شکیرا برای فراموش کردن پیکه و کلارا چیا چه کار می‌کند؟

پیکه با منتشر کردن عکس خودش به همراه کلارا چیا، نامزد جدیدش، قصد داشت تا به طور علنی ارتباطش را آشکار کند که با واکنش جالب شکیرا، همسر سابقش همراه شد.
کدخبر (132654) | 07 بهمن 1401 | ساعت 18:53
0 473
شکیرا برای فراموش کردن پیکه و کلارا چیا چه کار می‌کند؟
پیکه با منتشر کردن عکس خودش به همراه کلارا چیا، نامزد جدیدش، قصد داشت تا به طور علنی ارتباطش را آشکار کند که با واکنش جالب شکیرا، همسر سابقش همراه شد.

به گزارش سرخ نیوز، پس از انتشار اولین عکس جرارد پیکه در کنار نامزد جدید خود کلارا چیا در شبکه‌های اجتماعی، آنقدر زمان نبرد که شکیرا نسبت به این عکس واکنش نشان داد اما این واکنش با گذشته متفاوت بود. او تلاش کرد تا نشان دهد بر موفقیت آهنگ جدیدش برای پیکه که به همراه دی جی Bizarrap آن را اجرا کرده، تمرکز دارد و شکیبایی و صبری که فرزندانش میلان و ساشا دربرابر او به خرج می‌دهند، برجسته کند.

نسخه جدید آهنگ شکیرا

شکیرا همچنان از موفقیت آخرین آهنگ خود که بیش از 200 میلیون بار در پلتفرم‌های مختلف پخش شده، لذت می‌برد و کماکان درباره این آهنگ در حساب‌های شخصی خود در شبکه های اجتماعی صحبت می‌کند و تلاش دارد تا آن را همچنان بر سر زبان‌ها نگه دارد. علاوه بر اینکه اگرچه میلیون‌ها نفر آهنگ جدید شکیرا را که برای همسر سابق و دوست دختر جدیدش کلارا چیا خوانده، شنیده‌ و شاید با آن همزاد پنداری کرده‌اند اما حالا در نسخه جدید آهنگ همان افراد می‌توانند ضمن همراهی کردن، با آن برقصند و حس بهتری داشته باشند. خود شکیرا تاکید داشته که نسخه جدید آهنگ را برای رقصیدن منتشر کرده و حتی خودش هم با آن رقصیده است. او در پایین پست اینستاگرامی خود با انتشار ویدیو ورژن جدید آهنگ خود نوشته
"زنان دیگر گریه نمی‌کنند، آنها با سبک مرنگ می‌رقصند".

پیکه شکیرا کلارا چیاشکیرا و فرزندانش پس از انتشار عکس پیکه

شکیرا برای اینکه نشان دهد چقدر عکسی که پیکه در روز پنجشنبه منتشر کرد، برایش بی‌اهمیت است، خود را وقف آشپزی برای فرزندانش کرد و آن را در استوری‌هایش در شبکه اجتماعی نشان داد. پیکه در حالی اولین عکس خود را در کنار کلارا چیا منتشر کرد که هنوز در صفحه اینستاگرام خود چندین عکس را در کنار خواننده کلمبیایی دارد. شکیرا در پایان آشپزی خود اگرچه از نتیجه راضی نبود اما از صبری که میلان و ساشا برای او به خرج داده و می‌دهند تشکر کرد و تلاش کرد که این مساله را برای طرفدارانش برجسته کند. این خواننده کلمبیایی برای کوچولوهایش پنکیک پخت و اگرچه به نظر می‌رسید می‌خواست این پنکیک‌ها به شکل میکی موس باشند اما نتیجه آنطور که انتظار می‌رفت، نبود. شکیرا با عکسی از یک پنکیک که کمی سوخته به نظر می رسید، پرسید "میکی یا پاندا؟" پنکیک بعدی بهتر به نظر می‌رسید، اگرچه همچنان غیرقابل خوردن بود و شکیرا آنجا بود که صبر فرزندانش را ستایش کرد. او نوشت:
"اینها غیرقابل خوردن بودند اما خوشبختانه بچه‌های من صبح‌ها دربرابر من صبوری به خرج می‌دهند".
شکیرا برای فراموش کردن پیکه و کلارا چیا چه کار می‌کند؟

عکس های پیکه و نامزد جدیدش کلارا چیا

در حالی که پیکه به رابطه خود با کلارا چیا می بالد و اولین عکس خود را با او در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده، خواننده کلمبیایی وقت خود را به فرزندانش اختصاص می‌دهد و برای آنها آشپزی می کند. درباره شکیر او پیکه بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...