غرامت 82 میلیون دلاری خواننده رپ از یک نوشیدنی بدنسازی!

وکیل جان اوستال بعد از شکایت موفقیت آمیز در توئیتر اعلام کرده که فلو ریدا به جای 82.6 میلیون دلار غرامت، مالکیت 1 درصد از برند سلسیوس را می‌خواهد.
کدخبر (130277) | 03 بهمن 1401 | ساعت 14:22
0 108
غرامت 82 میلیون دلاری خواننده رپ از یک نوشیدنی بدنسازی!
وکیل جان اوستال بعد از شکایت موفقیت آمیز در توئیتر اعلام کرده که فلو ریدا به جای 82.6 میلیون دلار غرامت، مالکیت 1 درصد از برند سلسیوس را می‌خواهد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، خواننده رپ، ترامار لسل دیلارد با نام مستعار فلو ریدا به تازگی یک پیروزی بزرگ در خارج از صنعت موسیقی دست یافته است. شرکت تولیدی دیلارد با نام استرانگ آرم پروداکشنز، در ماه می 2021 از شرکت سلسیوس هولدینگز با برند سلسیوس برای عدم رعایت و نقض شرایط مربوط به یک قرارداد تاییدیه شکایت کرد و در نتیجه این شکایت، خواننده رپ 82.6 میلیون دلار غرامت دریافت کرد.

دلیل شکایت فلو ریدا از شرکت سلسیوس هولدینگز

وکلای سلسیوس در دادگاه توضیح دادند که شرکت نوشیدنی‌های انرژی‌زا پس از فسخ قرارداد تأییدیه فلو ریدا، به موفقیت‌های مالی بیشتری دست پیدا کرده است. فلو ریدا که از سال 2014 تا 2018 با این شرکت مشاجره حقوقی داشت، اعلام کرد در ابتدا به دلیل نقض قرارداد 30 هزار دلار غرامت دریافت کرد. با این حال با ادامه این روند، مبلغ غرامت افزایش پیدا کرد و به رقم فعلی رسید. دیلارد به آسوشیتدپرس گفته است:
"من به تولد این شرکت کمک کردم و تمام چیزی که ما به دنبال آن بودیم افراد قابل اعتمادی بودند که انگار یک خانواده هستند. اما وقتی دوران موفقیت رسیدند، من را فراموش کردند."
وکلای فلو ریدا مدعی شده‌اند که او ابزاری برای برند سلسیوس بود که به شرکت امکان داد تا سبد سهام خود را رشد دهد. همچنین این خواننده نقش بسزایی در کمک به گسترش شرکت در سطح بین‌المللی داشت و همین مساله توانست با کمک وکلای حقوقی، به ادعای فلو ریدا اعتبار ببخشد. علیرغم دعوای حقوقی اخیر، فلو ریدا اشاره کرد که او هنوز این محصول را می نوشد و مالک بخشی از شرکت است.
"من هنوز در شرکت مالک هستم. وقتی اساساً بذر چیزی را کاشتید که موفقیت آمیز است، نمی‌توانید عشق بی قید و شرط نداشته باشید".

من در سلسیوسی که شما امروز می‌شناسید نقش داشتم

به گفته این هنرمند هیپ هاپ، او با فیلم‌ها، کنسرت‌ها، حضور در مراسم‌های مد و رسانه‌های اجتماعی به رشد برند سلسیوس کمک کرده است.
"از ابتدا من فقط چیزی را می خواستم که برای آن کار کرده بودم. نه بیشتر، نه کمتر. من در سلسیوسی که شما امروز می‌شناسید و دوستش دارید، نقش داشتم. وقتی این سفر شروع شد، هیچ کس سلسیوس را نمی‌شناخت. من سلسیوس را به روش‌های مختلف به سراسر دنیا معرفی کردم".
البته وکیل جان اوستال در توئیتر اعلام کرده که فلو ریدا به جای 82.6 میلیون دلار غرامت، مالکیت 1 درصد از برند را می‌خواهد.
"او این محصول را دوست داشت و این یک رابطه چهار ساله بسیار موفق بوده است. برخی معیارها وجود داشت. او قرار بود زمانی که اتفاقات خاصی رخ می‌دهد، سهام بگیرد. در مورد اینکه آیا این معیارها به دست آمده‌اند یا خیر، اختلاف نظر وجود داشت".
شرکت سلسیوس همچنین با مجموعه‌ای از ورزشکاران و حتی چند بدنسازی که نماینده این برند در رسانه‌های اجتماعی هستند، همکاری دارد. در میان آنها جی کاتلر قهرمان چهار دوره مستر المپیا هم حضور دارد.   بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...