نفرت رونی کلمن از غذاهای سبز؛ او دو برابر انسان معمولی غذا می‌خورد!

کدخبر (130815) | 03 بهمن 1401 | ساعت 20:20
0 1453
نفرت رونی کلمن از غذاهای سبز؛ او دو برابر انسان معمولی غذا می‌خورد!
رونی کلمن درباره رژیم غذایی اش گفت: من هیچ سبزیجاتی نمی خورم؛ غذای یعنی مرغ و برنج، استیک و بوقلمون!

به گزارش سرخ نیوز، در ویدیوی که اخیرا در یوتیوب منتشر شده، قهرمان 8 دوره مستر المپیا رونی کلمن دست به افشاگری عجیبی در مورد رژیم غذایی خود زده است. این که بدنسازان در مورد رژیم غذایی و تمرینات خود باید از یک برنامه بسیار سخت پیروی کنند، اتفاق جدیدی نیست. ضمن اینکه اکثر بدنسازان غذاهای غیرگیاهی را در رژیم غذایی خود گنجانده‌اند. بدنسازانی که صرفا گیاهخوار باشند، نادر هستند. اما در میان همه اینها، رژیم غذایی رونی کلمن چیزی است که واقعا متفاوت و خاص است. پادشاه بدنسازی دنیا با بیان اینکه از جمله کسانی است که نسبت به نوع غذایی که می‌خورد حساس است، روند آماده‌سازی برنامه غذایی ویژه خودش توسط مربی‌اش را به اشتراک گذاشت. رونی کلمن در ایپزود جدید پادکست یوتیوبی خود به نام "چیزی نیست جز یک پادکست"، به روش‌های مراقبتی زندگی خودش پرداخت و از توانبخشی‌هایی که او در مسیر زندگی خود انجام داده، گفت. کلمن که در مورد مربی خود چد نیکولز صحبت می‌کرد، به این موضوع اشاره کرد که چگونه نیکولز مجبور شد رژیم غذایی خاصی را که شامل هیچ‌گونه سبزیجاتی نمی‌شد، برای او تنظیم کند. واقعیت این است که رونی کلمن از خوردن سبزیجات سبز متنفر است. نفرت رونی کلمن از غذاهای سبز؛ او دو برابر انسان معمولی غذا می‌خورد! در حالیکه چندی پیش تمرینات رونی کلمن و جی کاتلر خبرساز شده بود، حالا این قهرمان اسبق جهان از رژیم غذایی خود می‌گوید:

"بعضی از افراد می‌توانند کارهای خاصی انجام دهند. مثلا من هم سبزیجات نمی‌خوردم. به همین دلیل مربی من مجبور شد رژیم غذایی‌ام را در بر همین اساس تنظیم کند. چون من هیچ چیز سبزی نمی‌خورم و درباره اینکه چه چیزی می‌خورم حساس هستم".

کلمن همچنین در مورد مواد غذایی مورد علاقه اش صحبت کرد:

"من همیشه همینطور بوده‌ام. خیلی ساده است. غذا خوردن برای من یعنی خوردن مرغ و برنج، استیک و سیب زمینی و جدیدا هم با بوقلمون آشنا شدم. من ماهی نمی‌خورم و دوست ندارم. بنابراین غذاهایی که من می‌توانم بخورم، بسیار محدود هستند."

کلمن با وجود اینکه به نظر یک فرد بدغذاست، اما همیشه به یک رژیم غذایی سالم پایبند است. با این حال، او در دوران بدنسازی حرفه‌ای خود یک برنامه غذایی دیوانه‌وار داشت. نفرت رونی کلمن از غذاهای سبز؛ او دو برابر انسان معمولی غذا می‌خورد!

رژیم غذایی رونی کلمن قبل از مسابقات مستر المپیا چگونه بود؟

او یکبار در گفتگو با اندرو جکد رژیم غذایی خود را زمانی که در لیگ حرفه‌ای شرکت می‌کرد، اعلام کرد. رونی کلمن دو برابر یک انسان معمولی غذا می خورد. پادشاه در طول زمان آماده سازی خود 6 وعده غذایی در روز می خورد و برای اینکه به برنامه پایبند باشد، کلمن مجبور می‌شد نیمه شب از خواب بیدار شود و ششمین وعده غذایی‌اش را بخورد. کلمن روز خود را با دو فنجان سفیده تخم مرغ آغاز می‌کرد که با نزدیک شدن به رقابت، به تدریج به شیک‌های پروتئینی تبدیل می‌شد. او تقریباً 5000 کالری در روز مصرف می‌کرد که از 5-10٪ چربی، 65٪ پروتئین و 20-25٪ کربوهیدرات تشکیل شده بود. رژیم غذایی کلمن همیشه پروتئین محور بوده است زیرا به او در ساخت عضلات کمک می‌کند. با نگاهی به انتخاب‌های او در زمینه غذا و تعهد او به پایبندی به برنامه، جای تعجب نیست که کلمن توانست 8 قهرمانی مستر المپیا را به دست آورد. اگرچه این اسطوره بازنشسته شده اما همچنان به ورزش و عادت‌هایی که در طول دوران حرفه‌ای خود داشت، پایبند است.

درباره رونی کلمن و بدنسازی بیش تر بخوانید:

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...