کانر مک گرگور ، عامل دوستی آرنولد شوارتزنگر و زنی که 27 سال از او کوچکتر است !

آرنولد شوارتزنگر چهره شناخته شده دنیای بدنسازی و البته سینما اخیرا همراه با دختر و نامزد خود در اتریش حضور داشته اند.
کدخبر (131324) | 05 بهمن 1401 | ساعت 06:37
0 147
کانر مک گرگور ، عامل دوستی آرنولد شوارتزنگر و زنی که 27 سال از او کوچکتر است !
آرنولد شوارتزنگر چهره شناخته شده دنیای بدنسازی و البته سینما اخیرا همراه با دختر و نامزد خود در اتریش حضور داشته اند.

به گزارش سرخ نیوز، همیشه زمستان فصل پر اتفاقی برای کشور اتریش است. معمولا اجلاس سالانه آگاهی از تغییرات آب و هوا در همین کشور برگزار می‌شود و رقابت‌ها و اخبار مربوط به اسکی و اسکی‌بازان این کشور مانند «لیندزی فون» داغ است. اتریشی‌ها اغلب از فصل زمستان لذت می‌برند و حتی اگر مثل آرنولد شوارتزنگر ملقب به «بلوط اتریشی» از کشور مادری خود دور باشند، باز هم این لذت و سرخوشی را در خود دارند. البته این ستاره هالیوود و اسطوره سال‌های دور دنیای بدنسازی این روزها به همراه دختر و نامزدش در اتریش پرسه می‌زند و از زمستان کشورش انرژی می‌گیرد.

آرنولد شوارتزنگر و عادت قدیمی اتریشی

آرنولد اخیرا در یک مسابقه اسکی به همراه نامزد خود، هدر میلیگان و دخترش کریستینا شوارتزنگر دیده شده است. این سه نفر با حضورشان حتی «لیندزی فون» اسکی باز افسانه‌ای اتریش را غافلگیر کردند و با هم تبادل نظر کردند. در این میان ویدئویی از شوارتزنگر که دست در دست با هم راه می‌رود، به سرعت در فضای مجازی دست به دست می‌شود و حسابی وایرال شده است.

کانر مک گرگور ، عامل دوستی آرنولد شواتزنگر و زنی که 27 سال از او کوچکتر است !

درست در زمانی که اتریش شاهد چنین رویدادهای بزرگی است، چه راه بهتری از سفر کردن به همراه خانواده به اتریش برای جشن گرفتن این فصل و دیدن این رویداد وجود دارد؟ اگرچه شوارتزنگر این کار را انجام داده است. این ستاره دنیای هالیوود به همراه دختر کوچکترش کریستینا و نامزدش هدر برای حضور در رویدادهای مختلف از زادگاهش دیدن کرده است.

آنها ابتدا در همایش ابتکار آب و هوای شوارتزنگر که هدف آن افزایش آگاهی در مورد تغییرات آب و هوایی است، شرکت کردند. این همایش با همکاری اجلاس جهانی اتریش است که کشورهای دیگر را تشویق می‌کند تا در فعالیت‌های مشابه آگاهی از تغییرات آب و هوایی شرکت کنند.

در عین حال طرفداران، آرنولد شوارتزنگر را در راه رفتن به یک مسابقه اسکی با نامزدش «هدر میلیگان» مشاهده کردند. آنها دست در دست هم راه می‌رفتند و از میان برف می‌گذشتند. آرنولد یک کت خاکستری و یک کلاه به سر داشت در حالی که میلیگان یک کت بنفش به تن داشت. پس از آن این زوج با شخصیت‌های محبوب اسکی مانند لیندزی فون و الکساندر کیلد ملاقات کردند.

کانر مک گرگور ، عامل دوستی آرنولد شواتزنگر و زنی که 27 سال از او کوچکتر است !

هدر میلیگان ؛ از کانر مک گرگور تا آرنولد

هدر میلیگان که بیش از 9 سال است با شوارتزنگر وارد رابطه شده است، ارتباط خاصی با ورزش دارد. این زن 48 ساله به عنوان مالک و فیزیوتراپیست مجموعه Elite Orthosport فعالیت می‌کند. با این حال او گذشته جالبی هم با یک ستاره UFC داشته است.

در سال 2021، کانر مک گرگور، اسطوره UFC در جریان یک مسابقه دچار مصدومیت شدید شد و نیاز به درمان داشت. در همین حین میلیگان به کمک او آمد. جالب اینجاست که میلیگان قبلاً در سال 2013 برای بهبود مصدومیت رباط زانوی مک گرگور، با وی کار کرده بود. شاید پیوند عمیقی که از دنیای ورزش پدید آمده، چیزی است که آرنولد و میلیگان را به هم نزدیک کرده است.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...