جی کاتلر : اگر بیگ رامی 100 درصد خودش باشد، قهرمان آرنولد کلاسیک 2023 می شود

جی کاتلر و میلوس سارسف هیچ کدام بیگ رامی را در آرنولد کلاسیک 2023 نادیده نمی‌گیرند.
کدخبر (132660) | 07 بهمن 1401 | ساعت 18:44
5 227
جی کاتلر : اگر بیگ رامی 100 درصد خودش باشد، قهرمان آرنولد کلاسیک 2023 می شود
جی کاتلر و میلوس سارسف هیچ کدام بیگ رامی را در آرنولد کلاسیک 2023 نادیده نمی‌گیرند.

به گزارش سرخ نیوز، جی کاتلر اسطوره بدنسازی، در پادکست اخیر خود در مورد نفرات شرکت کننده در مسابقات آرنولد کلاسیک 2023 صحبت کرده است. کاتلر در گفت‌وگو با میلوش سارسف، از نیک واکر به عنوان یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی نام برد اما اذعان داشت که بیگ رامی در آرنولد کلاسیک می‌تواند به راحتی واکر را در این مسابقات مغموم کند. ماه گذشته پنجاه و هشتمین دوره مستر المپیا با چند اتفاق مهم به پایان رسید. یکی از آنها سقوط بیگ رامی به رده پنجم بود. او که قهرمان دو دوره قبلی مسابقات مستر المپیا بود، چند روز پس از قهرمانی هادی چوپان، در مصاحبه‌ای درباره برنامه‌های آینده خود صحبت و به صراحت اعلام کرد که تمرکزش بر ترمیم ضعف‌هایی است که باعث شکست وی در لاس وگاس شده است. استیو واینبرگر از داور اصلی مستر المپیا 2022، معتقد است که بیگ رامی در این دوره خودش نبود اگرچه مربی رامی پیش از شروع رقابت اعتماد زیادی به ورزشکار خود داشت. با این حال واینبرگر می‌گوید بیگ رامی نمایشی ضعیف‌تر از سال 2021 داشت و با مصدومیت‌هایی از ناحیه پشت و شانه مواجه بود که مانع عملکرد مناسب این بدنساز شد. بیگ رامی در آرنولد کلاسیک 2023 با نیک واکر روبرو خواهد شد. واکر ملقب به جهش یافته در مستر المپیا 2022 سوم شد اما جایزه مردمی المپیا را به خود اختصاص داد. با توجه رشدی که واکر در لاس وگاس از خود نشان داد، بسیاری این ورزشکار 28 ساله را یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های قهرمانی در آرنولد کلاسیک 2023 می‌دانند. نیک واکر و بیگ رامی آخرین بار در همان مستر المپیا 2022 با یکدیگر رقابت داشته‌اند. آرنولد کلاسیک 2023 ؛ بازگشت بیگ رامی برای جبران ناکامی مستر المپیا!تعداد انگشت شماری از مدعیان بخش آزاد مردان پس از افزایش مبلغ جایزه آرنولد کلاسیک به 300 هزار دلار، وارد این رقابت در سال 2023 شدند. در حالی که کمتر از دو ماه به نمایش باقی مانده، جی کاتلر نگاهی دقیق‌تری به برخی از نام‌هایی که برای کسب قهرمانی این دوره می‌جنگند، انداخته است.

نبرد بیگ رامی مقابل نیک واکر در آرنولد کلاسیک 2023

جی کاتلر و میلوس سارسف هیچ کدام بیگ رامی را در آرنولد کلاسیک نادیده نمی‌گیرند. سارسف می‌گوید:
"حالا بیگ رامی بازگشته و چه تصوری می‌توان از فرم این بدنساز داشت. برخی از مردم می‌گویند او باید پرتر می‌بود و آنها دوست دارند که رامی پرتر و حجیم‌تر باشد. او بزرگترین و پهن‌ترین بدن را دارد. بیگ رامی یک بدنساز خاص است."
جی کاتلر می‌گوید:
"رامی نباید پر باشد بلکه او باید خود بیگ رامی باشد. پوست او باید سفت‌تر باشد. ظاهر عضلات او باید گردتر باشد و اگر بیگ رامی 100 درصد خودش را بگذارد می‌تواند هر رقیبی را شکست دهد. او هنوز بیگ رامی است".
با وجود اینکه کاتلر معتقد است که رامی در بهترین شرایط خود می‌تواند قهرمان شود، اما با این حال او نیک واکر را شانس اصلی قهرمانی آرنولد کلاسیک می‌داند.

خیزش هواداران نیک واکر؛ آرنولد کلاسیک 2023 برای "ماموت" است!نیک واکر ، قهرمان دو گانه

قبل از اینکه کاتلر در مورد پتانسیل واکر صحبت کند، سارسف عنوان کرد که پایین تنه و بالا تنه او نامتعادل هستند.
"نیک واکر این فاکتور عجیب و غریب را دارد و هیچ کس نمی‌تواند آن را انکار کند. او مورد علاقه طرفداران است. اگر نخواهیم بگوییم محبوب‌ترین اما واکر احتمالاً یکی از محبوب‌ترین افراد است. برای قهرمانی فیزیک بدنش باید متعادل باشد. پایین تنه او با بالاتنه‌اش مطابقت ندارد. در بخش زیبایی شناسی بدن، او نیاز به بهبود دارد. تعداد دیگری از بدنسازان هستند که در زیبایی‌شناسی نسبت به واکر پیشی دارند. واکر می‌خواهد از همان فاکتور عجیب و غریبش که فرم وی محسوب می‌شود، در مسابقات آرنولد کلاسیک استفاده کند. این بدنساز نسبت به مستر المپیا 2022 پیشرفت زیادی داشته است".
سارسف با توجه به نتایج مسابقات مستر المپیا 2022 واکر را شانس اصلی قهرمانی آرنولد کلاسیک 2023 می‌داند.
"نیک واکر به عنوان شانس اصلی وارد مسابقات می‌شود. او میان شرکت کنندگان، بالاترین جایگاه را در مستر المپیا بدست آورده است. او خودش را یک قهرمان می‌داند و به رده دوم راضی نمی‌شود. واکر رقابت سختی در این مسابقات خواهد داشت".
جی کاتلر می‌گوید متوقف کردن نیک واکر برای رسیدن به دومین قهرمانی کار دشواری است.
"ما هر کدام نظرات خودمان را داریم. فکر می‌کنم خط فکری واکر را می‌شناسم. می‌دانم در تصوراتش چه می‌گذرد و چطور هر شب قبل خواب در ذهنش قهرمانی در این رویداد را تصور می‌کند. گاهی اوقات شما نمی‌توانید فردی با چنین قدرتی را متوقف کنید. بیش از هر کسی روی کره زمین می‌توانیم درباره قدرت افرادی صحبت کنیم که با چنین ذهنیتی وارد یک نمایش می‌شوند. من نمی‌توانم به کسی با شایستگی بیشتر از نیک واکر فکر کنم. حدس می‌زنم او کسی باشد که با دومین قهرمانی به خانه برمی‌گردد".

میلوش سارسف: سامسون دائودا برنده آرنولد کلاسیک ۲۰۲۳ خواهد بود

سارسف پیش بینی کرد که شاگرد او سامسون دائودا برنده آرنولد کلاسیک آینده خواهد شد.
"می‌دانم که او واقعاً برنده این نمایش خواهد شد. من در مورد قهرمانی او در مستر المپیا صحبت نکردم. اما اکنون، با توجه به همه چیزهایی که دیده‌ایم، می‌دانم که او می‌تواند برنده این مسابقات باشد. اگر جکد و دائودا در اوهایو با هم روبرو شوند، سامسون در آن نبرد نیز پیروز خواهد شد. همه می‌گویند سامسون باید پشت خود را بیشتر به نمایش بگذارد اما من فکر می‌کنم سامسون چه از پشت و چه از ناحیه شکم برنده خواهد شد. شات‌های شکم او با جکد قابل مقایسه هستند. از نظر عضلانی هر دوی انها خوب هستند اما انتخاب من سامسون دائودا است".
بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
اتفاقا زمانی بیگ تون قهرمان میشه که بقیه حریفان صد در صد خودشون نباشه همون دوسه باری هم که هادی چوپان رو نایب قهرمان و سومی و چهارمی میدادن بخاطر این بود که هادی تنها بود و پشتوانه بین المللی نداشت وگرنه از این ببعد تا زمانیکه گرگ ایرانی توی این مسابقات شرکت می‌کنه توی هر دوره یه ورژن جدید ارائه میده اینقدر هادی چوپان خوب کار کرده بود که توی همون دوره های قبلی همه منتظر شرکت ایشون در دوره های بعدی بودن بازم با پشتکار خودش و طراحی و سیاست هنی رامبد قهرمانی مال ایرانیاست ... ب امید سرافرازی گرگ تنهای ایرانی که واقعا هم تنهاست
کاربر سایت
04 شهریور 1402
چقدر زورشون اومده هادی قهرمان شده
کاربر سایت
04 شهریور 1402
بیگ رامی خیلی بهتر چوپانه ، نمیدونم چرا چوپان اول شد درسطح بیگ رامی نیست
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...