آزمون : در بایر لورکوزن می مانم

سردار آزمون در پاسخ به شایعات مطرح شده از جدایی او از بایرلورکوزن گفت قصد دارد تا در ادامه فصل جاری در بایرلورکوزن بماند.
کدخبر (134439) | 11 بهمن 1401 | ساعت 14:22
0 51
آزمون : در بایر لورکوزن می مانم
سردار آزمون در پاسخ به شایعات مطرح شده از جدایی او از بایرلورکوزن گفت قصد دارد تا در ادامه فصل جاری در بایرلورکوزن بماند.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از ورزش سه، شایعات پیرامون جدایی سردار آزمون از بایرلورکوزن در روزهای گذشته به اوج خود رسیده بود. ابتدا نشریه‌های ترکیه از علاقه گالاتاسرای به جذب این بازیکن ایرانی خبر دادند تا اینکه شب گذشته و با انتشار توییتی ازسوی معروف‌ترین خبرنگار حوزه نقل و انتقالات، این اخبار رنگ و بوی جدی‌تری به خود گرفت. فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی و فعال در بازار نقل و انتقالات فوتبال جهان، شب گذشته از علاقه المپیک مارسی به سردار خبر داد و مدعی شد که باشگاه المپیک مارسی مذاکرات خود را با تیم آلمانی بایرلورکوزن برای جذب سردار آزمون، مهاجم ملی‌پوش ایرانی آغاز کرده است. حتی نشریه اکیپ فرانسه نیز در خبری از پیشنهاد حدودا 10 میلیون یورویی مارسی برای جذب سردار خبر داد. در آخرین ساعات بازار نقل و انتقالات، تیم فرانسوی به دنبال تقویت خط حمله خود است و به همین دلیل در تلاش بود تا آزمون را از لورکوزن به خدمت بگیرد. آزمون : در بایر لورکوزن می مانم اما حالا و با پیگیری‌های انجام شده، مشخص شد که پرونده پیوستن این مهاجم ایرانی به مارسی بسته شده است. سردار آزمون در مکالمه‌ای کوتاه اعلام کرد که انتقال او به المپیک مارسی منتفی شده و در لورکوزن می‌ماند. بدین ترتیب، سردار به تمریناتش در بایر ادامه خواهد داد و خود را برای برگزاری دیدار حساس هفته نوزدهم بوندسلیگا که برابر آگزبورگ برگزار می شود، آماده خواهد کرد تا بدین شکل داستان انتقال زمستانی آزمون به فرانسه و حتی ترکیه منتفی شود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...