از تمرینات سخت رونی کلمن در یخبندان تا انقلاب تکنولوژیکی!

رونی کلمن که تمرینات اخیرش با جی کاتلر خبرساز شده است، در ویدئوی اخیر خود در اینستاگرام در حال انجام یک تمرین بسیار سخت پا دیده می‌شود.
کدخبر (134015) | 10 بهمن 1401 | ساعت 23:16
4 476
از تمرینات سخت رونی کلمن در یخبندان تا انقلاب تکنولوژیکی!
رونی کلمن که تمرینات اخیرش با جی کاتلر خبرساز شده است، در ویدئوی اخیر خود در اینستاگرام در حال انجام یک تمرین بسیار سخت پا دیده می‌شود.

به گزارش سرخ نیوز، پس از چندین عمل جراحی رونی کلمن ثابت کرده که غیرقابل توقف است. اگرچه این اسطوره تصمیمی برای بازگشت به بدنسازی حرفه‌ای ندارد اما همچنان به طور منظم در باشگاه ورزش می‌کند. کلمن مرتباً رژیم‌های تناسب اندام خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می گذارد. اخیراً این بدنساز 58 ساله با شور و شوق در یک باشگاه سرد ورزش می‌کند. با این حال سعی کرده با یک ست هودی جذاب خودش را گرم نگه دارد. رونی کلمن پس از پایان کار حرفه‌ای بدنسازی خود، در چندین سرمایه گذاری تجاری شرکت داشته است. در ابتدا او با راه اندازی برند مکمل‌های خود کارش را شروع و پس از آن خط تولید لباس‌های ورزشی خود را نیز راه اندازی کرد. این بدنساز بازنشسته در پست اخیر خود، جدیدترین فعالیتش را معرفی کرده است.

رونی کلمن با یک هودی از برند خودش

رونی کلمن که تمرینات اخیرش با جی کاتلر خبرساز شده است، در ویدئوی اخیر خود در اینستاگرام در حال انجام یک تمرین بسیار سخت پا دیده می‌شود. رونی برای غلبه بر دمای یخبندان داخل سالن بدنسازی، یک هودی سفید باکیفیت از برند خود Coleman Athletics پوشیده است. او می‌گوید:
"صبح یکشنبه در باشگاه متروفلکس و اینجا هوا سرد است. اگرچه در داخل سالن یخبندان بود اما تمرین خوب پیش رفت چراکه از جدیدترین کلکسیون هودی برند خودم پوشیده بودم. ما جدیدترین هودی‌های کلمن دو و میدانی را داریم ".
همچنین با توجه به تعهد این بدنساز افسانه‌ای به ورزش آن هم در یک سالن بدنسازی سرد، طرفداران به سرعت شروع به واکنش به تلاش‌های او کردند و برخی از آنها نوشتند "اینکه تو را در حال تمرین کردن می‌بینم، دوست دارم پادشاه"، "اتاق سرد؛ تمرینات گرم"، "یک افسانه می‌تواند یک تنه چندین اتاق را گرم کند"، "مهم نیست شرایط چگونه است چراکه دیدن کلمن در حال تمرین همیشه قابل ستایش است".

رونی کلمن برای درمان آسیب‌هایش به سلول درمانی پناه بردکلمن و یک انقلاب تکنولوژیک

کلمن پیشرفت تکنولوژی را زمانی انتخاب کرد که برای برندش بسیار ضروری بود. او پس از اتمام ده سال سفر کارآفرینی خود در سال 2021، شاخه‌های مختلف کسب و کار تناسب اندام را به برنامه Yeah Buddy آورده است. او اظهار داشت:
"نیروی محرکه پشت برنامه Yeah Buddy™، تناسب اندام را ساده می‌کند. این شامل همه چیزهایی است که برای مدیریت تناسب اندام خود در یک برنامه واحد نیاز دارید."
علاوه بر این، برنامه او بیش از 10 هزار بار در پلی استور دانلود شده است. با توجه به سرعت تطبیق جهان با ابزارها و امکانات تکنولوژیکی، این یک حرکت عالی توسط کلمن است.   بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
زندگی خرج داره رونی
کاربر سایت
04 شهریور 1402
درود بر تو ای تمام نشدنی
کاربر سایت
04 شهریور 1402
مسلما هادی چوپان عزیز نفر اول دنیاست و عضلات شیکی داره ولی ایهت رونی کلمن قابل مقایسه با هیچ بدنسازی نیست. عضلات سینه و سیکس پکش چهره یه هیولا (که شاخهاش دستای رونیه) رو تداعی می‌کنه.
کاربر سایت
04 شهریور 1402
شکمش کلمن واقعن کلمنه
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...