بدنی که در تعطیلات تراش خورد ؛ رونمایی از آخرین ورژن هادی چوپان

هادی چوپان در پست اخیر خود در اینستاگرام چند تصویر از ژست‌های مختلف عضلانی‌ترین حالت خود را به اشتراک گذاشت.
کدخبر (131172) | 04 بهمن 1401 | ساعت 18:35
6 176336
بدنی که در تعطیلات تراش خورد ؛ رونمایی از آخرین ورژن هادی چوپان
هادی چوپان در پست اخیر خود در اینستاگرام چند تصویر از ژست‌های مختلف عضلانی‌ترین حالت خود را به اشتراک گذاشت.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، هادی چوپان پس از قهرمانی بزرگ خود مستر المپیای 2022 در ماه گذشته، از دوره آماده‌سازی و تعطیلات برای رقابت‌های بعدی به خوبی استفاده کرده است. هادی چوپان در پستی که اخیرا در اینستاگرام منتشر کرده، بالاتنه تراش خورده و عروقی خود را در فصل تعطیلات 2023 به نمایش گذاشته است. این بدنساز ایرانی که سابقا در دسته 212 فعالیت داشت، در سال 2019 به مسابقات آزاد رفت؛ چوپان بلافاصله با کسب مدال طلا در ونکوور پرو به چهره‌ای نام آشنا در این بخش تبدیل شد. همین عنوان باعث شد تا او به اولین مسابقات مستر المپیا دعوت شود؛ جایی که او در رتبه سوم قرار گرفت. هادی چوپان به جای اینکه به مسابقات مختلف سرک بکشد و در رقابت‌های متفاوت حاضر شود، سعی کرد از فرصت تعطیلاتش به خوبی استفاده کند و با پکیجی بهتر در مسابقات حاضر شود.

جنجال پیشکسوتان بدنسازی بعد از قهرمانی هادی چوپان در مستر المپیا

با این حال او در مسابقات مستر المپیا 2020 به رتبه چهارم تنزل پیدا کرد. روند ثابت و رشد مداوم او در مستر المپیای 2021 نتیجه داد و چوپان توانست جایگاه خود را به عنوان نفر شماره سه جهان تثبیت کرد. هادی چوپان در چهارمین تلاش خود برای مستر المپیا 2022، به قهرمانی رسید و مسلماً او تنها ورزشکاری بود که بهترین پکیج را روی صحنه آورد. چوپان این پیروزی را به بانوان ایرانی تقدیم کرد و اولین قهرمان ایرانی مستر المپیا لقب گرفت. قهرمانی او کمی جنجال در میان پیشکسوتان بدنسازی به راه انداخت.

نام‌هایی مانند ریچ گاسپاری و فلکس ویلر به طور ضمنی اشاره کردند که دیگر هیچ بدنسازی در مستر المپیا نمی‌تواند با کار روی پشت خود به قهرمانی برسد. گاسپاری جزئیات پشت دوریان یتس را با چوپان مقایسه کرد و گفت که بدنسازان امروزی فاقد برجستگی عضلات هستند. به گفته چوپان این مقایسه ناعادلانه بود و به تعدادی از عوامل موثر بر کیفیت تصاویر ویدیویی اشاره کرد. علاوه بر این، او این چنین قضاوتی را به مقایسه بازوهای گاسپاری با رونی کلمن قهرمان 8 دوره مستر المپیا رونی تشبیه کرد. این بدنساز که مدتی از صحنه رقابت دور بوده، با انتشار تصویری از بدن خود، هوادارانش را در جریان روند تغییرات فیزیکی‌اش قرار داد.

هادی چوپان و درک لانسفورد ؛ بازسازی خاطرات کاتلر و هیث برای هنی رامبدچوپان : همه چیز را تکرار کن تا تکرار شود

چوپان در پست اخیر خود در اینستاگرام چند تصویر از ژست‌های مختلف عضلانی‌ترین حالت خود را به اشتراک گذاشت. او زیر این پست نوشت "همه چیز را تکرار کن تا تکرار شود". چوپان پس از اولین قهرمانی خود در مستر المپیا، همچنان در ایران مورد توجه هواداران قرار دارد. هنی رامبد مربی بدنساز ایرانی اخیرا درباره روش تمرینات چوپان و درک لانسفورد در مسیری المپیا 2022 صحبت کرده است. وی خاطر نشان کرد که تجربه کار با این دو ورزشکار او را به یاد زمانی انداخت که جی کاتلر و فیل هیث را همزمان برای مسابقات المپیای سال‌های 2009 تا 2011 تمرین می‌داد.

رقبای جدی هادی چوپان در مستر المپیا 2023

با توجه به نتایج اخیر، طرفداران بر این باورند که نیک واکر و درک لانسفورد می‌توانند عنوان هادی چوپان را در ماه نوامبر سال 2023 از او بگیرند. آنها ماه گذشته در مستر المپیا 2022 در لاس وگاس مقام دوم و سوم را کسب کردند. نیک واکر همچون هادی چوپان در سال 2021، جایزه قهرمان مردمی مستر المپیا را دریافت کرد. اکنون واکر تصمیم گرفته به جای استراحت کردن و پیشرفت فیزیکی، در آرنولد کلاسیک 2023 حضور پیدا کند. کریس استو، مربی باتجربه بدنسازی معتقد است که اگر واکر در اوهایو به قهرمانی برسد، برای دوره بعدی مستر المپیا در رقابت با چوپان جهش زیادی خواهد داشت.

درک لانسفورد یکی دیگر از تهدیدات اصلی چوپان در دوره بعدی مستر المپیا خواهد بود. او تصمیم گرفته است که از مسابقات آرنولد کلاسیک 2023 صرف نظر کند. او می‌خواهد از این فرصت برای تمرکز روی سلامتی خود استفاده کند تا بتواند برای مستر المپیا 2023 با یک پکیج کامل پا به صحنه رقابت بگذارد. همچنین قهرمان فعلی ماسبقات هم مصمم است موفقیتی را که در سال 2022 به دست آورده، باز هم تکرار کند. با توجه به وضعیت هادی چوپان در تعطیلات فصل، او قصد دارد پکیج بهتری را برای مسابقات المپیا 2023 در ماه نوامبر آماده کند.  

بیشتر بخوانید:

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
هادی کات بدنش نقص نداره هیچکدومشون این تفکیکه عضلانیرو نداشتن اما لازمه برای مسابقه بعدی حجم اضافه کنه خصوصا در ساق پاهاش و کمیم کات بندیه شکم و پشتشو بیشتر بکنه که الحمدلله الان وضع مالیش بهتر شده و این چیزی بود که نسبت به حریفاش کم داشت اما حالا که داره حتما میتونه تغییرات زیادی ایجاد کنه و همرو شگفت زده کنه انشااالله
کاربر سایت
04 شهریور 1402
الله اکبر*خدا پشت وپناهت باشه برار،که الگوی جوانان وطنی، 💚🤍❤
کاربر سایت
04 شهریور 1402
هادی چوپان اهل روستای بنو منطقه سپیدان هست درود بر او
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...