لاک ناخن رونالدو، سوژه فضای مجازی؛ از مرد بودنت خجالت بکش!

چند وقتی است که ماجرای لاک زدن رونالدو به سوژه ای برای طرفداران تبدیل شده است.
کدخبر (130757) | 03 بهمن 1401 | ساعت 19:20
0 395
لاک ناخن رونالدو، سوژه فضای مجازی؛ از مرد بودنت خجالت بکش!
چند وقتی است که ماجرای لاک زدن رونالدو به سوژه ای برای طرفداران تبدیل شده است.

به گزارش سرخ نیوز، کریستیانو رونالدو 37 ساله پس از پیوستن به لیگ عربستان و تیم النصر، به نظر بهترین روزهای زندگی خود را سپری می‌کند. این مهاجم کهنه‌کار اوایل ماه ژانویه به خاورمیانه آمد و تلاش دارد تا به زندگی خارج از اروپا عادت کند. این بازیکن سرشناس روز گذشته با فرانسیس نگانو قهرمان سابق سنگین وزن UFC ملاقات داشت و این دو ورزشکار چندین عکس یادگاری با هم در ریاض گرفتند. در این عکس‌ها اینگونه به نظر می‌آید که کریستیانو رونالدو به شوخی در حال مبارزه با نگانو است. لاک ناخن رونالدو، سوژه فضای مجازی؛ از مرد بودنت خجالت بکش!

ماجرای لاک زدن رونالدو

نگانو این عکس‌ها را در صفحه اینستاگرام و توییتر خود با این عنوان منتشر کرد:
"یک گفت‌وگوی عالی با بزرگترین بازیکن جهان امروز در ریاض. بسیار الهام بخش بود".
همانطور که در تصاویر آنها مشاهده می شود، کریستیانو رونالدو روی انگشت پای چپ خود لاک زده بود. از همین رو لاک ناخن رونالدو با واکنش‌های متفاوتی در فضای مواجه شد. عده‌ای تلاش کردند تا این حرکت ستاره پرتغالی را مورد تمسخر قرار دهند و عده‌ای دیگر تلاش داشتند با پاسخ‌های معقولی این موضوع را فیصله دهند. چند هوادار سعی کردند به خاطر این کار، ملی پوش پرتغالی را ترول کنند، اما در نهایت با برخی از پاسخ های معقول بسته شدند. برخی هواداران با استفاده از اصطلاح "دختر بابا" سعی کردند به این موضوع اشاره کنند که کریستیانو رونالدو بخاطر همراهی با دخترش تن به این کار داده و به این به رابطه پدر و دختری آنها برمی‌گردد اما عده‌ای دیگر چشم خود را روی همه چیز بسته و فقط سعی کردند تا لاک زدن رونالدو دست بیندازند. لاک ناخن رونالدو، سوژه فضای مجازی؛ از مرد بودنت خجالت بکش! مهاجم النصر پس از انتقال خبرسازش به عربستان، قرار است سفر جدیدی را در زندگی خود آغاز کند. کریستیانو رونالدو قراردادی دو سال و نیمه با این باشگاه امضا کرده است. او اولین بازی خود در لیگ را مقابل تیم الاتفاق انجام داد. کاپیتان این روزهای النصر به دلیل محرومیتی که در از زمان حضورش در منچستریونایتد به همراه داشت، نتوانست اولین بازی خود را زودتر از این انجام دهد. اگرچه او در اولین بازی خود هم عملکرد خوبی نداشت و نتوانست حتی یک شوت به سمت چارچوب داشته باشد.

حملات توئیتری به رونالدو !

در توئیتر واکنش‌ها به لاک ناخن کریستیانو رونالدو همچنان ادامه دارد. عده‌ای سعی کردند القاب سخیفی برای او انتخاب کنند که البته چنین رفتارهایی برای رونالدو طبیعی است. تعدادی هم این مساله را به همجنسگرایی ستاره پرتغالی نسبت دادند که این موضوع با واکنش جدی هواداران این بازیکن مواجه شد. یکی از کاربران توئیتر نوشته بود:
"تو پدر چند فرزند هستی. حداقل از مرد بودنت خجالت بکش"
که البته هواداران رونالدو از خجالت این کاربر درآمدند! لاک ناخن رونالدو، سوژه فضای مجازی؛ از مرد بودنت خجالت بکش! کریستیانو رونالدو پدر دو دختر است. این احتمال وجود دارد که یکی از دخترانش او را مجبور به زدن لاک سیاه روی انگشت پایش کرده است. افراد دارای فرزند به طور طبیعی با همه این چیزهای کوچک سازگار هستند. با وجود تمام این ادعاها، کریستیانو رونالدو حتی وقت خود را برای این نظرات تلف نمی‌کند. درباره رونالدو بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...