ادعای کاوه رضایی ؛ بازیکن استقلال هستم !

کاوه رضایی که ۶ ماه تلاش کرد تا به استقلال برگردد، الان درگیر وضعیت پیچیده‌ای شده و آبی‌ها هم او را نمی‌خواهند.
کدخبر (133919) | 10 بهمن 1401 | ساعت 10:49
0 47
ادعای کاوه رضایی ؛ بازیکن استقلال هستم !
کاوه رضایی که ۶ ماه تلاش کرد تا به استقلال برگردد، الان درگیر وضعیت پیچیده‌ای شده و آبی‌ها هم او را نمی‌خواهند.

به گزارش سرخ نیوز،‌ فردا جلسه رسیدگی به پرونده کاوه رضایی در کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال برگزار می شود. بازیکنی که برگشت پرماجرایی به فوتبال ایران داشته و جالب تر که اندازه خبرهای حاشیه ای که مورد این بازیکن منتشر می شود او کارایی قابل توجهی هم در تراکتور نداشته است.

نکته عجیب در مورد بازگشت او به تمرینات استقلال این بود که هر چه می گذشت خبری از قرارداد رسمی نبود و در نهایت کار به دقیقه ۹۰ رسید و بعد از چند بازی غیبت مشخص شد که لیست استقلال پر است و این باشگاه نمی تواند نام کاوه رضایی را به فهرست خود اضافه کند. تیم مدیریتی آجورلو در آن زمان تلاش زیادی کردند تا با خروج نام ارسلان مطهری از فهرست راه را برای قرارداد با کاوه رضایی فراهم کنند اما مطهری حاضر به جدایی از استقلال نشد، در نهایت تبعات خروج و فسخ قرارداد مطهری با استقلال باعث عقب نشینی مدیران وقت استقلال شد تا جایی که آنها قید حضور کاوه رضایی را زدند. ادعای کاوه رضایی ؛ بازیکن استقلال هستم ! رضایی آن زمان که تعیین تکلیفش به روز آخر نقل و انتقالات کشید شده بود در نهایت مجبور شد راهی تراکتور شود. او به امید اینکه بتواند نیم فصل به استقلال برگردد دنبال قرارداد ۶ ماهه با تراکتور بود اما آیین نامه نقل و انتقالاتی اجازه این کار را نداد و او باید قرارداد یک ساله امضا می کرد. در این بین و در اتفاقی قابل تامل، رضایی به مدیران تراکتور اعلام کرد که تفاهم نامه ای بین مدیرعامل وقت تراکتور، آجورلو و کاوه رضایی امضا شده که وی می تواند نیم فصل از تراکتور جدا و راهی استقلال شود. موضوعی که از نظر قانونی بعید است مورد استناد باشد. معمولا بین قرارداد بازیکن و باشگاه شخص ثالث نمی تواند اثرگذار باشد. کاوه رضایی با استناد به همین تفاهم نامه توانست در نیم فصل قرارداد خود را یک طرفه فسخ کند و حالا او وقتی با شکایت مدیران تراکتور به کمیته وضعیت مواجه شده خطاب به آنها اعلام کرد که بازیکن استقلال است و به همین دلیل قراردادش را فسخ کرده است.

حالا که رضایی قراردادش را با تراکتور فسخ کرده از صحبت های مدیرعامل و سرمربی استقلال مشخص است آنها رویکردی به سمت کاوه رضایی ندارند و به دنبال جذب یک بازیکن خارجی هستند. لیست استقلال هم پر است و فقط یک بازیکن می تواند بگیرد و خبرگزاری آنا در این خصوص مدعی شده است که شده ساپینتو در حال بررسی وضعیت ۵ بازیکن خارجی است تا در نهایت نام یکی از آنها را به باشگاه معرفی کند.

با این وضعیت مشخص نیست ادعای کاوه رضایی مبنی بر اینکه بازیکن استقلال است بر چه مبنایی صورت گرفته و اصلا این اظهارات مبنای قانونی دارد یا خیر. به طور کلی سوالی هم که پیش می آید این است که مگر می شود یک بازیکن با داشتن تفاهم نامه با استقلال و بدون قرارداد ثبت شده خود را بازیکن این تیم بداند و سپس با تراکتور بدون اینکه قرضی باشد قرارداد امضا کند؟ 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...