از کت درآوردن برای حمله به داور تا تقدیر بعد از بازی / آقای نکونام، در دنیای شما ساعت چند است؟

جنجال هایی که در بازی فولاد مقابل پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر خلیج فارس اتفاق افتاد تا سال ها برای اهالی فوتبال غیر قابل هضم خواهد ماند.
کدخبر (132870) | 07 بهمن 1401 | ساعت 20:49
0 78
از کت درآوردن برای حمله به داور تا تقدیر بعد از بازی / آقای نکونام، در دنیای شما ساعت چند است؟
جنجال هایی که در بازی فولاد مقابل پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر خلیج فارس اتفاق افتاد تا سال ها برای اهالی فوتبال غیر قابل هضم خواهد ماند.

به گزارش سرخ نیوز، بازی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان بازی عجیبی بود. از آن بازی‌ها که ببینده رغبت دیدن آن تا انتها را نداشت. مگر می شود در یک بازی از دقیقه 3 و 4 کادر فنی حریف شروع به داد و بیداد و خواباندن بازی کند؟ انگار نه انگار که جام جهانی در همین حوالی برگزار شده بود. اینجا فوتبال هنوز به عربده‌کش‌های کنار زمین می‌نازد.

در فولاد خوزستان دقیقا چه خبر است؟

یک تیم به چند بازیکن نیاز دارد؟ به چند خرید جدید نیاز دارد؟ در هر پنجره چند چهره جدید باید به تیم اضافه شوند؟ آقا جواد کی راضی خواهد شد؟ دنبال جواب نباشید، دنبال آن باشید که چرا رسانه‌هایی که یک زمان جذب آل کثیر و لک را به دلالی ارتباط می‌دادند در کیس فولاد خوزستان در سکوت مطلق به سر می‌برند. نپرسید که چرا فولاد 8 تا 8 تا خرید می‌کند، بپرسید که چگونه است که آذری می‌رود، گرشاسبی می‌رود اما نکونام هست و همچنان بازیکن می‌خرد. بپرسید که چرا فلان روزنامه و بهمان سایت یک خط در مورد این موضوع نمی‌نویسد. از کت درآوردن برای حمله به داور تا تقدیر بعد از بازی / آقای نکونام، در دنیای شما ساعت چند است؟

هنرنمایی شاگرد خلف کی روش

دقیقه چهارم بازی است، آقا جواد و رفقا در کنار زمین داد و بیداد می‌کنند. آقای داور تماشا می‌کند. اعتراض پشت اعتراض؛ آقای داور زحمت کشیده و یک کارت زرد می‌دهد. دوباره اعتراض ... . صحنه اخراج نکونام را یک بار دیگر مرور کنید. او که کت درآورده و با روش کاملا چاله میدانی قصد ورود به زمین و تادیب داور دارد. چرا؟ به خاطر یک خطای وسط زمین. یک لشکر آدم کنار زمین آقاجواد را نمی‌توانند آرام کنند. هنرمایی‌ها او کنار زمین مسبوق به سابقه است. بازی ایران و قطر را فراموش نکرده‌ایم آقای به اصطلاح لالیگایی. الحق که شاگرد خلف کارلوس کی روش هستی آقا جواد.

ستاد ساماندهی عربده‌کش‌های فوتبال؛ شعبه اهواز

نگاهی به نیمکت فولاد بیندازید و ببینید چند چهره فنی روی نیمکت این تیم حضور دارند. از مهدی هاشمی نسب و حسین کعبی تا آن مربی اسپانیایی روی سکو. با یک سوت به سود حریف همگی آماده حمله هستند، حتی آن که روی سکو نشسته. البته دست راست آقاجواد به نقل از او و پس از بازی از داور بازی تقدیر کرده. از تناقض نمی‌ترکید دوستان؟ تقدیر از داوری پس از بازی و کت درآوردن حین بازی؟ کدام را باور کنیم. اینجاست که باید به گل محمدی حق داد که گفته: اگر داور پنالتی می‌گرفت جان سالم به در نمی‌برد! از کت درآوردن برای حمله به داور تا تقدیر بعد از بازی / آقای نکونام، در دنیای شما ساعت چند است؟

از خوزستان مایه نگذارید آقایان

مهدی هاشمی نسب بعد از بازی گفته:
«برای موفقیت مردم و فوتبال خوزستان می‌جنگیم.»
از خوزستان مایه نگذار آقای هاشمی نسب. شما با بودجه بی‌پایان فولاد خوزستان چه گلی بر سر مردم این استان زده‌اید؟ شمایی که هر چند ماه یک بار کلی بازیکن جدید می‌خرید و چند ماه بعد در لیست خروج می‌گذارید. وریا غفوری و اشکان دژاگه را با چه مبلغی جذب کردید که حال یکی را مازاد کرده‌اید و دیگری روی دستتان مانده؟ پاتوسی با میل چه کسی قرارداد 500 هزار دلاری بست و با ضرر و زیان فسخ کرد؟ کولیبالی با خواست چه کسی تمدید کرد؟ جمع کنید مضحکه‌تان را. در همین خوزستان که از آن دم می‌زنید نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان نمی‌توانند حتی مانع جدایی بازیکن جوان‌شان شود. از کت درآوردن برای حمله به داور تا تقدیر بعد از بازی / آقای نکونام، در دنیای شما ساعت چند است؟

شما شیر، بقیه کفتار؛ بیا پایین آقای نکونام!

بعد از هنرنمایی داخل زمین، استاد با همراهی مشاوران بی‌پایان رسانه‌ای خود استوری گذاشته و از شیر و کفتار گفته. لابد شما و اکیپ‌تان که دسته‌ای به سمت داوران حمله می‌کنید نماد شیر هستید و بقیه کفتار. به سبک استادتان، اهل خجالت کشیدن و عذرخواهی که نیستید حداقل سکوت کنید تا مردم بیشتر از این با شما آشنا نشوند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...