ویدیویی جنجالی از مشاجره لفظی شکیرا و مادر پیکه

ماجرای جدایی شکیرا و پیکه به جاهای باریک کشیده شده، تا جایی که دعوای این دو، به خصومتی شخصی میان شکیرا و مادر پیکه نیز رسیده است.
کدخبر (131582) | 05 بهمن 1401 | ساعت 18:38
0 406
ویدیویی جنجالی از مشاجره لفظی شکیرا و مادر پیکه
ماجرای جدایی شکیرا و پیکه به جاهای باریک کشیده شده، تا جایی که دعوای این دو، به خصومتی شخصی میان شکیرا و مادر پیکه نیز رسیده است.

به گزارش سرخ نیوز، بیش از 6 ماه است که از جدایی شکیرا و پیکه از یکدیگر می‌گذرد اما روزی نیست که از دل این مشاجره طولانی، داستان جدیدی بیرون نیاید و رابطه میان آنها را آلوده‌تر از گذشته نکند. حالا یک ویدیوی قدیمی از این زوج در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده که در آن دیده می‌شود مادر پیکه در حال مشاجره با عروس سابقش است؛ ویدیویی که انتقادات زیادی را به همراه داشته و موج جدیدی از همراهی و همدردی را برای شکیرا ایجاد کرده است. ویدیویی جنجالی از مشاجره لفظی شکیرا و مادر پیکه

مادر پیکه به شکیرا اهانت کرده است؟

اگرچه مدت‌ها گفته می‌شد که رابطه شکیرا با مادرشوهرش بسیار خوب است، اما در ویدئویی که توسط طرفداران شکیرا در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود، لحظاتی از رفتار نه چندان خوب مونتسرات برنابئو با این خواننده کلمبیایی دیده می‌شود. در این ویدیو که هر دو نفر در کنار پیکه مشغول به صحبت هستند و در یک قسمت از گفت‌وگو، مادر پیکه گونه چپ شکیرا را فشار می‌دهد و در ادامه به او می‌گوید که حرف نزند. ویدیویی جنجالی از مشاجره لفظی شکیرا و مادر پیکه عکس العمل شکیرا قابل مشاهده نیست زیرا پشت او به دوربینی که این رویداد را ضبط کرده، قرار دارد اما به نظر نمی‌رسد این یک مکالمه دوستانه باشد، زیرا مونسرات برنابئو با دستان خود حرکاتی انجام می‌دهد و چهره او نشان دهنده این نیست که آنها در حال شوخی با یکدیگر هستند. در حالی که شکیرا و مادر همسر سابقش در حال مشاجره لفظی هستند، پیکه حتی به آنچه در حال رخ دادن است، توجه نمی‌کند و با مردی که او نیز در صحنه حضور دارد، صحبت می‌کند. ویدیویی جنجالی از مشاجره لفظی شکیرا و مادر پیکه

جادوگر شکیرا؛ چشم در چشم مادر پیکه

شکیرا عروسک یک جادوگر سیاه‌پوست را در تراس خانه‌اش در بارسلونا قرار داده که مستقیماً به سمت خانه همسر سابقش می‌نگرد. این شرایط مونتسرات برنابئو را بسیار نگران کرده است. در گزارش یک برنامه اسپانیایی نشان می‌دهد که مادر پیکه حتی با یکی از خدمه شکیرا صحبت کرده تا چهره جادوگر را برگرداند و مستقیماً به خانه او نگاه نکند. با این وجود شکیرا همچنان جادوگر را در همان موقعیت نگه داشته است. درباره شکیرا و پیکه بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...