مفسر UFC : کیم کارداشیان با تبلیغ آمپول‌های رژیمی ، زنان را فریب می‌دهد

جو روگان معتقدد است افراد مشهوری مانند کیم کارداشیان نباید بتوانند دختران عادی را ترغیب به استفاده از داروهای غیرمجاز و رفتن به مسیری کنند که خودشان رفته‌اند.
کدخبر (131170) | 04 بهمن 1401 | ساعت 14:45
0 358
مفسر UFC : کیم کارداشیان با تبلیغ آمپول‌های رژیمی ، زنان را فریب می‌دهد
جو روگان معتقدد است افراد مشهوری مانند کیم کارداشیان نباید بتوانند دختران عادی را ترغیب به استفاده از داروهای غیرمجاز و رفتن به مسیری کنند که خودشان رفته‌اند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، مشخصا جو روگان به عنوان مفسر مسابقات UFC به هیچ وجه رابطه خوبی با کارداشیان‌ها ندارد و اغلب سعی می‌کند در مورد تأثیر منفی آنها بر مردم صحبت کند. اخیراً او در قسمتی از پادکست "تجربه جو روگان" از ایلیزا شلزینگر مجری و کمدین تلویزیونی دعوت کرد تا در مورد زنانی که برای از بین بردن اشتها و کاهش وزن از آمپول و دارو استفاده می‌کنند، صحبت کنند.

اتهام به خواهران کارداشیان ؛ تبلیغ داروهای غیر مجاز

در این پادکست روگان خواهران کارداشیان را به تبلیغ چنین داروهایی متهم کرد. به گفته این مفسر آنها استانداردهایی را برای بدن خانم‌ها تعیین می‌کنند که به هیچ عنوان ایده‌آل نیست. روگان مثالی از کلویی کارداشیان زد که برای تناسب اندام باید مقداری دارو مصرف کرده باشد. روگان می‌گوید:
"دختر بزرگتر خانواده یعنی کلویی همیشه با وزن خودش مشکل داشت اما حالا هیکل او کاملا عضلانی و خوش فرم شده است".
روگان می‌گوید بیشتر افرادی که خواهران کارداشیان را دنبال می‌کنند، زنان جوانی هستند که اغلب خودشان مقصر بروز مشکلات هستند.
"آنها نمی‌توانند بین یک چیز خوب و نصیحتی که در نهایت برای آنها مشکل ایجاد می‌کند، تفاوت قائل شوند".
او می‌گوید:
"من به عنوان یک مرد ثروتمند 55 ساله این را می‌گویم و تحت تأثیر آنها نیستم. در یک سن خاص، این به شما بستگی دارد. اگر هنوز هم به این زنان بداخلاق به عنوان منبعی الهام‌بخش نگاه می‌کنید، این بر عهده شماست".
روگان و شلزینگر سپس در مورد سایر محصولاتی مانند Semaglutide، Tummy Tea که کارداشیان‌ها برای مخاطبان خود تبلیغ کرده‌اند، صحبت کردند.

کیم کارداشیان نباید دختران عادی را به استفاده از داروهای غیر مجاز ترغیب کند

خواهران کارداشیان‌ بخصوص کیم کارداشیان بخاطر انجام انواع جراحی‌های پلاستیکی مشهور شده‌اند. آنها با انجام این عمل‌ها سعی کردند که زیبایی بیشتری به خود ببخشند. به نظر می‌رسد جو روگان به شدت مخالف جراحی‌هایی است که باعث غیرواقعی شدن بدن زنان می‌شود. به گفته روگان، افراد مشهوری مانند کیم کارداشیان نباید بتوانند دختران عادی را ترغیب به استفاده از داروهای غیرمجاز و رفتن به مسیری کنند که خودشان رفته‌اند. کیم کاردشیان با داشتن بیش از 341 میلیون فالوور در اینستاگرام، یکی از محبوب‌ترین سلبریتی‌های زن جهان است. سایر اعضای خانواده کارداشیان نیز صدها میلیون دنبال کننده دارند. این قطعا گسترش تأثیر آنها بر زنان سراسر جهان را نشان می‌دهد.   بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...