آمار نزدیک آلومینیوم در تقابل با پرسپولیس

پرسپولیس و آلومینیوم در حالی به مصاف هم می روند که در تقابل های گذشته دو تیم، هرگز نتیجه مساوی ثبت نشده است.
کدخبر (133893) | 10 بهمن 1401 | ساعت 10:02
0 431
آمار نزدیک آلومینیوم در تقابل با پرسپولیس
پرسپولیس و آلومینیوم در حالی به مصاف هم می روند که در تقابل های گذشته دو تیم، هرگز نتیجه مساوی ثبت نشده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، از هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال، از ساعت ۱۷ روز چهارشنبه و در ورزشگاه آزادی، پرسپولیس مقال آلومینیوم اراک قرار خواهد گرفت.

پرسپولیس و آلومینیوم در یک نگاه

رتبه در جدول: پرسپولیس: ۱ / آلومینیوم اراک: ۷

بهترین گلزن: پرسپولیس: محمد عمری و گیورگی گولسیانی (۳ گل) / آلومینیوم اراک : محمدرضا آزادی (۵ گل)

بهتربن پاسور: پرسپولیس: مهدی ترابی (۵ پاس گل) / آلومینیوم اراک : محمدرضا آزادی و امین جهان‌کهن (۲ پاس گل)

آخرین تقابل: آلومینیوم اراک ۰ - پرسپولیس ۱

پرسپولیس به دنبال حفظ صدرنشینی در آزادی

صدرنشین رقابت های لیگ برتر جام خلیج فارس، در هفته ای که گذشت در یک بازی جنجالی با نتیجه ۰-۱ مغلوب فولاد شد تا فاصله اش با رقبا کاهش پیدا کند و حالا برای حفظ جایگاهش، محکوم به شکست دادن آلومینیوم است.

پرسپولیس دور رفت را با تک گل میلاد سرلک به سود خود به پایان برده بود. با این اتفاق طلسم نبردن های سرخپوشان در اراک شکست و آن ها توانستند انتقام شکست در جام حذفی را هم از شاگردان رحمتی بگیرند. هر دو تیم به نسبت آن بازی تغییراتی را در ترکیب خود داشته اند. حامد پاکدل که با ۲ گل زده، بهترین گلزن مصاف های لیگ برتری دو تیم به شمار می‌رود، در نقل و انتقالاتی که گذشت از جمع شاگردان گل محمدی جدا شد. این مهاجم، تابستان دو سال پیش از آلومینیوم به پرسپولیس پیوست.

آمار نزدیک آلومینیوم در تقابل با پرسپولیس

به غیر از پاکدل، نفراتی چون یورگن لوکادیا و محمدمهدی احمدی نیز جمع سرخپوشان پایتخت را ترک کردند؛ اولی به خواست خود جدا شد و دومی به صورت قرضی راهی نفت مسجد سلیمان شده است. در این بین عیسی آل کثیر پس از کش و قوس های فراوان تمدید کرد و لئاندرو پریرا برزیلی هم با پرسپولیس امضا کرد تا در فصل به خط حمله این تیم کمک کند.

قدرت نمایی آلومینیوم مقابل مدعیان!

مهدی رحمتی برعکس همتای خودش در پرسپولیس تغییرات زیادی را در پنجره زمستانی داشت و نفراتی چون علی دشتی، والنتینو یوئل و محمدعلی صفیا را از تیمش کنار گذاشت و میثم مجیدی هم از فوتبال خداحافظی کرد. محمدرضا خلعتبری و میرهادی میرجوان پا به سن گذاشته را به همراه چند بازیکن دیگر از جمله محمد مسلمی‌پور، علی وطن‌دوست، محمدرضا فلاحیان، امیرحسین نعمتی و محمد خردمند نیز به آلومینیوم اراک پیوستند. این مربی در دور رفت نتایج نتایج نسبتا خوبی را با آلومینیوم کسب کرد و موفق شد سپاهان و استقلال مدعی را در زمین آن ها متوقف کند، از گل گهر یک امتیاز بگیرد و همانطور که اشاره شد با اختلاف یک گل نتیجه را به پرسپولیس واگذار کرد تا نیم فصل را با کسب ۱۹ امتیاز و ایستادن در رتبه هشتم به پایان ببرد. اراکی ها در دور برگشت نیز یک مساوی و یک برد داشته اند، که برد آن ها هفته قبل با نتیجه ۱-۳ برابر تیم قعرنشین صنعت نفت بدست آمد و حال باید دید در بازی پیش رو دو تیم چه نتیجه ای در پایان مقابل نام آلومینیوم و پرسپولیس ثبت خواهد شد؟

آمار نزدیک آلومینیوم در تقابل با پرسپولیس

گفتنی است این دو تیم، تاکنون ۵ بار در تاریخ لیگ برتر با هم مصاف داشته اند که حاصل آن، ۳ برد برای پرسپولیس و ۲ برد برای آلومینیوم بوده است. ۹ گل در جریان این بازی ها به ثبت رسیده که ۶ گل سهم سرخپوشان و ۳ گل سهم اراکی شده است. البته اگر بازی فصل پیش جام حذفی را هم محاسبه کنیم تعداد تقابل های آن ها به عدد ۶ می‌رسد. این بازی که از دور نیمه نهایی و در ورزشگاه آزادی برگزار با برتری ۲-۳ تیم میهمان خاتمه یافت که به این ترتیب پرسپولیس و آلومینیوم در بردها به لحاظ آماری مساوی خواهند شد.

آمار نزدیک آلومینیوم در تقابل با پرسپولیس

کامیابی نیا، تنها باز مانده!

اولین تقابل پرسپولیس و آلومینیوم در دور رفت لیگ برتر بیستم انجام شد. این بازی که اراک برگزار شد با برتری ۱-۲ تیم میزبان همراه بود. در این مسابقه ابتدا، کمال کامیابی‌نیا در دقیقه ۸ تیم پرسپولیس را پیش انداخت، اما در ادامه شاهین توکلی در دقیقه ۲۰ بازی را مساوی کرد تا این که حامد پاکدل در دقیقه ۳۱ توانست با گلزنی خود نتیجه را به سود آلومینیوم کند. از سه گلزن مصاف اول دو‌تیم تنها کامیابی نیا در پرسپولیس حضور دارد. دو گلزن آلومینیوم در پایان همان فصل از تیم های خود جدا شدند. پاکدل به پرسپولیس پیوست و توانست دروازه تیم سابق خود را هم دور برگشت لیگ بیست و یکم باز کند و اکنون نیز پیراهن تراکتور را بر تن دارد. شاهین توکلی هم با باشگاه مس رفسنجان قرارداد بست.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...