حمله همسر کیتا بالده به واندا نارا !

شایعات پیرامون واندا نارا درحال جدی شدن است و به‌نظر می‌رسد او برای آغاز رابطه جدید، یک فوتبالیست دیگر را هدف گرفته است.
کدخبر (134464) | 11 بهمن 1401 | ساعت 16:43
0 392
حمله همسر کیتا بالده به واندا نارا !
شایعات پیرامون واندا نارا درحال جدی شدن است و به‌نظر می‌رسد او برای آغاز رابطه جدید، یک فوتبالیست دیگر را هدف گرفته است.

به گزارش سرخ نیوز، از زمانی که در 22 سپتامبر 2022 واندا نارا رسما از مائورو ایکاردی جدا شد، این مدل آرژانتینی تاکنون با هیچ مرد دیگری ارتباط نداشته است. به گفته یوردی مارتین پاپاراتزی مطرح آرژانتینی، واندا نارا که تاجری سرشناس محسوب می‌شود، چند روز قبل با کیتا بالده که در حال حاضر برای اسپارتاک مسکو بازی می‌کند، قرار ملاقات داشته است. این روزنامه نگار در مصاحبه‌ای با 'اینتروسوس' گفته است:

"واندا با مائورو مشاجره کرد. طبق آنچه که اطرافیان ایکاردی به من گفته‌اند، او با یک بازیکن فوتبال که از قضا هم تیمی سابق ایکاردی هم بوده، قرار گذاشته است"

حمله همسر کیتا بالده به واندا نارا !

کیتا بالده از اینکه رسانه‌ها او و خانواده‌اش را درگیر حواشی و جنجال‌های پیش آمده از این مساله کرده‌اند، بسیار ناامید و ناراحت است و می‌گوید:

"از اینکه همسرم سیمونا و دو فرزند زیبای من در میان این طوفان بی‌اساس رسانه‌ای قرار گرفتند، بسیار متاسفم و از همه می‌خواهم به خانواده‌ام که کاملاً بی ارتباط با ماجرا هستند، احترام بگذارند"

سیمونا گواتیری، همسر کیتا هم در برابر این شایعات صحبت و از شریک زندگی خود دفاع کرده است. گواتیری در اینستاگرام خود نوشته:

"آنها از این راه امرار معاش می‌کنند. آنها زنانی جدی، حساس، صمیمی و صادق هستند و کسانی هستند که ما در ایتالیایی به آنها گاو می‌گوییم"

در این مورد واندا نارا به نوبه خود هیچ نظری نداده و روی پروژه‌های خودش متمرکز است. این تاجر در شبکه‌های اجتماعی خود بسیار فعال است، اما در حال حاضر ترجیح می‌دهد به جای درگیر شدن در یک نبرد جدید، دنبال کنندگان خود را با سلفی‌های خود راضی کند.

ایکاردی پس از اطلاع از این موضوع، به طور کلی با واندا نارا قطع رابطه کرده است. کیتا بالده 27 ساله نیز همراه با کاروان باشگاه اسپارتاک مسکو در دبی حضور داشت و بارها در هتل محل اقامت واندا دیده شد. مائورو ایکاردی چند سال پیش به مدت یک فصل در اینتر با کیتا بالده هم بازی بود.

بیشتر بخوانید:

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...