از آتش زدن ماشین شاکی پرونده تعرض کانر مک گرگور تا فرار از یک تصادف مرگبار !

حواشی کانر مک گرگور به اشکال مختلف ادامه دارند و حالا نوبت به تصادف عجیب اوست.
کدخبر (133330) | 08 بهمن 1401 | ساعت 20:40
1 226
از آتش زدن ماشین شاکی پرونده تعرض کانر مک گرگور تا فرار از یک تصادف مرگبار !
حواشی کانر مک گرگور به اشکال مختلف ادامه دارند و حالا نوبت به تصادف عجیب اوست.

به گزارش سرخ نیوز، کانر مک گرگور روز جمعه در پستی اینستاگرامی در حالی که تصویری از دوچرخه خراب خود و کلیپی از خودش را پس از تصادف به اشتراک گذاشته بود، جزئیات این تصادف خطرناک را با هوادارانش در میان گذاشت. او در توضیح آنچه اتفاق افتاد، نوشت:

"همین الان یک ماشین از پشت به من زد. نور خورشید مانع دیدش شده بود و نمی‌توانست مرا ببیند. او مستقیم از روی من گذشت. خدایا شکرت، انگار نوبت من نرسیده بود. از کشتی و جودو هم سپاسگزارم. داشتن آگاهی در هنگام زمین خوردن، زندگی من را نجات داد."

مک گرگور در کنار تصویری از دوچرخه آسیب دیده در مرکز یک جاده روستایی، ویدئویی از صحبت خود با راننده همان ماشین را هم منتشر کرد. او در گفت‌وگو با این راننده به سختی نفس می‌کشد اما می‌گوید که "همه چیز خوب است رفیق". مک گرگور در ویدیویی دیگر نشان می‌دهد که در ماشینی که با او تصادف کرده، نشسته و راننده این ماشین را طریق آینه به هوادارانش معرفی می‌کند. او می‌گوید:

"نیک همان کسی است که با ماشینش به من زد. ما دوچرخه را پشت ماشین بسیتم. همه چیز خوب است و خدا ما را ببخشد"

از آتش زدن ماشین شاکی پرونده تعرض کانر مک گرگور تا فرار از یک تصادف مرگبار !

کانر مک گرگور به رینگ باز می گردد ؟

کانر مک گرگور در حال حاضر در حال آماده‌سازی برای بازگشت به رینگ هشت ضلعی مسابقات MMA است که از مدت‌ها پیش انتظارش را می‌کشید. این مبارز به دنبال شکستن پایش در مبارزه سه گانه با داستین پویریر در UFC 264 در ژوئیه 2021، دیگر در هیچ رقابتی حضور نداشته است.

با این حال دوران دوری او از UFC چندان بی سر و صدا نبود، چراکه مک گرگور با حضور در لیگ ‌سیلی‌زنی و تمسخر جیک پل در شبکه‌های اجتماعی به خاطر قرارداد جدیدش در MMA در صدر خبرها قرار گرفت. پس از تقریباً دو سال دوری از میادین، به نظر می‌رسد که مک گرگور قرار است امسال به صحنه بازگردد و عنوان کرده که می‌تواند به عنوان مربی در رقابت‌های واقعی UFC The Ultimate Fighter حضور پیدا کند.

ضمن اینکه پرونده اتفاقاتی که چند ماه پیش در قایق تفریحی لوکس او به وقوع پیوست، توسط پلیس اسپانیا مجددا باز شده است. شاکی پرونده زنی است که مدعی شده پس از حضور در کشتی کانر مک گرگور مورد تعرض قرار گرفته و این مبارز UFC با مشت و لگد به وی حمله کرده است. هنوز مک گرگور به این اتفاق واکنش خاصی نشان نداده اما به نظر می‌رسد طرفدارانش خاموش ننشسته و در همین مدت به شکل‌های مختلف شاکی پرونده را مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند.

سامانتا مورفی 40 ساله مدعی شده که ستاره MMA قبل از اینکه او شدن از قایق تفریحی‌اش خارج شود، با مشت و لگد به وی حمله کرده و بازوی او را شکسته است. در حالیکه این اتفاق در سواحل ایبیزای اسپانیا رخ داده بود، مورفی پس از بازگشت به ایرلند از مک گرگور 34 ساله به پلیس دوبلین شکایت کرد. تحقیقات درباره این حادثه ادعایی که در ژوئیه 2022 در قایق تفریحی مک گرگور در ایبیزا رخ داده است، به درخواست وکلای این زن در اسپانیا باز شده است.

اکنون دیلی میل گزارش داده که گروهی با حمله به ماشین مورفی آن را آتش زده‌اند که البته به گفته پلیس این اتفاق ارتباطی با مک گرگور پیدا نمی‌کند. در این حادثه کسی آسیب ندیده و البته هنوز کسی هم در رابطه با آن دستگیر نشده است.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
ایرلندی بدنام
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...