علت عدم حضور درک لانسفورد در آرنولد کلاسیک 2023 مشخص شد

هنی رامبد از دلایل شرکت نکردن درک لانسفورد در آرنولد کلاسیک 2023 پرده برداشت.
کدخبر (131162) | 04 بهمن 1401 | ساعت 14:45
0 2140
علت عدم حضور درک لانسفورد در آرنولد کلاسیک 2023 مشخص شد
هنی رامبد از دلایل شرکت نکردن درک لانسفورد در آرنولد کلاسیک 2023 پرده برداشت.

به گزارش سرخ نیوز، مسابقات آرنولد کلاسیک ۲۰۲۳ قرار است از دوم تا پنجم مارس (11 تا اسفند) در کلمبوس اوهایو برگزار شود. ترکیب کامل این رقابت در اوایل ماه جاری با برخی حذفیات قابل توجه اعلام شد. در ویدئویی که اخیرا در یوتیوب منتشر شده، درک لانسفورد نایب قهرمان مسابقات مستر المپیا 2022 و مربی او هنی رامبد از دلیل عدم حضور این ورزشکار در فستیوال ورزشی آرنولد گفته‌اند. علت عدم حضور درک لانسفورد در آرنولد کلاسیک مشخص شد درک لانسفورد قهرمان سابق مستر المپیا در دسته 212 پوند، سال گذشته را با موفقیت‌های چشمگیری پشت سرگذاشت. پس از قهرمانی در دسته 212 پوند مردان در المپیا 2021، لانسفورد تصمیم به حضور در کلاس آزاد مردان گرفت؛ بخشی که میزبان برخی از عجیب‌ترین غول‌های بدنسازی جهان است. لانسفورد به صورت مهمان در رقابت Pittsburgh Pro 2022 حضور پیدا کرد و از همان جا توانست توجه دنیای بدنسازی را به خودش جلب کند. او بسیاری از ستارگان را با فیزیک، فرم و نمایش خود تحت تأثیر قرار داد. او در این رقابت در مقابل براندون کری، قهرمان سابق مستر المپیا، هانتر لابرادا و نیک واکر قرار گرفت و پس از یک نمایش دلپذیر، دعوت ویژه‌ای برای رقابت در مستر المپیا 2022 در بخش آزاد دریافت کرد. ورود او به این بخش مستر المپیا، هیجان بیشتری را برای رقابت در معتبرترین رویداد تناسب اندام تزریق کرد. علت عدم حضور درک لانسفورد در آرنولد کلاسیک مشخص شد وقتی زمان قدم گذاشتن لانسفورد بر روی صحنه فرا رسید، مشخص بود که جام یا برای او خواهد بود یا هادی چوپان. درک لانسفورد و هادی چوپان رقابتی شانه به شانه در این رویداد داشتند که در نهایت چوپان توانست روی سکوی نخست قرار بگیرد. با این حال لانسفورد بیشتر رقبای خود از جمله قهرمان سابق مستر المپیا یعنی بیگ رامی را شکست و در یک نبرد نزدیک با چوپان که اولین قهرمان ایرانی مستر المپیا بود، نایب قهرمان شد. با توجه به اینکه تنها کمتر از 40 روز به آغاز آرنولد کلاسیک 2023 باقی مانده، درخواست‌هایی برای مشارکت لانسفورد در دومین دوره این رویداد معتبر وجود داشت. سمیر بنوت قهرمان سابق مستر المپیا لانسفورد را تهییج کرد تا برای جذاب‌تر کردن مسابقه، وارد لیست شرکت‌کنندگان شود. علت عدم حضور درک لانسفورد در آرنولد کلاسیک مشخص شد ابتدای هفته لانسفورد از وضعیت فعلی بدن خود تصاویری را منتشر کرد که نشان می‌داد از هر لحاظ آماده است. این پست هوادارانش را به این گمان رساند که ممکن است او خودش را برای حضور در آرنولد کلاسیک آماده می‌کند اما به نظر می‌رسد اینگونه نبوده است. نیک واکر هم با طعنه به عدم حضور لانسفورد در این رقابت از او خواسته بود تا بیشتر روی عضله‌سازی خود کار کند.

چرا درک لانسفورد به آرنولد کلاسیک نمی‌رود؟

علت عدم حضور درک لانسفورد در آرنولد کلاسیک مشخص شد درک لانسفورد و مربی او هنی رامبد اخیرا در ویدیویی در یوتیوب دلایل عدم شرکت این بدنساز در مسابقات آتی آرنولد کلاسیک 2023 را شرح دادند. رامبد گفت:
"من فکر می‌کنم بعد از مستر المپیا، درک بیشتر به حضور در آرنولد تمایل داشت. در حدفاصل این دو رقابت ما دائما در حال فکر کردن به این مساله بودیم و روند تصمیم‌گیری ما در جریان بود. من و درک باهم صحبت می‌کردیم. حتی وقتی جایزه از 200 هزار دلار به 300 هزار دلار رسید، او بیشتر برای حضور وسوسه شد اما همه چیز به پول مربوط نمی‌شود. همانطور که کریس بامستد به این مسئله فکر کرده بود".

تاثیر همسر درک لانسفورد روی شرکت نکردن او در مسابقات آرنولد کلاسیک

علت عدم حضور درک لانسفورد در آرنولد کلاسیک مشخص شد لانسفورد در ادامه اضافه می‌کند:
"بعد از سال 2022 من یک مرد متاهل شدم و به همین خاطر احساس کردم که این تصمیم را نباید به تنهایی بگیرم. فکر می‌کنم این تصمیمی است که باید با همسرم می‌گرفتم. برای من به عنوان یک ورزشکار حرفه‌ای، این مسابقات هم جایزه خیلی خوبی داشت و هم باید اذعان کنم که قهرمانی در آرنولد کلاسیک واقعا چشمگیر است. هر دو عامل باعث شد تا تصمیم بگیرم در این رویداد حضور داشته باشم. من از حمایت کامل همسرم برخوردار بودم و در هر صورت، می‌خواستم به این مسابقات بروم. اما همسرم می‌گفت می‌خواهم تو سالم باشی. این همیشه اولین اولویت او بوده است. او می‌گفت اگر رفتن به آرنولد کلاسیک سلامتی تو را تحت تاثیر قرار می‌دهد، نمی‌خواهم این کار را انجام دهی. من هم گفتم موافقم و همین تصمیم را گرفتم. سلامتی برایم از هر چیزی مهمتر است. اکنون که تصمیم گرفته‌ایم فقط روی المپیا تمرکز کنیم و پیشرفت کنیم و سالم باشیم، هیجان زده هستم و به رقبایم اجازه خواهم داد تا برای آرنولد کلاسیک مبارزه کنند".
با کنار رفتن درک لانسفورد به نظر می‌رسد نیک واکر به عنوان قهرمان دوره قبلی، اصلی‌ترین شانس قهرمانی مسابقات و بردن جایزه 300 هزار دلاری باشد. علت عدم حضور درک لانسفورد در آرنولد کلاسیک مشخص شد درباره درک لانسفورد و بدنسازی بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...