سلول درمانی بیگ رامی برای آرنولد کلاسیک 2023

بیگ رامی، رونی کلمن و کریس بامستد برای درمان مصدومیت هایشان به سلول درمانی روی آورده اند.
کدخبر (131705) | 05 بهمن 1401 | ساعت 18:44
0 435
سلول درمانی بیگ رامی برای آرنولد کلاسیک 2023
بیگ رامی، رونی کلمن و کریس بامستد برای درمان مصدومیت هایشان به سلول درمانی روی آورده اند.

به گزارش سرخ نیوز، پس از تنزل بیگ رامی به رده پنجم مسابقات مستر المپیا 2022، این بدنساز سرشناس به دنبال احیای خود در مسابقات آرنولد کلاسیک 2023 خواهد بود. بیگ رامی اکنون در فاصله کمتر از شش هفته تا شروع این رقابت، تحت درمان با سلول‌های بنیادی قرار گرفت تا بتواند پکیج بهتری را به کلمبوس اوهایو بیاورد. قهرمان دو دوره مستر المپیا، در سال 2020 با رسیدن به اولین عنوان قهرمانی، به اوج حرفه خود رسید. بیگ رامی در سال 2021 با وجود اینکه اسطوره‌های بدنسازی مانند فیل هیث گمان می‌کردند که او در حال لغزش است، با این حال با موفقیت از عنوان خود دفاع کرد. ماه‌ها قبل از دوره بعدی مسابقات در سال 2022، هیث پیش‌بینی کرد که هادی چوپان می‌تواند از ضعف بیگ رامی در مسابقات سال 2021 استفاده کند و به قهرمانی برسد که البته همین اتفاق هم افتاد. هادی چوپان و بیگ رامی در این دوره رقابت نزدیکی باهم داشتند. سلول درمانی بیگ رامی برای آرنولد کلاسیک 2023 علیرغم اینکه بیگ رامی به عنوان پرشانس‌ترین ورزشکار وارد مستر المپیا 2022 شده بود، داوران او را در همان مرحله پیش داوری کنار گذاشتند. با شروع فینال مشخص شد که رقابت اصلی بین هادی چوپان و درک لونسفورد قهرمان سابق المپیا 212 خواهد بود. وقتی باب سیچریلو مجری مسابقات جایزه مقام پنجم را به بیگ رامی اعطا کرد، طرفداران واقعا از نتیجه شوکه شده بودند. پس از اینکه او لاس وگاس را بدون جام ترک کرد، اخیراً در مورد تجربه این مسابقات صحبت و اعلام کرد که بعد از اینکه بفهمد چه مشکلی در مستر المپیا برایش رخ داده، به صحنه بازخواهد گشت. در حالی که برخی تصور داشتند او برای مدتی از صحنه رقابت دور بماند، این ورزشکار 38 ساله هفته گذشته ورود غیرمنتظره‌ای به آرنولد کلاسیک 2023 داشت. سلول درمانی بیگ رامی برای آرنولد کلاسیک 2023 بیگ رامی به دنبال رسیدن به بهترین شرایط ممکن خود برای این مسابقات است و به همین دلیل تحت درمان با سلول‌های بنیادی قرار گرفته تا برخی از مشکلات عصبی خود را برطرف کند؛ مشکلی که بسیاری معتقدند او را در مستر المپیا 2022 از قهرمانی باز داشت.

سلول درمانی بیگ رامی

بیگ رامی در یک پست اینستاگرامی نشان داد که تحت درمان با سلول‌های بنیادی داخل وریدی قرار گرفته تا بتواند توان بدن خود را به طور کامل احیا کند. اندکی پس از ورود بیگ رامی به آرنولد کلاسیک 2023، چد نیکولز مربی او بیانیه کوتاهی صادر کرد. این در شرایطی است که بسیاری از عملکرد این مربی به خاطر نمایش ضعیف بیگ رامی و ویلیام بوناک در مستر المپیا 2022 انتقاد می‌کنند. سلول درمانی بیگ رامی برای آرنولد کلاسیک 2023 درمان با سلول‌های بنیادی نوعی روش ترمیمی است که از سلول‌های بنیادی به منظور ترمیم سلول‌های آسیب دیده و کاهش التهاب استفاده می‌شود. مطالعات نشان می‌دهد که این روش در درمان اختلالات خودایمنی، التهابی و عصبی موثر است و می‌تواند جایگزینی امیدوارکننده برای درمان‌های سنتی باشد.

درمان مصدومیت های کریس بامستد با سلول های بنیادی

البته بیگ رامی تنها بدنسازی نیست که چنین درمانی را در پیش گرفته است. در طول تعطیلات فصل سال گذشته، کریس بامستد قهرمان چهار دوره مسابقات کلاسیک فیزیک مستر المپیا، از سلول‌های بنیادی مزانشیمی برای کمک به درمان پارگی استخوان‌ها، غضروف‌ها و رباط‌ها استفاده کرده است. سلول درمانی بیگ رامی برای آرنولد کلاسیک 2023

بیماری رونی کلمن

رونی کلمن که یکی از موفق‌ترین بدنسازان تاریخ است، پس از چندین عمل جراحی کمر، به درمان با سلول‌های بنیادی نیز روی آورده است. این روش درمان بر توانایی او در راه رفتن بدون کمک تأثیر گذاشته است. به گفته رونی کلمن، درمان با سلول‌های بنیادی زندگی او را تغییر داده است. وی تصریح کرد که این درمان به کیفیت زندگی او کمک کرده و امیدوار است در آینده نزدیک بدون کمک راه برود. جشنواره ورزشی آرنولد با جایزه 300 هزار دلاری، علاوه بر بیگ رامی نفراتی چون نیک واکر، اندرو جکد و پاتریک مور را در خود خواهد داشت. با نزدیک شدن به این رقابت، کریس استو مربی سابق بیگ رامی، درباره شانس موفقیت این ورزشکار صحبت کرده است. او معتقد است که بیگ رامی می‌تواند قهرمان شود اما نیک واکر که در مستر المپیا به مقام سوم رسید، رقیب سختی برایش خواهد بود. درباره بیگ رامی و بدنسازی بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...