تعطیلات غول کلورادو ؛ کریس بامستد، کورتنی کینگ و روزهای بدون الکل!

کریس بامستد به همراه همسر و دوستانش برای تعطیلات راهی آسپن در کلورادو شده اند.
کدخبر (131551) | 05 بهمن 1401 | ساعت 14:51
0 154
تعطیلات غول کلورادو ؛ کریس بامستد، کورتنی کینگ و روزهای بدون الکل!
کریس بامستد به همراه همسر و دوستانش برای تعطیلات راهی آسپن در کلورادو شده اند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، کریس بامستد قهرمان چهار دوره مستر المپیا و همسرش کورتنی کینگ، اغلب به دلیل زندگی پرجنب و جوش و پویای خود در کانون توجه قرار می‌گیرند و این سبک زندگی‌شان همیشه مورد تحسین واقع شده است. این زوج قدرتمند از ورزش کردن با هم در باشگاه گرفته تا سفر به کشورهای مختلف دنیا، همه چیز را با یکدیگر تجربه می‌کنند.

سفر جذاب کریس بامستد و همسرش

سال گذشته کریس بامستد و همسرش به شهر کوچک آسپن در کلورادو رفتند و در ارتفاعات زیبای این منطقه اسکی کردند. این زوج بدنساز چند عکس را در رسانه‌های اجتماعی خود به اشتراک گذاشتند و به یکدیگر قول دادند تا سال آینده هم به همین منطقه بیایند. حالا کریس بامستد و کورتنی کینگ برای نشان دادن تعهد خود به دامنه‌های برفی کلرادو، اخیراً به آسپن سفر کرده‌اند و از طریق تصاویر جذاب خود، رسانه‌های اجتماعی مختلف را تحت تاثیر خود قرار داده‌اند. "CBum" در آخرین پست اینستاگرامی خود چندین عکس‌های از سفرشان به آسپن را به اشتراک گذاشته است. در یکی از عکس‌ها، همسر کریس بامستد یک ژست دوست داشتنی مقابل دوربین گرفته و در عکسی دیگر این زوج با لباس اسکی دیده می‌شوند. این بدنساز کانادایی در زیر پست خود نوشته است:
"اولین روز آسپن با بهترینم".
تعطیلات غول کلورادو ؛ کریس بامستد، کورتنی کینگ و روزهای بدون الکلدر عکس دیگری کریس بامستد 27 ساله با یک بشقاب پر از ناگت مرغ در یک دست و یک بطری ودکای غاز خاکستری در دست دیگرش دیده می‌شود. بامستد با ابراز علاقه نسبت به خوردن ناگت، زیر این عکس توضیح داده است که کل روز به جای مصرف الکل، در حال خوردن ناگت است. به نظر می‌رسد بامستد و همسرش با تعدادی از دوستان خود به این سفر رفته‌اند. آنها اگرچه به دیدن نقاط جدید علاقه دارند اما گویا برای سفر به آسپن تمایل بیشتری دارند. البته شهر دیگری هم هست که آنها از آن خاطره خوبی دارند.

ماجرای خواستگاری کریس بامستد از همسرش

سال گذشته قهرمان کلاسیک فیزیک مستر المپیا 2022، در آریزونا از کورتنی کینگ تقاضای ازدواج کرد. کریس بامستد روی یک پا زانو زد و از کورتنی کینگ خواستگاری کرد و اینگونه آنها ازدواج کردند. به گفته کینگ او از کاری که کریس قصد انجامش را داشت، هیچ اطلاعی نداشته است. چه گرند کنیون آریزونا باشد و چه ارتفاعات زیبای کلرادو، این زوج همیشه با زبان عشق، جذابیت خود را به نمایش می‌گذارند.   بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...