پولادگر: در سیاسی‌ ترین جام جهانی تیم ملی حضوری عزت‌مندانه داشت

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش گفت: سیاسی‌ترین جام جهانی فوتبال را سپری کردیم تیم ملی ما حضوری عزت‌مندانه و چشمگیر در آن داشت.
کدخبر (132954) | 08 بهمن 1401 | ساعت 08:46
0 80
پولادگر: در سیاسی‌ ترین جام جهانی تیم ملی حضوری عزت‌مندانه داشت
معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش گفت: سیاسی‌ترین جام جهانی فوتبال را سپری کردیم تیم ملی ما حضوری عزت‌مندانه و چشمگیر در آن داشت.

به گزارش سرخ نیوز، محمد پولادگر، معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مجمع فدراسیون فوتبال گفت: ما یک رویداد بزرگ ملی و ورزشی را سپری کردیم و اینجا فرصت مغتنمی است که از همه دست‌اندرکاران تشکر کنم. قضاوت‌های مختلفی درباره جام جهانی فوتبال انجام شد. شاید خیلی‌ها اتفاق‌های حاشیه‌ای را ندانند اما به شما عرض می‌کنم که ما متفاوت‌ترین جام جهانی فوتبال را در ادواری که جام جهانی برگزار شده و ایران حضور یافته بود، تجربه کردیم. این را از زبان دوستانی می‌گویم که تجربه حضور در ادوار مختلف جام جهانی را داشتند. معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش گفت: علی‌رغم اینکه همه نهادهای ورزشی شعار جدایی سیاست از ورزش را می‌دهند، سیاسی‌ترین جام جهانی را داشتیم. این روزها هم می‌بینیم که وزیر ورزش را تحریم می‌کنند. این یک کار بی‌سابقه در دنیا است که یک نهاد سیاسی یک شخصیت ورزشی را به جرمی که نمی‌دانیم، تحریم می‌کنند. آیا این جرم است؟ چرا چنین برخوردی شده است؟ وی خاطرنشان کرد: یکی از سیاسی‌ترین جام جهانی‌ها را داشتیم. شاید دوستان فراموش کنند اما اگر کسی با قلم خوب حواشی این جام جهانی را بنویسد آیندگان خواهند فهمید تیم ملی ما با چه شرایطی در این جام جهانی 2022 حاضر شد. دشمن‌ با همه قوا و از همه کانال‌ها حاضر شده بود و شرایطی را فراهم کرده بود که تیم ملی ما در جام جهانی هم نباشد. با وجود همه ترفندها، این توطئه‌ها نقش بر آب شد و کسانی که بعضی از موارد را می‌دانند و منصف هستند، نمره قبولی را به ورزش ایران و مدیریت کشور ما در این رویداد بزرگ می‌دهند. با وجود همه این اتفاقات تلخ، یک حضور عزت‌مندانه و چشم‌گیر در این رویداد بزرگ داشتیم و به لطف خدا همه آنچه که برای ما رشته بودند، با تدابیری که عزیزان در نظر گرفتند، پنبه شد. پولادگر خاطرنشان کرد: فوتبال رشته پرطرفداری است و باعث تقویت عرق ملی و اقتدار ما شده است. وزارت ورزش با همه توان خود از فوتبال حمایت می‌کند. جام جهانی یکی از مصادیق همه جانبه و شش‌دانگ دولت و وزارت ورزش از فوتبال است. آقای سجادی کنار تیم بودند و جایی که باید از تیم ملی دفاع می‌کرد، از آبرو و اعتبار خود هزینه کرد. امیدوارم مثل همیشه همدل و همراه در کنار رئیس فدراسیون فوتبال و اعضای هیات رئیسه برای اقتدار و سربلندی فوتبال و کشور ایران باشید.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...