پرونده تعرضی که دوباره باز شد ؛ در قایق لوکس کانر مک ‌گرگور چه گذشت؟

کانر مک گرگور مبارز مطرح MMA با پرونده‌ای عجیب دست و پنجه نرم می‌کند که ممکن است برای او دردسر ساز شود.
کدخبر (131260) | 04 بهمن 1401 | ساعت 18:33
0 222
پرونده تعرضی که دوباره باز شد ؛ در قایق لوکس کانر مک ‌گرگور چه گذشت؟
کانر مک گرگور مبارز مطرح MMA با پرونده‌ای عجیب دست و پنجه نرم می‌کند که ممکن است برای او دردسر ساز شود.

به گزارش سرخ نیوز، پلیس اسپانیا بار دیگر تحقیقات خود را در مورد زنی که مدعی است توسط کانر مک گرگور در قایق تفریحی لوکس او مورد تعرض قرار گرفته، باز کرده است. این زن پس از حادثه ادعایی در قایق بادبانی سه طبقه این مبارز مطرح MMA، با آثار کبودی بر بدنش به پلیس ایرلند شکایت کرد. ظاهراً این حادثه در 17 جولای 2022 رخ داده است. یعنی زمانی که مک گرگور جشن تولد 34 سالگی خود را برگزار کرده است.

دردسر بزرگ برای کانر مک گرگور

اگرچه این اتفاق در یکی از سواحل کشور اسپانیا رخ داده اما این زن پس از بازگشت به ایرلند از کانر مک گرگور شکایت کرده است. به گزارش Ultima Hora، این زن به عنوان شاکی پرونده، قهرمان مسابقات MMA را به لگد زدن، مشت زدن و وادار کردن او به فرار از قایق تفریحی و آسیب جدی به مچ دستش، متهم کرده است.

پرونده تعرضی که دوباره باز شد ؛ در قایق لوکس مک ‌گرگور چه گذشت؟

این پرونده تابستان گذشته به طور موقت بایگانی شد چراکه شاکی پرونده اظهارات کاملی را به پلیس منطقه فورمنترا ارائه نداد. اما اکنون پرونده به دلیل درخواست اصلاحات توسط وکلای این زن، مجددا در اسپانیا بازگشایی شده است. انتظار می‌رود قاضی پرونده در هفته‌های آتی برای شنیدن اظهارات شاکی پرونده و شاهدان احتمالی دعوت کند.

این زن ادعا می‌کند که در زمان بازجویی پلیس‌ها در آن مقطع نتوانسته توضیحات کاملی بدهد چراکه لباس مناسبی به تن نداشته و از این اتفاق شوکه بوده و تلاش داشته به هر شکل ممکن به خانه‌اش بازگردد. او همچنین می‌گوید از اینکه پلیس اسپانیا نتوانسته حتی یک کلمه مکالمه انگلیسی با وی داشته باشد، ناامید شده است.

در قایق کانر مک گرگور چه اتفاقی افتاد؟

طبق این اظهارات شاکی پرونده برای حضور در تولد 34 سالگی کانر مک گرگور در ماه جولای در ایبیزا، به همراه گروهی از دوستانش به این جشن می‌رود. روز بعد اما مک گرگور شروع به توهین به او کرده و پرخاشگر شده است. این زن ادعا می‌کند که سپس او را با لگد به زمین زده و قبل از اینکه برای فرار از حمله ادعایی به داخل آب بپرد، کانر مک گرگور با مشت به صورت وی زده است.

بنا بر گزارش‌ها، او اندکی بعد توسط یک قایق صلیب سرخ نجات پیدا کرده و به یک مرکز پزشکی منتقل شده است. این زن توسط گارد اجتماعی مورد بازجویی قرار گرفته اما توضیحات مناسبی درباره این اتفاق نداده و پس از آن بلافاصله به دوبلین سفر کرده است. البته گارد اجتماعی تلاش داشته تا این زن را به همان قایق در ایبیزا بازگرداند اما او از ترس مک گرگور، مستقیما به ایرلند بازگشته و تنها به دوستی که همراهش بوده، خبر بازگشتش را اطلاع داده است.

در حال حاضر پلیس‌ هر دو کشور در انجام تحقیقات با یکدیگر همکاری می‌کنند. کانر مک گرگور هنوز در مورد این ادعا اظهار نظری نکرده است.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...