گواردیولا: توقع این بازی را از آرسنال نداشتم

پپ گواردیولا بعد از شکست دادن آرسنال در جام حذفی اعلام کرد از اینکه موفق به شکست دادن تیم صدرنشین لیگ برتر انگلیس شده اند، خوشحال است.
کدخبر (132910) | 08 بهمن 1401 | ساعت 06:51
0 103
گواردیولا: توقع این بازی را از آرسنال نداشتم
پپ گواردیولا بعد از شکست دادن آرسنال در جام حذفی اعلام کرد از اینکه موفق به شکست دادن تیم صدرنشین لیگ برتر انگلیس شده اند، خوشحال است.

به گزارش سرخ نیوز، منچسترسیتی شب گذشته در چارچوب مرحله چهارم جام حذفی، موفق شد آرسنال را با یک گل شکست دهد. پپ گواردیولا در پایان این دیدار به ستایش زننده تک گل پیروزی بخش تیمش پرداخت. ببینید: خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ آرسنال ۰ نیمه اول بازی دو تیم بدون عبور توپی از خط دروازه ها به پایان رسید. سیتی اما نیمه دوم را تهاجمی شروع کرده و در دقیقه 64 به گلی رسید که برای پیروزی‌اش کافی بود. پپ با اشاره به برتری شاگردانش در 45 دقیقه دوم گفت:

" واضح است که ما در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتیم. آرسنال یک گام به جلو برداشته است و این یک بازی بسیار سخت برای ما بود."
او در ادامه صحبت های خود افزود:"
در این بازی فشرده همه دیدند که آرسنال چه تیم خوبی است. من انتظار این بازی را از آنها نداشتم. آنها در جنگ های تن به تن موفق بودند و ما را در امر بازی سازی با مشکل مواجه کردند."
گواردیولا: توقع این بازی را از آرسنال نداشتم منچسترسیتی در حال حاضر با یک بازی بیشتر و پنج امتیاز کمتر نسبت به آرسنال در مکان دوم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس حضور دارد. پپ با اشاره به این موضوع تاکید:
" پیروزی بسیار شیرینی بود چرا که ما با شکست دادن صدرنشین فعلی لیگ برتر به دور بعد صعود کردیم."
تک گل ناتان آکه برای پیروزی سیتی در این دیدار کافی بود. او با یک بغل پای زیبا در دقیقه اوایل نیمه دوم، برتری را برای تیمش به ارمغان آورد. گواردیولا با تمجید از عملکرد این بازیکن گفت:
" او در حال سپری کردن یک فصل فوق العاده است. او توانست یکی از سرسخت ترین رقیبان لیگ برتری خود یعنی ساکا را به خوبی مهار کند. آکه در نبردهای تن به تن عالی بود و به خوبی از دروازه محافظت کرد. او بازیکنی خاص است که هیچ گلایه ای در دورانی که بازی نمی کرد نداشت و حالا چنین عملکرد درخشانی به نمایش می گذارد."

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...