گزارش بازی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان / شوک به صدرنشین در اهواز!

بازی پرسپولیس مقابل فولاد در چارچوب دیداری از هفته هفدهم لیگ برتر خلیج فارس با برتری یک بر صفر سرخپوشان اهوازی به اتمام رسید.
کدخبر (132518) | 07 بهمن 1401 | ساعت 13:28
0 102
گزارش بازی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان / شوک به صدرنشین در اهواز!
بازی پرسپولیس مقابل فولاد در چارچوب دیداری از هفته هفدهم لیگ برتر خلیج فارس با برتری یک بر صفر سرخپوشان اهوازی به اتمام رسید.

به گزارش سرخ نیوز، در دومین روز از برگزاری هفته هفدهم لیگ برتر خلیج فارس ، تیم پرسپولیس در اهواز، میهمان فولاد خوزستان بود. سرخپوشان پایتخت که صدرنشین لیگ هستند در این بازی با نتیجه یک بر صفر مغلوب حریف شدند.

بازی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان در لیگ برتر

بازی پرسپولیس مقابل فولاد در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران برگزار شد.

ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس مقابل فولاد

ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان طبق برنامه اعلام شده جمعه 7 بهمن ۱۴۰۱ از ساعت 17:15 بود.

ورزشگاه بازی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان

بازی پرسپولیس مقابل فولاد در ورزشگاه فولاد آرنا (شهدای فولاد) برگزار شد.

تیم داوری بازی پرسپولیس مقابل فولاد

داوران: موعود بنیادی‌فر، محمدرضا ابوالفضلی، هادی طوسی، میثم حیدری/ ناظر: رضا سخندان

فولاد خوزستان

شاگردان جواد نکونام با 21 امتیاز از 16 بازی در جایگاه دوم جدول قرار دارند ؛ تیم فولاد تا به اینجای فصل نتوانسته انتظارات را برآورده سازد.

ترکیب فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس

ترکیب فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس بدین شرح اعلام شد؛ کریستوفر کنت، مهدی شیری، ساسان انصاری، حمید بوحمدان، احسان پهلوان (۹۰- علیرضا کوشکی)، روبرتو تورس، عارف آقاسی، امین حزباوی (ایوب والی - 71)، سعید واسعی، سینا مریدی، سعید آقایی (وحید حیدریه - 84) شماتیک ترکیب فولاد مقابل پرسپولیس

پرسپولیس

شاگردان یحیی گل محمدی با 35 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد. با توجه به پیروزی سپاهان مقابل نساجی ، پرسپولیس می خواهد فاصله مطمئن با سایر تیم ها را همچنان حفظ کرده و پیروز میدان باشد.

ترکیب پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان

ترکیب پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان بدین شرح اعلام شد؛ علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر (مهدی عبدی - 75)، علی نعمتی (۴۰ شیخ دیاباته)، سینا اسدبیگی، میلاد سرلک، وحید امیری، مهدی ترابی، محمد عمری (فرشاد فرجی - 89) و امید عالیشاه شماتیک ترکیب پرسپولیس مقابل فولاد

اتفاقات بازی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان

پرسپولیس برای دومین بار در فصل جاری لیگ برتر متحمل شکست شد.

دقایق حساس بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان:

دقیقه ۳۵: ضربه سر سعید آقایی روی ارسال ضربه ایستگاهی تورس با اختلاف راهی اوت شد. دقیقه ۴۶: توپ ربایی احسان پهلوان از علیرضا بیرانوند و اشتباه این دروازه بان در خروج از دروازه سبب شد تا فولاد در موقعیت بسیار خوبی در برای گلزنی قرار بگیرد ولی ارسال بازیکن فولاد خوزستان از دهانه دروازه با ضربه سر مدافعین پرسپولیس بیرون کشیده شد. دقیقه ۹۰: ضربه سر شیخ دیاباته با فاصل چه زباد از بالای دروازه فولاد خوزستان به اوت رفت. دقیقه ۳+90: ضربه بسیار خوب بازیکن فولاد از روی ضربه ایستگاهی با واکنش بهتر از علیرضا بیرانوند به بازی برگشت داده شد تا پرسپولیس همچنان در بازی بماند. دقیقه ۵+۹۰: ارسال دقیق مهدی ترابی با ضربه سر مرتضی پورعلی گنجی در حال ثبت گل اول پرسپولیس بود که واکنش بسیار خوب کریستوفر کند مانند این اتفاق مهم شد. دقیقه ۵+۹۰: پرسپولیسی ها که برای جبران گل تساوی جلو کشیده‌اند با شود محکم وحید امیری از پشت محوطه جریمه در آستانه رسیدن به گل بودند که ضربه این بازیکن با فاصله کمی راهی اوت شد.

کارت زرد:

فولاد: امین حزباوی دقیقه ۶۳ - غبیشاوی دقیقه 84 پرسپولیس: وحید امیری دقیقه ۶۶ - کامیابی نیا دقیقه 81

کارت قرمز:

-

شرح گل ها:

دقیقه 23- تورس برای فولاد: در دقیقه 23 ارسال دقیق احسان پهلوان کمی آنطرف‌تر از تیرک دوم به تورس رسید و این بازیکن اسپانیایی مهارت خود را نشان داد و با یک بغل پای سرضرب دروازه علیرضا بیرانوند را باز کرد (ویدئو).

حواشی بازی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان:

*پیراهن مشکی جواد نکونام سبب شد تا داور بابت کمک به داورش روی خط آفساید به این مربی تذکر بدهد. با این حال سرمربی فولاد خوزستان با همان رنگی که از ابتدای بازی برتن داشته، همچنان از کنار خط شاگردانش را هدایت می‌کند. *در بیست دقیقه ابتدایی شاهد بازی آرامی از سوی هر دو تیم بوده‌ایم و موقعیت آنچنانی روی دروازه بیرانوند و کنت ایجاد نشده است. * تنها تغییر ترکیب پرسپولیس، ورود مهدی ترابی به جای وحدت هنانوف است. * روبرتو تورس ستاره لالیگایی فولاد اولین بازی خود را انجام می‌دهد. * سینا مریدی یک روز پس از انتقال به فولاد، در ترکیب اصلی قرار گرفته است.

نتیجه بازی فولاد خوزستان پرسپولیسنتیجه بازی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان

نتیجه بازی پرسپولیس مقابل فولاد ، پیروزی یک بر صفر شاگردان نکونام بود.  

خلاصه بازی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان

خلاصه بازی پرسپولیس مقابل فولاد نشان می دهد که تیم نکونام بعد از به ثمر رساندن تک گل این دیدار، کاملا در لاک دفاعی فرو رفت و در ادامه سرخپوشان پایتخت موقعیت های گل بسیار خوبی را از دست دادند تا بازی با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد به پایان برسد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...