روزی که راکی تصمیم گرفت آرنولد شوارتزنگر را بکشد!

آرنولد شوارتزنگر و سیلوستر استالونه در طول سالیان متمادی به عنوان سوپراستار های سینما و ورزش شناخته می شدند. همین موضوع باعث ایجاد رابطه ای عجیب و سرشار از عشق و نفرت میان این دو شده است.
کدخبر (130877) | 03 بهمن 1401 | ساعت 21:10
0 393
روزی که راکی تصمیم گرفت آرنولد شوارتزنگر را بکشد!
آرنولد شوارتزنگر و سیلوستر استالونه در طول سالیان متمادی به عنوان سوپراستار های سینما و ورزش شناخته می شدند. همین موضوع باعث ایجاد رابطه ای عجیب و سرشار از عشق و نفرت میان این دو شده است.

به گزارش سرخ نیوز، آرنولد شوارتزنگر و سیلوستر استالونه یا همان "راکی" امروز دوستان بسیار نزدیکی هستند و رابطه خوبی با یکدیگر دارند اما در گذشته اوضاع اینگونه نبود و آنها از هر فرصتی برای ضربه زدن به یکدیگر استفاده می‌کردند؛ اتفاقی که یک دشمنی و رقابت تلخ را میان آنها رقم زده بود. اینکه آن دشمنی کوردلانه امروز به رفاقتی صمیمانه میان آنها تبدیل شده، خودش جای سوال است.

دعوای آرنولد شوارتزنگر و سیلوستر استالونه

خصومت بین این دو قهرمان ورزشی گذشته و ستاره نه چندان دور هالیوود، اولین بار در اوایل دهه 90 آغاز شد؛ جایی که بازیگران محبوب هالیوود در یک مراسم اهدای جوایز سینمایی وارد یک مشاجره لفظی با یکدیگر شدند. البته ریشه این بگو مگو در جای دیگری بود. در واقع درگیری آنها از مراسم گلدن گلوب 1977 آغاز شده بود و دو دهه ادامه داشت. خیلی قبل از اینکه آرنولد و استالونه در فیلم The Expendables با یکدیگر کار کنند، دشمن اصلی یکدیگر بودند. اما واقعا چه چیزی باعث درگیری آنها شده بود؟ روزی که راکی تصمیم گرفت آرنولد شوارتزنگر را بکشد! در سال 1977 آرنولد شوارتزنگر بخاطر استعداد بازیگری باورنکردنی‌اش در فیلم های "هرکول در نیویورک" و "گرسنه بمان" به شهرت رسید. او همچنین نامزد دریافت جایزه ستاره جدید سال در گلدن گلوب شد. در همان مراسم، استالونه با فیلم راکی نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد شد. در شرایطی که استالونه آن جایزه را از دست داد، در مفابل آرنولد عنوان ستاره جدید سال سینما را به خود اختصاص داد. به گزارش اکسپرس پس از اینکه استالونه نتوانست جایزه بهترین بازیگر مرد را کسب کند، آرنولد بخاطر این اتفاق او را ملامت و مسخره کرد. با این حال، در بخش بهترین فیلم، این فیلم راکی بود که جایزه را از آن خود کرد. هیجان در آن مراسم در اوج خودش بود و همین باعث شد تا استالونه یک جام بزرگ گل را بردارد و آن را به سمت سر شوارتزنگر پرتاب کند. از همین رو اولین دیدار و آشنایی این دو غول هالیوود، به سرعت به یک نفرت جنون آمیز تبدیل شد. روزی که راکی تصمیم گرفت آرنولد شوارتزنگر را بکشد!

رابطه حال حاضر راکی و آرنولد شوارتزنگر

پس از آن هر دو بازیگر در مصاحبه‌هایشان یکدیگر را زیر پا له کنند. با این حال این رقابت در دهه 1990 پایان یافت؛ زمانی که هر دو تصمیم گرفتند به خود برای یافتن امکان دوستی فرصت بدهند. پس از آن استالونه از شوارتزنگر در مبارزات انتخاباتی‌اش حمایت کرد و این دو نفر در فیلم The Expendables پرده نقره‌ای را به آتش کشیدند. راکی و ترمیناتور پس از ایجاد پیوند دوستی، شروع به حضور در مصاحبه‌ها مشترک کردند. در سال 2014 آنها در یک کنفرانس مطبوعاتی زنده برای تبلیغ فیلم خود The Expendables 3 حضور یافتند. آرنولد در مورد شخصیت استالونه در فیلم "بایست یا مادرم شلیک خواهد کرد" که در سال 1992 تولید شده، شوخی کرد. روزی که راکی تصمیم گرفت آرنولد شوارتزنگر را بکشد! آنها اکنون رابطه بسیار نزدیکی با هم دارند و در هر فرصتی که به دست می‌آورند با یکدیگر ساعت‌ها صحبت می‌کنند. این دو سوپراستار از دشمنی تا دوستی راه طولانی را پیموده‌اند. درباره آرنولد شوارتزنگر و سیلوستر استالونه بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...