 2022 رقبای سرسختی چون نیک واکر و درک لانسفورد دارد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، جی کاتلر اخیراً در مورد احتمال رقابت درک لانسفورد و نیک واکر در آرنولد کلاسیک 2023 صحبت کرده است. کاتلر معتقد است صرف اینکه لانسفورد در المپیا 2022 بالاتر از واکر در جایگاه دوم قرار گرفت، شانس او را برای قهرمانی و شکست نیک واکر در این مسابقات بیشتر نمی‌کند. در حال حاضر چشم انداز بدنسازی در بخش آزاد بسیار جذاب شده است. جی کاتلر در مورد هادی چوپان می‌گوید:

"بیگ رامی به عنوان قهرمان المپیا از تخت سلطنت کنار گذاشته شده و هادی چوپان اکنون خود را به عنوان پادشاه جدید بدنسازان معرفی کرده است. تقریبا تمام رده‌بندی و سلسه مراتب بدنسازان در بخش آزاد زیر و رو شده و حالا میدان برای رقابت کاملا باز است. چوپان ابزار لازم برای ادامه سلطنت خود بر جایگاه قهرمانی مستر المپیا را دارد، اما او رقابت بسیار سختی در سال آینده دارد. در واقع هادی چوپان باید مراقب نیک واکر و درک لانسفورد باشد"
جی کاتلر قهرمان چهار دوره مستر المپیا معتقد است که تماشای دسته وزنی آزاد بسیار هیجان انگیز است. با تغییرات جالب بسیار زیادی که در المپیا 2022 اعمال شد، این بخش پس از سالها جذابیت خود را بدست آورد. ستارگان جدیدی مانند نیک واکر و درک لانسفورد به هیجان این رقابت افزوده‌اند؛ به خصوص اینکه هر دو نفر در بین سه نفر برتر مستر المپیا 2022 قرار گرفتند. قطعا در سال 2023 که رقابت‌هایش در راه است، واکر و لانسفورد هر دو یک بار دیگر در مقطعی با هم برخورد خواهند کرد. شاون کلاریدا و درک لانسفورد زیر نظر نیک واکر؛ دوئل آرنولد کلاسیک 2023 از حالا آغاز شده!

درک لانسفورد مقابل نیک واکر؟

اگرچه به نظر می‌رسد لانسفورد آرنولد کلاسیک 2023 را نادیده بگیرد، اما اگر او خودش را به این مسابقات برساند، باید با نیک واکر که بسیاری معتقدند تاثیرگذارتر از قهرمان سابق مستر المپیا در دسته 212 پوند است، مبارزه کند. جی کاتلر در یکی از قسمت‌های اخیر پادکست خود درباره تصمیم لانسفورد برای عدم حضور در آرنولد کلاسیک 2023 صحبت کرده است.
"تنها کسی که از حضور در این رقابت امتناع کرده، درک لانسفورد است و همین حالا مردم درباره این تصمیم سوال دارند. "درک" گوش کن، اگر می‌توانستم برگردم، اگر جی کاتلر اینجا در موقعیت تو بود، خیلی سریع می‌دویدم تا برای آرنولد کلاسیک 2023 آماده شوم، زیرا مالیاتی برای تمرین در مسابقات مستر المپیا دریافت نمی‌کردم که منطقی است. ما هر دو موافقیم، او احتمالاً در چند هفته آینده بهبود خواهد یافت. من لانسفورد را نیز درک می کنم، او در حال تلاش است. اما اگر بخواهد همه تخم مرغ‌هایش را در سبد مستر المپیا بگذارد، این انتخابش است. بنابراین فقط 150 هزار دلار به جیب می‌زند".
خیزش هواداران نیک واکر؛ آرنولد کلاسیک 2023 برای "ماموت" است!واکر به دور از فیزیک دوران طلایی، مظهر بدنساز مدرن است. او بر این باور است که ترکیب اندازه و فرم واکر می‌تواند مشکل بزرگی از جانب لانسفورد ایجاد کند که از نظر ساختاری کمی محدودیت دارد. جی کاتلر معتقد است که نیک واکر می‌تواند در آرنولد کلاسیک 2023 تاثیرگذار باشد.
"فکر می‌کنم نیک واکر می‌تواند با یک اندازه مناسب، از نظر فرم شرایطش را بهبود ببخشد. درست است او اکنون اصلاح شده چراکه نمی‌تواند هیکلی بزرگتر از این داشته باشد. واکر گرفتار همان اتفاقی شده که برای همه ما افتاد افتاد اما پس از آن ما بزرگتر شدیم، خیلی بزرگتر شدیم. در حالت ایده‌آل نیک واکر باید روی عضلات پشت خود کار کند تا بتواند از این ناحیه با درک لانسفورد رقابت داشته باشد. همیشه تصویر بر این بود که قضاوت‌ها در مستر المپیا بیشتر به پشت افراد توجه دارد اما ما امسال ثابت کردیم که اینگونه نیست. لانسفورد محدودیت‌هایی دارد و به همین خاطر فقط از طریق قد و ساختار می‌تواند بزرگ شود ".

پیروزی لانسفورد تضمین شده نیست

در حالیکه اخیرا فیلم تمرین جی کاتلر و رونی کلمن مورد توجه طرفداران بدنسازی قرار گرفته بود، قهرمان 4 دوره مستر المپیا در ادامه توضیح داد که قهرمانی درک لانسفورد در آرنولد کلاسیک 2023 تضمین شده نیست. در حالی که او ممکن است داوران مستر المپیا را تحت تاثیر قرار داده باشد، اما ممکن است در آرنولد کلاسیک نیک واکر عملکرد مثبت‌تری داشته باشد. او معتقد است که این موضوع صرفاً بر اساس وضعیت واکر به عنوان قهرمان مردم است. این به خودی خود باعث می‌شود که واکر مورد علاقه آرنولد کلاسیک 2023 باشد.   بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...