حمام یخ دیوید بکهام پس از شکست منچستریونایتد !

دیوید بکهام پس از شکست منچستریونایتد مقابل آرسنال از حمام یخ برای ریکاوری استفاده کرده است.
کدخبر (130670) | 03 بهمن 1401 | ساعت 17:11
0 94
حمام یخ دیوید بکهام پس از شکست منچستریونایتد !
دیوید بکهام پس از شکست منچستریونایتد مقابل آرسنال از حمام یخ برای ریکاوری استفاده کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، دیوید بکهام همه تلاش خود را می‌کند تا نشان دهد پیر نشده و برای جوان ماندن دست به هر کاری می‌زند. او حالا جدیدترین چهره سرشناسی است که از حمام یخ استفاده کرده است. دیوید بکهام پس از تماشای بازی فوتبال پسرش رومئو در تیم برنتفورد، عکسی از حمام یخ صبحگاهی خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته است. پس از وایرال شدن عکس‌های روز گذشته او در کنار همسرش ویکتوریا بکهام که در سرمای شدید انگلستان در حال تماشای بازی فوتبال پسرشان هستند، این حرکت دیوید بکهام نیز بسیار خبرساز شده است.

دیوید بکهام و همسرش ویکتوریا بکهام در حال تماشای بازی برنتفورد

حمام یخ دیوید بکهام پس از شکست منچستر یونایتد! دیوید بکهام البته بیش از اندازه شهامت به خرج داد و دوباره این کار را انجام داد. این در حالی است که سرمای زمستان در اروپا وحشتناک است و مردم انگلیس شب‌های سردی را سپری می‌کنند. حتی از عکس‌های این زوج هم می‌توان عمق سرما را متوجه شد چراکه آنها از شدت سرما در خود مچاله شدند و حتی بکهام کت خود را در اختیار همسرش قرار داده است. رومئو در شکست برنتفورد B مقابل هادرزفیلد در لیگ برتر که پشت درهای بسته برگزار شد، حدود 30 دقیقه بازی کرد. او از ابتدای ماه جاری به عضویت تیم دوم برنتفورد درآمده و تا پایان فصل با این تیم قرارداد دارد. اگرچه این بازی پشت درهای بسته برگزار شد اما کاپیتان سابق تیم ملی انگلستان و همسر 48 ساله‌اش این اجازه را داشتند تا از روی سکوهای ورزشگاه سنت جورج پارک، بازی پسر 20 ساله خود را تماشا کنند. این در حالی بود که تلاش‌ها برای گرم کردن این زوج بی فایده بود و هیچ وسیله‌ای نمی‌توانست ویکتوریا را گرم کند با این حال او برای انگیزه دادن به پسر جوانش در کنار زمین باقی ماند. ویکتوریا این روزها بخاطر درآمد 2 میلیون دلاری خود از کنسرت‌های گروه Spice girls تحت فشار قرار دارد چراکه مشخص شده او در بسیاری از این کنسرت‌ها بدون اینکه چیزی بخواند، به این درآمد رسیده است. [gallery columns="2" size="full" ids="130722,130718"] دیوید بکهام پس از این بازی از حمام یخ استفاده کرد و پس از آن وی روز گذشته بازی تیم های آرسنال و منچستریونایتد را از نزدیک و از ورزشگاه امارات تماشا کرد و اتفاق جالب این بود که بکهام دوباره به استفاده از حمام یخ روی آورد و این کار را تکرار کرد. دیوید بکهام عکس‌هایش در حمام یخ را در استوری‌های اینستاگرامی با بیش از 77 میلیون دنبال‌کننده خود به اشتراک گذاشت و با نشان دادن دمای منفی 4 درجه نوشت "کمی مراقبت از خود در یک صبح یخبندان" و در کنار این متن یک شکلک صورت یخ زده هم گذاشت.

حمام یخ دیوید بکهام

حمام یخ دیوید بکهام پس از شکست منچستر یونایتد! تصویر برهنه او در حالی که فقط یک کلاه پشمی بر سر دارد و در حال غوطه ور شدن در یخ است، بازخوردهای زیادی به همراه داشت. در این عکس محیط زیبای حومه شهر پوشیده از برف دیده می‌شود. حمام یخ دیوید بکهام پس از شکست منچستر یونایتد! پس از بازی منچستر یونایتد و آرسنال که با شکست یونایتد همراه بود، رومئو پدرش مورد تمسخر قرار داد و با انتشار عکسی که در آن دیوید از سرما میان یک شال گردن فرو رفته، جشن هواداران آرسنال در بیرون از ورزشگاه را به نمایش گذاشت. پس از آن رومئو زیر پست حمام یخ پدرش نوشت "بابا راحت بخواب" و بروکلین هم در ادامه با ایموجی‌های خنده، واکنش برادرش را کامل کرد. درباره خانواده دیوید بکهام بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...