گزارش بازی تراکتور مقابل ذوب آهن / پیروزی ارزشمند تراکتور با درخشش اسدی

دیدار تیم‌های ذوب آهن مقابل تراکتور در هفته هفدهم لیگ برتر با برتری 3 بر یک شاگردان خمز به پایان رسید.
کدخبر (132374) | 07 بهمن 1401 | ساعت 10:30
0 163
گزارش بازی تراکتور مقابل ذوب آهن / پیروزی ارزشمند تراکتور با درخشش اسدی
دیدار تیم‌های ذوب آهن مقابل تراکتور در هفته هفدهم لیگ برتر با برتری 3 بر یک شاگردان خمز به پایان رسید.

به گزارش سرخ نیوز، در دومین روز از برگزاری هفته هفدهم رقابت‌های (لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس) تیم ذوب آهن در خانه، میزبان تراکتور بود. این دیدار در نهایت با برتری 3 بر یک شاگردان خمز به پایان رسید.

*بازی ذوب آهن مقابل تراکتور در لیگ برتر

بازی ذوب آهن مقابل تراکتور در چارچوب هفته هفدهم برگزار شد.

*ساعت و تاریخ بازی ذوب آهن مقابل تراکتور

ساعت و تاریخ بازی ذوب آهن و تراکتور طبق برنامه اعلام شده جمعه 7 بهمن از ساعت ۱۴ بود.

*ورزشگاه بازی ذوب آهن مقابل تراکتور

بازی ذوب آهن و تراکتور در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد.

*تیم داوری بازی ذوب آهن مقابل تراکتور

گروه داوری: موعود بنیادی‌فر / کمک‌ها: محمدرضا ابوالفضلی، هادی طوسی داور چهارم: میثم حیدری/ ناظر: رضا سخندان

* ذوب آهن

ذوب آهن با ۱۸ امتیاز در جایگاه دهم جدول لیگ برتر قرار دارد و برای آنکه بیشتر در جدول شرایطتش را بهبود ببخشد تلاش می‌کند در خانه مقابل تراکتور پیروز شود.

* ترکیب ذوب آهن مقابل تراکتور:

پارسا جعفری، امیرحسین صدقی، حامد نورمحمدی، سیدمحمد قریشی، پویا پورعلی، آرمان اکوان، امیرحسین رنگرز جدی، سامان نریمان جهان، محمدحسین اسلامی، سجاد جعفری، محمدرضا سلیمانی اصل

شماتیک ترکیب ذوب آهن مقابل تراکتور

* تراکتور:

تراکتور با ۲۳ امتیاز در رده ششم لیگ برتر قرار دارد؛ آن‌ها که در چند بازی گذشته خود نمایش قابل قبولی را ارائه کرده‌اند در تلاش هستند تا در این بازی هم مقابل ذوب آهن به ۳ امتیاز ارزشمند خارج از خانه مقابل شاگردان تارتار دست پیدا کنند.

*ترکیب تراکتور مقابل ذوب آهن:

ترکیب تراکتور مقابل ذوب آهن بدین شرح اعلام شد؛

محمدرضا اخباری، هادی محمدی، محمد آقاجان‌پور، سید محمد حسینی، صفا هادی، شاهین ثاقبی، ریکاردو آلوز، گوستاوو، محمد قنبری، محمدرضا عباسی و رضا اسدی

شماتیک ترکیب تراکتور مقابل ذوب آهن

*دقایق حساس بازی ذوب آهن و تراکتور:

دقیقه 10: شلیک دیدنی شاهین ثاقبی به تیرک دروازه ذوب آهن خورد و گل نشد. دقیقه 41: توپ در حوالی محوطه جریمه به دست محمدرضا رزاق پور خورد و در شرایطی که بازیکنان ذوب آهن اعتقاد به پنالتی داشتند اما داور پشت محوطه خطا گرفت. دقیقه 51: اشتباه مدافعان تراکتور، محمدرضا سلیمانی را صاحب توپ کرد و این بازیکن بعد از دریبل اخباری در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما در لحظه آخر ضربه او را آقاجانپور از خط دروازه برگشت داد. دقیقه 51: شوت برگشتی از دفع توپ آقاجانپور دوباره به سمت دروازه شلیک شد که این بار مدافع تراکتور با سر توپ را برگرداند. دقیقه 85: سجاد آشوری به خوبی مدافع تراکتور را فریب داد اما ضربه نهایی او از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه 90+3: شوت کات دار محمد قنبری با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

*کارت زرد:

ذوب آهن: پویا پورعلی (11)، محمدرضا سلیمانی (45) تراکتور: شاهین ثاقبی (45)

کارت قرمز:

ذوب آهن: پوریا پورعلی (1+45)

*گل‌‌ها:

گل ذوب آهن: محمدرضا سلیمانی دقیقه ۳۹ از روی نقطه پنالتی *گل تراکتور: رضا اسدی دقیقه ۳۰ بازی / رضا اسدی دقیقه ۴۵ روی پاس گل ریکاردو آلوز/ رضا اسدی دقیقه 63 باز هم با پاس گل آلوز *شرح گل‌ها: ذوب آهن 0 - تراکتور 1 (رضا اسدی - دقیقه 30): اشتباه در خط دفاعی ذوب آهن با ضربه سر شاهین ثاقبی توپ را به رضا اسدی رساند و او توپ را وارد دروازه حریف کرد تا بازی 1-0 شود. ذوب آهن 1 - تراکتور 1 (محمدرضا سلیمانی - دقیقه 40): اعلام پنالتی به سود ذوب آهن باعث شد تا محمدرضا سلیمانی پشت توپ بایستد. او توپ را به گوشه دروازه اخباری فرستاد تا بازی به تساوی کشیده شود. ذوب آهن 1 - تراکتور 2 (رضا اسدی - دقیقه 45+9): ارسال ریکاردو آلوز روی دروازه ذوب آهن با ضربه سر رضا اسدی تبدیل به گل شد. ذوب آهن 1 - تراکتور 3 (رضا اسدی - دقیقه 63): ریکاردو آلوز در موقعیت تک به تک صاحب توپ شد و پاس خود را به رضا اسدی داد تا او دروازه ذوب آهن را برای سومین بار باز کند.

حواشی بازی ذوب آهن مقابل تراکتور:

*بازی در هوای سرد فولادشهر برگزار می‌شود. *این دیدار با 7 دقیقه تاخیر آغاز شد. *برخورد شدید صدقی با حسینی منجر به مصدومیت حسینی از ناحیه سر شده است. *داور به سرعت از کادر پزشکی خواست تا وارد زمین شوند و به وضعیت حسینی رسیدگی کنند. *آمبولانس به سرعت وارد زمین چمن شد تا حسینی را به بیرون ببرد. به نظر آسیب دیدگی او شدید است. *بازیکنان دو تیم با نگرانی وضعیت حسینی را دنبال می کنند. *محمد حسینی با آمبولانس و در شرایط هوشیاری به بیمارستان رفت. *امیرحسین صدقی نیز به دلیل مصدومیت شدید و شکستگی از ناحیه پیشانی بیرون رفت و جای خود را به جلال مداحی داد. *برخورد شدید پورعلی با گوستاوو واگنین باعث شد تا پیام حیدری کارت زرد دوم را به او نشان دهد. *نیمه اول بازی تراکتور و ذوب آهن 10 دقیقه وقت اضافه داشته است. مصدومیت شدید بازیکنان تراکتور و ذوب آهن

*نتیجه بازی ذوب آهن مقابل تراکتور

نتیجه بازی ذوب آهن مقابل تراکتور با برتری 3 بر یک بر یک شاگردان خمز به پایان رسید.

*خلاصه بازی ذوب آهن و تراکتور

خلاصه بازی ذوب آهن تراکتور نشان می دهد هر دو تیم در جریان بازی ، چند موقعیت گلزنی متعدد را از دست داده‌اند. مخصوصا تراکتور که بارها حملات زیادی روی دروازه حریف طراحی کرد که از این دفعات ۳ بار آن به گل تبدیل شد تا تراکتور به یک پیروزی ارزشمند خارج از خانه دست پیدا کند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...