دی جی های عربستانی در اطراف خانواده کریستیانو رونالدو !

کریستیانو رونالدو و شریک زندگی‌اش، دوستان جدیدی در عربستان سعودی پیدا کرده‌اند.
کدخبر (133218) | 08 بهمن 1401 | ساعت 19:02
0 167
دی جی های عربستانی در اطراف خانواده کریستیانو رونالدو !
کریستیانو رونالدو و شریک زندگی‌اش، دوستان جدیدی در عربستان سعودی پیدا کرده‌اند.

به گزارش سرخ نیوز، ویوا، دی‌جی زن عربستانی است که توانسته رابطه خوبی با جورجینا رودریگز، شریک کریستیانو رونالدو ایجاد کند. رودریگز پس از انتقال رونالدو به النصر در حال حاضر در خاورمیانه حضور دارد. مهاجم پرتغالی پس از فسخ قرارداد متقابل خود با منچستریونایتد به عنوان بازیکن آزاد و در ازای دریافت سالانه 200 میلیون دلار به تیم النصر پیوست و حالا جورجینا رودریگز و فرزندانش هم به همراه ستاره پرتغالی به عربستان نقل مکان کرده‌اند. 

این دی جی عربستانی که ظاهراً دوستی نزدیکی با رودریگز ایجاد کرده، درباره دوستی خود با همسر کریستیانو رونالدو گفته است

"ما او را دوست داریم و از او استقبال می‌کنیم! امیدوارم که او تا به حال تجربه مثبتی از حضور در عربستان داشته باشد. او باید با من جشن بگیرد!

دی جی های عربستانی در اطراف خانواده کریستیانو رونالدو !

پیش از حضور رونالدو در عربستان در مورد اینکه آیا او و جورجینا می‌توانند با زندگی در عربستان و قوانین سختگیرانه این کشور درخصوص زوج‌هایی که با یکدیگر ازدواج نکرده‌اند، خودشان را تطبیق دهند تردیدهایی وجود داشت. با این حال به آنها اجازه داده شد تا با یکدیگر زندگی کنند و حالا می‌بینیم که زندگی آنها در عربستان فراتر از چیزی است که تصور می‌شد.

اخیراً گزارش‌هایی در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده که طبق ادعای آنها این زوج با یکدیگر ازدواج کرده‌اند. با این حال مشخص شد که این شایعات شیطنت رسانه‌ها بوده و عکس این زوج در لباس عروسی با فوتوشاپ طراحی شده است. 

سورپرایز دی جی « مدگی » توسط رونالدو

وقتی کریستیانو رونالدو را در «میازو» جده دید، تقریباً غش کرد. میازو یک رستوران ژاپنی مجلل است که فقط افراد سطح بالای جامعه عربستان توان غذا خوردن در آن را دارند. دی جی "مدگی" در این رستوران کار می‌کند و وقتی که رونالدو وارد این رستوران شد، چیزی نمانده بود که او از شدت هیجان غش کند.

او در مورد مواجه و هم صحبت شدن با ستاره پرتغالی گفت

" از لحظه‌ای که کریستیانو آمد تا زمانی که رفت، به معنای واقعی کلمه در شوک بودم. او حدود دو ساعت آنجا ماند و من حتی نمی‌توانستم به او نگاه کنم. اگرچه او واقعاً خوب بود. او موسیقی را دوست داشت روی صندلیش می رقصید، دست هایش را بالا می‌برد و دستمال را دور خودش تکان می‌داد. او به ما چند لبخند زد. این چیزی بود که یخ من را شکست"

او اضافه کرد که رونالدو از موسیقی خوشش آمده و قول داده به رستوران بازگردد.

"وقتی داشت می‌رفت، به ما نگاه کرد، بعد لبخندی زد و برگشت و دست ما را فشرد. من خیلی خوشحال شدم و تعجب کردم که چقدر رونالدو خوب و متواضع است. او به من گفت کارت شگفت انگیز است. قطعا برمی‌گردم"

دی جی های عربستانی در اطراف خانواده کریستیانو رونالدو !

طی روزهای گذشته، کریستیانو رونالدو برای دومین بار با پیراهن النصر به میدان رفت اگرچه عملکرد انتقادآمیزی داشت. این بازیکن علی رغم اینکه تقریبا تمام دوران فوتبال خود را در اروپا سپری کرده، اما در آسیا هم هنوز در حد و اندازه یک ستاره بزرگ است.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...