آخرین خبرها از نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران

در فاصله کمتر از 48 ساعت مانده تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران مروری داشته‌ایم به وضعیت 16 تیم لیگ برتری در این بازه زمانی؛
کدخبر (131353) | 05 بهمن 1401 | ساعت 00:11
0 71
آخرین خبرها از نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران
در فاصله کمتر از 48 ساعت مانده تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران مروری داشته‌ایم به وضعیت 16 تیم لیگ برتری در این بازه زمانی؛

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، پنجره نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر ساعت 24 روز پنج‌شنبه 6 بهمن بسته خواهد شد و تیم‌ها برای جذب بازیکن جدید و یا خارج کردن بازیکنان مازاد خود از لیست فرصت چندانی ندارند. نگاهی داشته‌ایم به آخرین خبرها از نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران و بررسی وضعیت 16 باشگاه لیگ برتری؛

پرسپولیس ؛ در انتظار مهاجم جدید

آخرین خبرها از نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس : سرخ ها تنها یک مهاجم خارجی جذب خواهند کرد. این ادعای معاون باشگاه بوده و بعید است صدرنشین لیگ برتر به دنبال ولخرجی در فرصت باقی مانده باشد. تنها خرید پرسپولیس هم احتمالا با سهمیه آزاد عملی خواهد شد. سیامک نعمتی احتمالا امروز از پرسپولیس جدا خواهد شد و احتمال جدایی قرضی محمدمهدی احمدی وجود دارد. پیش از این نیز جدایی حامد پاکدل با توافق دو طرفه از پرسپولیس رسمی شده بود. در همین رابطه: آخرین وضعیت لیست بازیکنان پرسپولیس

آخرین خبرها از نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایراناستقلال ؛ 48 ساعت فشرده در انتظار آبی ها

آخرین خبرها از نقل و انتقالات زمستانی استقلال : پنجره نقل و انتقالاتی استقلال پس و از کش و قوس های فراوان باز شد. با وجود ادعاهای مدیرعامل این تیم برای ترکاندن بمب، استقلال برای خرید جدید نیاز به فسخ قرارداد برخی از بازیکنان فعلی خود دارد. سیاوش یزدانی در لیست مازاد استقلال قرار گرفته با این حال راضی کردن وی برای فسخ غیرممکن به نظر می رسد. آمانوف نیز شرایط مشابهی با وی دارد هر چند به نظر می رسد فسخ قرارداد او راحت تر باشد. سجاد شهباززاده هم گفته که می خواهد در استقلال بماند، هر چند شاید بازی در فولادی که مهاجم ندارد او را به جدایی وسوسه کند. استقلال به دنبال جذب یک هافبک و یک مهاجم است و زمان چندانی برای این کار ندارد، به خصوص اینکه گزینه‌های این تیم همه تحت قرارداد هستند. ساعات پیش رو برای استقلال احتمالا بسیار پرخبر خواهد بود. در همین رابطه: آخرین وضعیت لیست بازیکنان استقلال

سپاهان ؛ جای خالی در لیست باز شد

آخرین خبرها از نقل و انتقالات زمستانی سپاهان : سپاهان در روزی که گذشت قرارداد دو بازیکن خود را فسخ کرد. با جدایی رشید مظاهری و رناتو داسیلویرا این تیم برای جذب بازیکن جدید دو جای خالی دارد، هر چند احتمال جدایی برخی بازیکنان دیگر نیز همچنان وجود خواهد داشت. سپاهانی‌ها به احتمال فراوان یک بازیکن خارجی جدید جذب خواهند کرد که به نظر می‌رسد این بازیکن در فاز تهاجمی به این تیم اضافه خواهد شد.

فولاد ؛ خریدهای جدید در راه هستند

آخرین خبرها از نقل و انتقالات زمستانی فولاد : جذب دو بازیکن جدید برای فولاد تحت هدایت کافی نیست و او طبق گفته خودش حداقل 5 بازیکن دیگر نیاز دارد. فولاد وریا غفوری و احمد عبدالله زاده را مازاد کرده و شهاب گردان هم به این لیست اضافه خواهد شد. این در حالی است که پیش از این علیاری و قربانی به دلیل مصدومیت از لیست خارج شده بودند و کولیبالی و پاتوسی نیز در لیست خروجی هستند. فولاد برای فسخ قرارداد بازیکنان مازاد خود فرصت چندانی ندارد و مدیران این تیم برای عملی کردن این موضوع کار دشواری در پیش دارند. رشید مظاهری و سیامک نعمتی دو خرید احتمالی این تیم خواهند بود و تلاش فولاد برای جذب یک مدافع میانی (احتمالا ایرانی) و دو مهاجم (یک مهاجم ایرانی و یک مهاجم خارجی) در ساعات باقی مانده ادامه خواهد داشت و البته این تیم برای جذب بازیکنان جدید حساب ویژه روی سهمیه آزاد خود باز خواهد کرد. آخرین خبرها از نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایراندر همین رابطه: گوشمان از حرف های تکراری پر است، چه خبر از نتایج آقای نکونام؟

تراکتور ؛ خمز آمپر می‌چسباند؟

آخرین خبرها از نقل و انتقالات زمستانی تراکتور : سرمربی جدید تراکتور بارها از نیاز این تیم به تقویت گفته با این حال در عمل تنها حامد پاکدل به تراکتور پیوسته است. خمز خواهان جذب یک مهاجم خارجی است و با توجه به نیمکت ضعیف این تیم، تراکتور از دروازه تا خط حمله نیاز به جذب چند بازیکن جدید خواهد داشت. باید دید زوج نصیرزاده و زنوزی در ساعات باقی مانده از نقل و انتقالات تا چه حد موفق به جلب رضایت پاکو خمز خواهند شد.

گل گهر ؛ سکوت مطلق در سیرجان

آخرین خبرها از نقل و انتقالات زمستانی گل‌گهر : به مانند نقل و انتقالات تابستانی در گل‌گهر خبر چندانی از جذب بازیکنان جدید نیست. قلعه‌نویی به شدت به دنبال جذب وینگر است اما کار دشواری برای جذب محمدرضا حسینی و سیامک نعمتی در پیش دارد. با جدایی مهران درخشان مهر گل گهر دو جای خالی برای جذب بازیکن جدید دارد با این حال ممکن است در ساعات باقی مانده از نقل و انتقالات زمستانی شاهد برخی تحرکات از جانب مدیران این تیم برای تقویت یکی از مدعیان قهرمانی باشیم.

مس رفسنجان ؛ به دنبال مشتری برای منشا

آخرین خبرها از نقل و انتقالات زمستانی مس رفسنجان : مرتضی منصوری از این تیم جدا شده و مس رفسنجان گادوین منشا را هم در لیست فروش قرار داده است. تنها خواهان نسبتا جدی آقای گل فصل گذشته صنعت نفت آبادان است و مس برای جذب یک مهاجم خارجی جدید نیاز به کنار گذاشتن این بازیکن از لیست خود دارد. قائم اسلامی خواه دیگر بازیکنی است که احتمال جدایی‌اش از مس رفسنجان بالا ارزیابی شده هر چند وی نیز ممکن است در نهایت در جمع شاگردان ربیعی باقی بماند. در رفسنجان فعلا خبری از خرید جدید نیست ولی وضعیت به همین شکل هم باقی نخواهد ماند.
محدودیت لیست بازیکنان تیم‌های لیگ برتری: ۲۰ بازیکن با سهمیه سنی آزاد ۴ بازیکن با سهمیه سنی زیر ۲۵ سال ۹ بازیکن با سهمیه سنی زیر ۲۳ سال 15 بازیکن با سهمیه سنی زیر 21 سال 15 بازیکن با سهمیه سنی زیر 19 سال

آلومینیوم اراک ؛ امیدوار به درخشش پیرمردها

آخرین خبرها از نقل و انتقالات زمستانی آلومینیوم اراک : در لیست خرید زمستانی ذوب آهن نام محمدرضا خلعتبری و عماد میرجوان دو بازیکن باتجربه لیگ برتری دیده می شود. آنها محمد مسلمی پور را هم خریده‌اند تا رحمتی در دفاع چپ انتخاب‌های بیشتری داشته باشد. اراکی‌ها تا این لحظه راضی به فروش قائدرحمتی به فولاد نشده‌اند هر چند تا زمان بسته شدن پنجره نقل و انتقالات هر احتمالی وجود خواهد داشت. در همین رابطه: بن بستی به نام فوتبال ایران ؛ اینجا هنوز «خلعتبری‌ها» و «شجاعی‌ها» خواهان دارند !

هوادار ؛ زمستان شلوغ ساکت

آخرین خبرها از نقل و انتقالات زمستانی هوادار : هوادار تا بدین لحظه 5 بازیکن جدید جذب کرده و به نظر می رسد تا این باشگاه تهرانی تا آخرین لحظه به دنبال جذب بازیکن جدید خواهد بود. این تیم در دفاع چپ و خط حمله نیاز به جذب بازیکن جدید دارد و باید دید مدیران این باشگاه تا چه حد در این راستا موفق خواهند بود.
بر اساس قوانین نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران، هر تیم لیگ برتری با رعایت محدودیت‌های لیست مجاز به جذب حداکثر ۶ بازیکن جدید خواهد بود، هر چند بازیکنان زیر ۲۱ سال از این محدودیت مستثنی هستند. علاوه بر ۶ بازیکن مذکور، هر تیم در نقل و انتقالات نیم فصل ، مجاز به استفاده از 3 سهمیه آزاد خود خواهد بود، سهمیه‌ای که محدود به این پنجره نیست و در تمام طول فصل قابل استفاده خواهد بود.

ذوب آهن ؛ تارتار باز هم خرید می کند؟

آخرین خبرها از نقل و انتقالات زمستانی ذوب آهن : نریمان جهان، سیف اللهی و معصومی سه خرید زمستانی ذوب آهن تا این لحظه بوده اند. ذوب آهن نیاز به جذب یک مدافع میانی، یک مدافع کناری و یک مهاجم دارد و تارتار اصراری به جذب نام‌های بزرگ ندارد. حفظ فرعباسی پیروزی بزرگ ذوب آهن در نقل و انتقالات زمستانی بود و تلاش این تیم برای جذب بازیکنان بیشتر تا آخرین لحظه نقل و انتقالات زمستانی و حتی بعد از آن با سهمیه آزاد ادامه خواهد داشت.

نساجی ؛ در انتظار خریدهای جدید

آخرین خبرها از نقل و انتقالات زمستانی نساجی : محمدرضا مهدی زاده تنها خرید زمستانی نساجی تا این لحظه بوده است. با جدایی مسعود شجاعی و اکبر صادقی این تیم در خط میانی به بازیکنان جدید احتیاج دارد و در خط حمله با مصدومیت نظری، مطهری از جذب بازیکن جدید استقبال خواهد کرد.

نفت آبادان ؛ تلاش برای جذب مهاجم ادامه دارد

آخرین خبرها از نقل و انتقالات زمستانی صنعت نفت آبادان : خریدهای عجیب و غریب آبادانی‌ها ادامه دارد. مدافع اروگوئه‌ای و هافبک عراقی فعلا از ترکیب اصلی دور هستند و احتمالا علی فریدون هم به این جمع اضافه خواهد شد. احتمال جدایی چند بازیکن ناراضی نفت آبادان وجود دارد و تلاش این تیم برای جذب بازیکنان بیشتر هنوز نتیجه‌ای نداشته است. مهم‌ترین نیاز این تیم در راس خط حمله است و باید دید مدیران نفت آبادان برای تقویت خط حمله خود در ساعات باقی مانده چه خواهند کرد.

آخرین خبرها از نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایرانپیکان ؛ حسینی امیدوار به درخشش جوانان است

آخرین خبرها از نقل و انتقالات زمستانی پیکان : حفظ ستاره‌هایی چون فلاح و ثابت ایمانی دستاورد بزرگ پیکان در پنجره زمستانی بوده است. پیکان نیاز به جذب مدافع چپ و هافبک دارد و احتمالا مجتبی حسینی بار دیگر دل به درخشش بازیکنان جوان خواهد بست.

مس کرمان ؛ امیدواری حسینخانی به تزریق کیفیت

آخرین خبرها از نقل و انتقالات زمستانی مس کرمان : مس کرمان که از مدت‌ها پیش 4 بازیکن خود را کنار گذاشته بود در نقل و انتقالات زمستانی دو بازیکن دیگر را هم از دست داده است. با جذب فرزاد جعفری و معین عباسیان این تیم همچنان 5 جای خالی در لیست خود دارد. کرمانی‌ها با توجه به مصدومیت شهریاری نیاز به جذب دروازه بان دارند و پیش از این نیز به دنبال جذب مدافع میانی، هافبک، وینگر و مهاجم بودند. احتمال جذب بازیکن خارجی با سهمیه آزاد توس مسی‌ها بسیار زیاد است.

ملوان ؛ همه در جست‌وجوی پژمان

آخرین خبرها از نقل و انتقالات زمستانی ملوان : مشکلات مالی ملوان این روزها بسیار حاد شده و پژمان نوری در واکنش به بدعهدی برخی مدیران انزلی چند وقتی است که غیب شده! ملوان فعلا ورودی و خروجی نداشته با این حال در خط حمله خود به شدت نیازمند بازیکن جدید است. باید دید آیا ملوانی‌ها موفق به جذب بازیکن جدید خواهند شد یا زارع مجبور خواهد شد به مانند نیم فصل اول از موجودی فعلی خود استفاده کند.

آخرین خبرها از نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایراننفت مسجدسلیمان ؛ انقلاب به سبک عنایتی ؟ شاید!

آخرین خبرها از نقل و انتقالات زمستانی نفت مسجدسلیمان : نفت مسجدسلیمان با اشکش 4 خرید جدید داشت با این حال با تغییر سرمربی احتمالا شاهد تغییراتی در لیست ورودی این تیم خواهیم بود. در لیست ورودی های نفت دو مدافع میانی دیده می شوند و این در حالی است که رضا عنایتی در گام رضا یزدان دوست را در این پست جذب کرده و عقیل کعبی مدافع اخراجی این تیم را به تمرینات فراخوانده است. نفت مسجدسلیمان در کناره‌های خط دفاع و خط حمله نیاز به بازیکن جدید دارد با این حال این امر تنها با کنار گذاشتن برخی از بازیکنان جذب شده در زمان مربی‌گری اشکش ممکن خواهد بود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...