لیونل مسی پس از جام جهانی به خانواده اش چه گفت؟

لیونل مسی فوق ستاره تیم ملی آرژانتین از پایان رنج‌هایش پس از قهرمانی جام جهانی می‌گوید.
کدخبر (134450) | 11 بهمن 1401 | ساعت 19:20
0 108
لیونل مسی پس از جام جهانی به خانواده اش چه گفت؟
لیونل مسی فوق ستاره تیم ملی آرژانتین از پایان رنج‌هایش پس از قهرمانی جام جهانی می‌گوید.

به گزارش سرخ نیوز، لیونل مسی اسطوره فوتبال آرژانتین ماه گذشته در پنجمین و آخرین تلاش خود، تیمش را به مقام قهرمانی جام جهانی رساند. او در سن 35 سالگی، هفت گل به ثمر رساند و سه پاس گل داد که این شامل دو گل مهم در پیروزی تاریخی دیدار فینال مقابل فرانسه بود؛ دیداری که به عنوان یکی از نمادین ترین بازی‌های تمام دوران جام جهانی شناخته شد. مسی بالاخره توانست بعد از به دست آوردن تنها جامی که تا آن زمان از او دور مانده بود، نفس راحتی بکشد و آن عنوانی که منتقدان از آن برای زیر سوال بردن میراث مسی استفاده می‌کردند را بدست آورد.

پیام ستاره پاری سن ژرمن به خانواده‌اش مشابه احساسی است که از سوی هموطنانش در همان سطح دیگو مارادونا دیده می‌شد. لیونل مسی به موندو دپورتیوو گفته است:

"به خانواده‌ام گفتم که بعد از مدت‌ها و رنج‌های بسیار بالاخره تمام شد زیرا زمان‌هایی بوده که من با تیم ملی رنج زیادی کشیدم. ناامیدی‌های زیادی بوده که همیشه به آنها خیلی نزدیک بوده‌ام و هرگز اتفاق نیفتاده‌اند. برای مدت طولانی از همه جهات مورد انتقاد قرار می‌گرفتم و می‌دانم که خانواده‌ام هم مثل من یا حتی بیشتر از من رنج می‌بردند. آنها همیشه می‌خواستند به من نشان دهند که خوب و قوی هستند. اما می‌دانم که آنها از درون رنج زیادی می‌کشیدند، نه تنها به این دلیل که این اتفاق نیفتاد، بلکه به خاطر حرف‌های تند و تیزی که نسبت به من گفته می‌شد. این چیزی فراتر از فوتبال بود. این چیزی بود که واقعاً مرا آزار داد و به من صدمه زد. مثل یک سیکل بسته بود ما کوپا آمریکا را بردیم، جام جهانی را بردیم، همین. چیزی نمانده، همه چیز تمام شد."

لیونل مسی پس از جام جهانی به خانواده‌اش چه گفت؟

مسی : رسیدن به قهرمانی جام جهانی ، اوج فوتبالم بود

مسی همچنین در سال 2014 به قهرمانی در جام جهانی نزدیک شد و آرژانتین را به فینال رساند اما در وقت اضافه 1-0 مغلوب آلمان شد. برای سال‌ها، مردم آرژانتین تصور می‌کردند که حتما او نفرین شده تا در تیم ملی شکست بخورد. این در حالی بود که برخی حتی علاقه لیونل مسی به پوشیدن پیراهن سفید و آبی آلبی‌سلسته را در مقایسه با بازی برای بارسلونا زیر سوال می‌بردند.

مسی در پاسخ به این سوال که پس از قهرمانی چه حسی داشت، گفت:

"توضیح دادن آنچه در آن لحظه احساس کردم، دشوار است. چیزهای زیادی از ذهن شما می گذرد و در عین حال هیچ چیز، مثل اینکه شما رفته اید. از آن لحظه لذت می‌بریم، نمی‌توانیم باور کنیم که بالاخره موفق شدیم. همه چیز همین است. تمام شد، برای من اتفاق افتاد، من به همه چیز با تیم ملی رسیدم، من به همه چیز رسیدم. دوران حرفه‌ای من در بارسلونا به بهترین شکل ممکن به تمام رسید. وقتی فوتبال را شروع کردم، هرگز تصور نمی‌کردم اینطور باشد. رسیدن به لحظه قهرمانی اوج دوران فوتبالم بود"

بیشتر بخوانید:

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...