کاسمیرو : من در منچستریونایتد خیلی راحتم

کاسمیرو گفت: من از روند سازگاری خودم با شرایط منچستریونایتد راضی هستم. هم تیمی‌هایم و کارکنان باشگاه واقعا به من کمک می‌کنند.
کدخبر (133748) | 09 بهمن 1401 | ساعت 17:27
0 219
کاسمیرو : من در منچستریونایتد خیلی راحتم
کاسمیرو گفت: من از روند سازگاری خودم با شرایط منچستریونایتد راضی هستم. هم تیمی‌هایم و کارکنان باشگاه واقعا به من کمک می‌کنند.

به گزارش سرخ نیوز، اگر چه هزینه ۷۰ میلیون پوندی منچستریونایتد برای هافبک ۳۰ ساله تیم ملی برزیل در تابستان گذشته تعجب عده‌ای را در بر داشت، کاسمیرو با نمایش‌های در اولدترافورد نشان داده که ارزش این مبلغ را داشته است. این بازیکن پس از مسابقه شب قبل، در مصاحبه‌ای گفت:

وقتی وارد باشگاهی جدید می‌شوی، همیشه رویای تاریخ‌سازی در سر داری... به ویژه اگر بزرگی این باشگاه را در نظر بگیریم. ما از تاریخ یونایتد آگاه هستیم. ولی من می‌دانستم که به مدتی فرصت برای سازگاری نیاز است و رقبایی مثل آرسنال، منچسترسیتی و لیورپول، خیلی زودتر از ما پروژه‌شان را آغاز کرده بودند. آن‌ها مربیانی دارند که سال‌هاست در آنجا هستند و این مزیتی برای این باشگاه‌هاست.
کاسمیرو افزود:
من از روند سازگاری خودم با شرایط اینجا راضی هستم. هم تیمی‌هایم و کارکنان باشگاه واقعا به من کمک می‌کنند. همچنین یادگیری زبان انگلیسی بسیار سخت بود ولی من در تلاش هستم تا در آن بهتر شوم. همه در اینجا رفتار خوبی با من داشته‌اند و من از همان روز اول حس کردم که در خانه هستم. قدردان تمامی زحماتی هستم که باشگاه، از جمله جان (مرتو) برای انتقال من به اینجا انجام داد. من در منچستریونایتد خیلی راحتم، از حضور در اینجا به شدت خوشحالم و از تک تک لحظات مثل کودکی ۱۵ ساله لذت می‌برم! ولی مهم‌ترین چیز، روند رو به رشد تیم است.
کاسمیروکاسمیرو در مورد عظمت باشگاه منچستریونایتد هم گفت:
منچستریونایتد باشگاه بزرگی است. به نظرم اگر جام‌ها را در نظر بگیریم، بزرگ‌ترین باشگاه انگلیس است. ما باید در زندگی خود چالش‌ها و اهدافی داشته باشیم. پیشرفت کردن، برای من نوعی چالش بود. کار ما ادامه دارد و می‌دانیم که خیلی جا برای پیشرفت داریم ولی حالا باید به تمامی بازیکنان تبریک گفت. ما در مسیر خوبی هستیم. این راهِ کسب عناوین قهرمانی است اما باید به پیشرفت ادامه داد... برای کسب قهرمانی در آینده، باید پایه و اساس محکمی ساخت.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...