تکرار خاطرات سال 2007؛ حمایت بیانسه از شکیرا علیه پیکه!

بیانسه خواننده آمریکایی، از دوست قدیمی خود، شکیرا، در دعوای علیه پیکه حمایت کرده است.
کدخبر (130786) | 03 بهمن 1401 | ساعت 19:17
0 308
تکرار خاطرات سال 2007؛ حمایت بیانسه از شکیرا علیه پیکه!
بیانسه خواننده آمریکایی، از دوست قدیمی خود، شکیرا، در دعوای علیه پیکه حمایت کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، این روزها ماجراهای شکیرا و پیکه کاملا خودش را در صدر خبرها جای داده و رسانه‌ای نیست که از جنجال جدید این خواننده کلمبیایی و جرارد پیکه خبری کار نکرده باشد. آهنگ جدید شکیرا برای پیکه در روزهای اخیر بارها و بارها شنیده شده و توانسته رکوردهای زیادی را در پلتفرم‌های مختلف از ان خود کند. در همین مدت طرفداران شکیرا و پیکه تقریبا به اتفاق همگی پشت خواننده کلمبیایی درآمدند و حق را به این ستاره دنیای موسیقی پاپ داده‌اند. در این میان همکار شکیرا یعنی بیانسه هم به طور غیرمستقیم از شکیرا حمایت کرده است. این دو خواننده در سال 2007 به طور مشترک با یکدیگر تک آهنگی را منتشر کردند که به سرعت فضای مجازی را درنوردید و به یکی از محبوب‌ترین و پرمخاطب‌ترین آهنگ‌های آن سال تبدیل شد. تکرار خاطرات سال 2007؛ حمایت بیانسه از شکیرا علیه پیکه! شکیرا با وجود مشکلاتی که با همسر سابق خود دارد، همچنان درگیر حواشی بوجود آمده از آهنگی است که بر علیه پیکه خوانده و در آن ستاره سابق تیم بارسلونا به موارد مختلفی از جمله بدرفتاری و بی‌تعهدی نسبت به خانواده متهم کرده است. در عین حال در میان این جار و جنجال، بیانسه تصمیم گرفت در یکی از برنامه‌های زنده خود آهنگی را که مشترکا با شکیرا خوانده بود، اجرا کند.

حمایت غیرمستقیم بیانسه از شکیرا

چند روز پیش بود که اعلام شد آهنگ جدید شکیرا قرار است در میان 100 آهنگ برتر بیلبورد قرار بگیرد و در کمال تعجب، این آهنگ در رتبه نهم قرار گرفت. آخرین باری که یک آهنگ شکیرا در میان 10 آهنگ برتر قرار گرفت، به سال 2007 برمی‌گردد؛، زمانی که آهنگ Beautiful Liars به تازگی منتشر شده بود. در همین حال بیانسه هم تصمیم گرفت دوران گذشته را به یاد بیاورد و یکی از آهنگ‌های قدیمی خود را در حمایت از همکارش اجرا کند. بیانسه این آهنگ را در غیاب شکیرا، به تنهایی اجرا کرد و هوادارانش را به وجود آورد. او به نوعی خاطرات سال 2007 را زنده کرد و هوادارانش را به واکنش وا داشت. تکرار خاطرات سال 2007؛ حمایت بیانسه از شکیرا علیه پیکه! تعدادی از هواداران دنیای موسیقی بخصوص بیانسه در واکنش به این اتفاق در توئیت‌هایی نوشته‌اند:
"بیانسه به معنای واقعی کلمه پشت شکیرا ایستاد و این کار واقعا زیباست" "یک اجرا با شکیرا داشته باش"، "او به حمایت از شکیرا برخاست، زنان برای زنان می‌ایستند" "منتظر روزی هستم که این اجرا را دو نفره زنده اجرا کنید".

موج حمایت ها از شکیرا علیه پیکه

بسیاری از هواداران از این که بیانسه از شکیرا حمایت کرد، قدردانی کردند. تعداد معدودی از طرفداران نیز از دو سلبریتی درخواست کردند تا دوباره این آهنگ را به صورت زنده اجرا کنند. شکیرا اخیرا تک آهنگی را منتشر کرد که موضوع بحث شبکه‌های اجتماعی در روزهای گذشته بود. متن آهنگ در مورد همسر سابق او جرارد پیکه و خانواده‌اش بود. طرفداران شکیرا هنوز نتوانستند میزان جسارت و شهامتی را که او برای انتشار چنین آهنگی به خرج داده، درک کنند. تکرار خاطرات سال 2007؛ حمایت بیانسه از شکیرا علیه پیکه! ستاره کلمبیایی از سراسر جهان حمایت دریافت کرده و همه طرفدارانش از شجاعت شکیرا برای صحبت در مورد چنین موضوع حساسی از طریق آهنگ جدیدش قدردانی کرده‌اند. همسر لیونل مسی، آنتونلا روکوزو یکی از معدود افراد مشهوری بود که به طور علنی به آهنگ جدید شکیرا در شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان داد. درباره ماجرای شکیرا و پیکه بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...