مربی آلومینیوم: بازیکن نفت گفت که با دست گل زدم!

وحید فاضلی، مربی تیم آلومینیوم اعلام کرد: امیدوارم سریال اشتباهات داوری که در این 3 هفته برای تیم آلومینیوم وجود دارد، این هفته دیگر به پایان برسد.
کدخبر (132627) | 07 بهمن 1401 | ساعت 14:58
0 110
مربی آلومینیوم: بازیکن نفت گفت که با دست گل زدم!
وحید فاضلی، مربی تیم آلومینیوم اعلام کرد: امیدوارم سریال اشتباهات داوری که در این 3 هفته برای تیم آلومینیوم وجود دارد، این هفته دیگر به پایان برسد.

به گزارش سرخ نیوز، وحید فاضلی، مربی تیم آلومینیوم در پایان دیدار با صنعت نفت و در نشست خبری بعد از بازی گفت:

به بازیکنان باغیرتمان و تیم محترم صنعت نفت خسته نباشید می‌گویم. می‌خواهم از بچه‌هایمان تشکر دیگری بکنم. با دریافت پنج گل، کمترین گل خورده لیگ را داریم. سه گلی که در این هفته‌ها دریافت کرده‌ایم را حساب نمی‌کنم. زحمات خط دفاعی، دروازه‌بان و تیم ما در بحث دفاعی زیر سؤال رفته است. از نظر ما، بهترین خط دفاعی لیگ را بعد از هفده هفته در اختیار داریم. تلاش بازیکنان را ستایش می‌کنیم. برای این مردم، با دل و جان می‌جنگند. خدا را شکر که در حضور هواداران، بازی را با کسب سه امتیاز تمام کردیم.
او ادامه داد:
کاملا روی نقاط ضعف و قدرت حریف اشراف داشتیم و روی راه‌های رسیدن به گل کار کرده بودیم. یک گل روی انتقال، یک گل روی ضربه ایستگاهی و یک پنالتی که از کانال سمت چپ حریف به دست آوردیم، به ثمر رساندیم. بچه‌ها گوش دادند و تمرکز داشتند. آنها به این شخصیت رسیده‌اند که می‌توانند خودشان را در بالای جدول تثبیت کنند.
وی اظهار داشت:
بازیکنان جدیدمان حضور داشتند و چندتایشان بازی کردند. تلاش تیم مدیریتی ما قابل ستودن است ولی ما به جیمبان نگاه کردیم و شاید بودجه ما نسبت به تیم‌های پایین جدول نیز کمتر بود. بازیکنان قوی‌ای گرفته‌ایم که قطعا به ما کمک خواهند کرد و شما این را خواهید دید. ما بهترین‌های لیگ را داشتیم و خواستیم نفراتی را اضافه کنیم تا از لحاظ کمیتی کم نیاوریم. بازیکنان جدید تلاش خودشان را کردند و از آنها ممنونم.
فاضلی گفت:
مورد مهم این است که ما در نیمه دوم 5 بازیکن زیر 23 سال داشتیم. محمد خردمند و شکیب‌خو که جزء بازیکنان امید هستند وارد زمین شدند. دیدید که پکیج خوبی بود، هم از لحاظ نتیجه، هم جوان‌گرایی و هم تلاش ستودنی بازیکنان که به هواداران ارائه شد. امیدوارم این روند در ادامه هم وجود داشته باشد.
مربی اراکی‌ها خاطرنشان کرد:
خواهش می‌کنم که کمیته داوران توجه بیشتری به داوران خود داشته باشد. کوپال ناظمی از داوران بسیار خوب ما هستند. نمی‌گویم تیم داوری، آقای ناظمی داور خوب و باکلاسی هستند. در صحنه پنالتی نفت، او نقطه کرنر را نشان داد و بازیکن صنعت نفت رفت ضربه کرنر بزند که کمک داور خطای پنالتی اعلام کرد. بازیکن نفت حتی درباره صحنه گل هم گفت که با دست گل زدم.
مربی آلومینیوم: بازیکن نفت گفت که با دست گل زدم! وی همچنین در ادامه گفت:
امیدوارم سریال اشتباهات داوری که در این 3 هفته برای تیم آلومینیوم وجود دارد، این هفته دیگر به پایان برسد. ما زحمت می‌کشیم، بازیکنان تلاش می‌کنند. محترمانه درخواست داریم که سریال ناداوری علیه تیم آلومینیوم اراک تمام شود. البته اشتباهات داوری همیشه هست، نرمال و روتین است، اما نباید از حالت استاندارد خارج شود.
مربی آلومینیوم ادامه داد:
بازی حساسی بود و باید حتما می‌بردیم. چند بازیکن نزدیک به محرومیت داریم که اگر بازی‌های بعد نباشند، باید دنبال جانشین باشیم. ولی اکنون کمک داوران دوم نقش اصلی را ایفا می‌کنند. قطعا تفکر ما نیز این است که این اتفاقات فوتبالی است. ما هم اشتباهات خودمان را آنالیز می‌کنیم و اشتباهات خود را برطرف می‌کنیم. امیدوارم این اتفاق درباره بحث داوری نیز رخ دهد و اشتباهات علیه یک تیم اینقدر تکرار نشود.
وی گفت:
حسین پورحمیدی بعد از بازی، از اینکه کلین‌شیت نکرده بود بسیار ناراحت بود. اگر این اشتباهات در این چند هفته رخ نداده بود، الان با 5 گل خورده در 17 بازی بهترین اتفاق را در تاریخ فوتبال ایران رقم زده بودیم. این آمارها البته برای ما مهم نیست. اما برای رزومه بازیکنان بسیار مهم است. مثلا می‌گویند در کل فصل 10 گل خورده‌ایم. اینها برای بازیکن و آینده کاری او خیلی مهم است. امیدوارم باشگاه برای احقاق حقش تلاش کند و شاهد اینجور موارد نباشیم.
او درباره میزان مصدومیت قائدرحمتی نیز و رسیدن به دیدار پرسپولیس گفت:
ما به او استراحت دادیم و تلاش می‌کنیم تا نه فقط برای بازی با پرسپولیس بلکه برای بازی‌های آینده او را در اختیار داشته باشیم.
فاضلی درخصوص اینکه تیم در نیمه دوم عقب نشسته است، تصمیم کادرفنی بوده است یا خیر، گفت:
کادرفنی نخواست و حتی بازیکنان نیز این را نخواستند. متأسفانه پس از مصدومیت احسان حسینی و روی صحنه‌ای که نبود و گلی که خوردیم، به لحاظ تمرکزی تیم ما به هم ریخت و اینکه بتوانیم تیم را جمع کنیم و به بازی برگردیم، تیم ما را عقب کشاند. در ادامه شرایط به حالت طبیعی برگشت و گل سوم را زدیم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...