سیامک نعمتی - پرسپولیس ؛ این قرارداد امروز فسخ می شود

سیامک نعمتی که در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفته است به احتمال فراوان امروز برای جدایی از سرخ ها با مدیران این باشگاه توافق خواهد کرد.
کدخبر (131352) | 04 بهمن 1401 | ساعت 23:26
0 73
سیامک نعمتی - پرسپولیس ؛ این قرارداد امروز فسخ می شود
سیامک نعمتی که در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفته است به احتمال فراوان امروز برای جدایی از سرخ ها با مدیران این باشگاه توافق خواهد کرد.

سرخ نیوز - سیامک نعمتی شگفتی لیست مازاد پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر در فصل 1402 - 1401 بود. بازیکن چند پسته ای که حتی با بازوبند کاپیتانی هم برای پرسپولیس به میدان رفته بود از سوی یحیی گل محمدی در لیست مازاد قرار گرفت. اخبار جدایی سیامک نعمتی از پرسپولیس این روزها نقل رسانه‌ها است و هر لحظه یک خبر جدید در این باره شنیده می شود، از درخواست 5.5 میلیاردی پرسپولیس برای صدور رضایت نامه تا تهدید شدن پرسپولیسی‌ها از جانب سیامک نعمتی!

از پیکان تا پرسپولیس

سیامک نعمتی پس از درخشش در پیکان راهی پرسپولیس شد و افتخارات زیادی با این تیم کسب کرد. او با پیکان در لیگ یک موفق به صعود به لیگ برتر شد و در لیگ برتر نیز عصای دست مجید جلالی سرمربی وقت این تیم بود. با این حال وی به عنوان یک چهره کمتر شناخته شده در فوتبال ایران به پرسپولیس پیوست و همراه با این تیم افتخارات زیادی کسب کرد. سیامک حتی به بازوبند کاپیتانی هم رسید و در مقاطع مختلف با حضور در پست‌های غیر تخصصی کمک حال سرخ‌پوشان بود.

سیامک نعمتی - پرسپولیس ؛ این قرارداد امروز فسخ می شودچرا نعمتی در لیست مازاد قرار گرفت؟

در این باره اخبار مختلفی به گوش رسیده با این حال مازاد شدن سیامک نعمتی چندان هم دور از انتظار نبود. وینگر 28 ساله سرخ ها تنها در یک بازی لیگ و یک بازی جام حذفی در ترکیب اصلی قرار گرفت، در پست وینگر جوانی چون عمری جلوتر از وی به میدان رفت و حتی زمانی که کمبود بازیکن در فاز تهاجمی حس می‌شد هم دانیال اسماعیلی فر در پست وینگر بازی کرد. حتی در بازی با گل گهر و بعد از مصدومیت اسماعیلی فر هم سیامک نعمتی به میدان نرفت و هنانوف در دفاع راست تست شد. محمدی معاون پرسپولیس در رابطه با جدایی نعمتی مدعی شد که وی به دنبال حضور در ترکیب و بیشتر بازی کردن است با این حال اخبار غیر رسمی حاکی از آن است که گل محمدی چندان از وضعیت این بازیکن در تمرینات رضایت نداشته و ترجیح داده از وحدت هنانوف و علیرضا بابایی که از تیم امید به تیم بزرگسال اضافه شده به جای استفاده کند.

اقدام حرفه ای سرخ ها

در این که سیامک نعمتی در دوران حضور خود در پرسپولیس زحمات زیادی کشیده شکی نیست اما نباید این را هم نادیده گرفت که او با حضور در پرسپولیس دیده شد. سرمایه ای که در پرسپولیس پرورش یافته و این حق باشگاه است که سرمایه خود را مفت و مجانی در اختیار سایر باشگاه‌ها قرار دهد. کافی است همین چند پنجره اخیر را مرور کنیم، علی نعمتی، فرشاد فرجی و میلاد سرلک چگونه پرسپولیسی شدند؟ سیامک نعمتی - پرسپولیس ؛ این قرارداد امروز فسخ می شودچند بازیکن در لیست گل محمدی بودند که باشگاه‌های مبدا حتی حاضر به مذاکره با پرسپولیس برای صدور رضایت نامه نشدند؟ عیسی آل کثیر در نفت آبادان را خاطرتان هست؟ باشگاه آبادانی حتی با مشکلات شدید مالی حاضر به مذاکره در این باره نشد و در نیم فصل دوم استفاده خاصی از آل کثیر نکرد. این عرف فوتبال است و باید از مدیران باشگاه پرسپولیس که برای اولین بار در تمام این سال‌ها برخورد حرفه‌ای با این قضیه داشته‌اند تشکر کرد.

جایی برای تهدید نیست

یکی از روزنامه‌های ورزشی در شماره اخیر خود مدعی شده بود سیامک نعمتی مدیران پرسپولیس را تهدید به بازگشت کرده است. در این که نعمتی و مدیران پرسپولیس برای جدایی اختلاف دارند شکی نیست اما جایی برای تهدید باشگاه از سوی بازیکن هم وجود ندارد. لیست بازیکنان پرسپولیس دو جای خالی دارد و باشگاه به دنبال جذب یک بازیکن است. عدم جدایی سیامک نعمتی به معنای یک فصل بیرون نشستن وی است و در چنین شرایطی وی برای جدایی در تابستان هم مشکل خواهد داشت چرا که قرارداد او تا پایان فصل بعد معتبر است و اگر بند فسخ عجیب و غریبی در آن قرار داده نشده باشد وی کار دشواری برای گرفتن رضایت نامه خواهد داشت.

سیامک نعمتی - پرسپولیس ؛ این قرارداد امروز فسخ می شودفولاد، تراکتور یا ... ؟

چند تیم لیگ برتری به دنبال جذب نعمتی هستند. فولاد با نکونام همچنان تشنه جذب بازیکن است و تراکتور نیز در پست‌های مختلف نیاز به بازیکن دارد. گل‌گهر نیز مشتری بالقوه سیامک نعمتی است با این حال هر سه باشگاه برای گرفتن رضایت نامه اقدامی نکرده‌اند چرا که احتمالا با مرور پاسخ‌های خود به پرسپولیس در پنجره‌های گذشته پیش بینی نسبتا دقیقی از پاسخ احتمالی این باشگاه خواهند داشت. وقت برای نعمتی و این باشگاه‌ها تنگ است و طرفین تنها تا ساعت 24 روز پنج‌شنبه برای این انتقال فرصت دارند. دو طرف مذاکرات زیادی برای توافق بر سر فسخ قرارداد داشته اند که در این میان بر سر بخشیدن مطالبات از سوی سیامک نعمتی و پرداخت مبلغی برای صدور رضایت نامه توافق کرده‌اند، مبلغی که گفته می شود حدود 2 میلیارد تومان خواهد بود. خبرهای غیر رسمی حاکی از این ست که قرار نعمتی با پرسپولیس امروز فسخ خواهد شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...